skejcioa 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam, posiadam A4 B7 z grudnia 2007 z 2.0Tdi. Pojawił mi się olej na górnych ściankach zbiorniczka płynu chłodzącego. Słyszałem że to może być uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub chłodnica oleju. Od czego zacząć sprawdzanie, z jakimi kosztami się liczyć? Ma ktoś dobry warsztat na to w trójmieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelr4 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Nie wywala Ci płynu ze zbiorniczka? Węże od wody są twarde ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skejcioa 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Płyn jest na tym samym poziomie, węże są raczej normalnej giętkości, olej jak sprawdzałem rano jest jednego koloru- wnioskuje że chłodzący nie jest w misce. Dodam że po wsadzeniu palca do zbiornika i wyciągnięciu olej nie jest jak oko w rosole a bardziej jak strup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelr4 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Możesz jechać do jakiegoś warsztatu i poprosić o sprawdzenie obecności spalin w układzie chłodzenia:wink: warto od tego zacząć bo koszt ok 30zł a trwa to zaledwie kilka minut. Kolejnym krokiem jaki bym robił to sprawdzenie tej chłodnicy oleju... Może być że puszcza gdy osiągnie wyższą temperature. Koszty wymiany uszczelki są duże. Bo jak już ściągniesz głowice to pasuje dać ją do planowania i sprawdzenia szczelności. Mnie wyniosło to 750 zł Koszty robocizny głowicy + uszczelki i śruby tyle że ja mam 1.9 tdi AFN i rocznik 98. Za robotę nie płaciłem bo wymieniłem sobie sam. Zapal samochód odkręć zbiorniczek wyrównawczy i zobacz czy przez powrót do zbiorniczka nie idzie piana bądz powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Obstawiam że to uszczelka , więc zbieraj kasę i rezerwuj termin u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelr4 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 warto sprawdzić też chłodniczke oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skejcioa 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Liczę się z wysokimi kosztami, natomiast chodzi mi o pewną scieżkę, za którą dziekuję Pawłowi. Jeszcze jakby ktoś podpowiedział gdzie można w trojmieście zbadać ten płyn chłodniczy to byłaby bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelr4 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 myślę że w każdym dobrym warsztacie powinni mieć taki przyrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 uszczelka pod głowicą jesli jest winna temu zjawisku ze olej idzie do ukł.chlodzenia to nie znaczy ze cisnienie sprężania takze. uszczelka moze byc uszkodzona miedzy kanałami chłodzenia a smarowania - w co wątpie bo sa w duzych odległosciach od siebie wiec ja stawiał bym na chłodniczke - wymiennik ciepła który znajduje sie na dole po lewej str.silnika pod filtrem oleju. - ją mozna zdemontowac i sprawdzic. chyba ze w najgorszym wypadku peknieta głowica miedzy kanałami... a tu test na zawartosc CO2 nic nie wskóra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się