Arkom Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam mam małe pytanie może nawet i głupie ale kto pyta nie błądzi, zatem w moim aucie jak odkręcę korek od zbiorniczka tego płynu to lustro płynu jest trochę ponad ( chyba ) filtr, tzn coś widzę w zbiorniczku nie wiem dokładnie ale to chyba jakiś filierek. Ogólnie jak odkręcę korek to na tym bagnecie niby jest max i teraz nie wiem czy mierzy się ilość oleju tylko przykładając korek czy normalnie zakręcając go??? Nie jestem pewny ale chyba było więcej płynu jak go kupowałem dlatego postanowiłem się zapytać.
novwy Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 pomiar jak masz wkręcony korek z bagnetem
jacek70 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zakręć korek , potem odkręcić , popatrz na miarkę i w razie potrzeby dolej. Po kłopocie.
Marko42 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 nawet na zbiorniczku masz kreskę do pomiaru poziomu ale tak jak koledzy wyżej pisali pomiar na bagnecie korka zbiorniczka
Arkom Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Ok dzięki za info. I robiąc tak jak pisałem tj wkręcając korek i patrząc na stan jest ok. Zauważyłem też że maglownica w pewnym miejscu poci mi się dość mocno oraz, że przy skręcie bardzo odzywa się pompa od wspomagania. Nie wiem kiedy był wymieniany płyn od tego układu i noszę się z zamiarem jego wymiany, pytanie co wlać i ile, i czym najlepiej wypłukać układ przed wlaniem świeżego płynu??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się