jarek3251 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 witam panowie jak w temacie czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa zaworek zwrotny w filtrze paliwa przypomnę ze nie jest to zwykły zaworek rozbierałem go i są tak jak by dwa zaworki w jednym lecz nie do końca rozumiem zasady działania ich czy moze ktoś ma schemat badz wie jak to ma chodzić sprawa polega na tym iż walczę z cofającym sie paliwem przez noc założyłem już drugi nowy taki zaworek i wraz sie cofa jak dmucham w niego od strony wejścia to powietrze przelatuje bez żadnych problemów a tak chyba nie powinno być????mój silnik to 1Z[br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 12:34 _________________________________________________no panowie niech toś sie wypowie nie wstydzić sie
jarek3251 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 czyli wychodzi na to ze to jest termo zawór a nie zawór zwrotny[br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 20:53 _________________________________________________dzieki kolego serdeczne nigdzie takiego czegoś nie mogłem znaleźć [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 20:54 _________________________________________________panowie nie chce mi sie juz zakładać nowego wątku mam problem cofa mi sie paliwo jak trochę postoi założyłem zaworek uniwersalny zwrotny tuż przed pompą wtryskową i pomaga ale niema rewelacji to znaczy od zaworka do pompy schodzi ale przez noc albo czasem wcale zdarzy mu sie ale za to od zaworka w strone filtra ucieka juz po paru godzinach filtr wymieniałem zaworek termiczny w filtrze tez szlak mnie trafia bo nie wiem co to jest????????proszę was o jakąś sugestie w tej sprawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się