POWER-KRIS Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Jest na zatrzask w wyższym punkcie zbiornika. To znaczy nie tam na dole. ;-)
michail55 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Hmmm musze dokladnie sie temu przyjrzec aczkolwiek jest tam takie wyrzlobienie u dolu. Zatrzaski maja byc w strone lewa czyli do silnika czy w prawo do blotnika Wysłane z kosmosu
Szpilasty Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 u mnie gotował sie płyn i pienił po wymianie. Sciągłem zbiorniczek wypłukałem benzyną ekstrakcyjna, założyłem sitko i dalej sie troche pieni a furga w całym zbiorniku. No i pompa jeszcze głośniej chodzi:facepalm: coś nie tak??
michail55 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 jesli masz dobrze wszystko zalozone to raczej masz nie odpowietrzony uklad
Szpilasty Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 jesli masz dobrze wszystko zalozone to raczej masz nie odpowietrzony uklad kręciłem ta kierownica ale chyba sie nie zdąrzył odpowietrzyć jeszcze, jutro ponowie próbę Dzisiaj sie tak nakręciłem tym kołem że prawie odleciałem i dalej to samo jest
michail55 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 u mnie to sitko wyglada tak i ni cholery nie mam pomyslu jak je zamontowac zeby nie pływalo
Szpilasty Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Wymieniony płyn jeszcze raz, odpowietrzony i działa aż miło. Pompa się trochę nawet uciszyła, przy pełnym skręcie już tak nie wyje. Poprzedni płyn SWAG zważył się po miesiącu, teraz nie wiem co tam jest zalane:kox: Zalane było czerwone gówno, wywaliłem sitko w zbiorniczku i płyn już nie wylatuje przez korek (nie ma fontanny). Po przepłukaniu tego czegoś co mi tam zalali (czerwonego) wymiana zbiorniczka i płynu jeszcze raz. Problem rozwiązany. Pozdrawiam
agart Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Witam. Podepnę się do wątku. Wymieniłem pompę wspomagania, oczywiście wypłukany i wyczyszczony zbiorniczek, odpowietrzony układ, sitko na swoim miejscu. I od momentu wymiany pompy zaczęły się problemy z wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek. Raz jadę kilkanaście kilometrów i jest wszystko ok a niekiedy po jeździe cały zbiorniczek zarzygany płynem.Już próbowałem na postoju zapalony silnik, odkręcić korek ze zbiorniczka i kręcić kołami dodawać gazu i nic ani kropla nie uroniona , wszystko pracuje wzorcowo. A po chwili w czasie jazdy znowu to samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się