Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Springi Eibach Pro Kit 1531 - pytanie czy będą pasowały do 1.9TDI AFN automat?


Murdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam możliwość zakupu springów Eibacha o numerze katalogowym 15.31.002.HA, nr 1531 oraz 15.31.001.VA nr 1531.

Z tego co wyczytałem na stronie Eibacha, dedykowane są pod silniki 1.6 alle, 1.8, 1.8 T ohne Automatik, ohne Klimaanlage.

I teraz rodzi się moje pytanie - czy jest możliwość wrzucenia tych springów do mojego 1.9TDI AFN w automacie i z klimą? Rozumiem, że sprężyny są dedykowane dla lżejszego silnika, w związku z tym przód siądzie niżej niż deklarowane przez producenta 30mm, ale czy poza tym będzie jakiś odczuwalny wpływ na zachowanie samochodu? Czy ma ktoś podobne doświadczenia z takimi kombinacjami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że będzie wpływ na prowadzenie samochodu!

Jak Ci przód usiądzie niżej, a tak się stanie na pewno przednie zawieszenie będzie miało mniejszy skok, a co za tym idzie znacząco mniejszą sprawność amortyzacji.

Nie polecam takich kombinacji. Jeśli chcesz troszkę obniżyć samochód sprężyny eibach są naprawde OK, ale tylko dedykowane do konkretnego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że będzie wpływ na prowadzenie samochodu!

Jak Ci przód usiądzie niżej, a tak się stanie na pewno przednie zawieszenie będzie miało mniejszy skok, a co za tym idzie znacząco mniejszą sprawność amortyzacji.

Nie polecam takich kombinacji. Jeśli chcesz troszkę obniżyć samochód sprężyny eibach są naprawde OK, ale tylko dedykowane do konkretnego modelu.

zbyt politycznie podchodzisz do sprawy o tym zachowaniu przedniego zawieszenia na springach z 1.6 do 1.9 :kwasny: sprawdz sobie jaka jest różnica pomiędzy waga 1.6 1.8 1.9 jest nieznaczna i smiało bez wachania wkładaj te springi i ciesz sie z jazdy ale pod warunkiem że amorki są w bdb stanie. nalezy głownie zwracać uwage na zawieszenia np. z V6 do r4 i odwrotnie ale jesli zawias pochodzi z r4 to uno problemo testowałem wiele róznych zawieszeń i bez większej różnicy jest taka podmianka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory mam seryjne 1BA, sprawność na diagnostyce ok. 78% i 76%, zawieszenie bez żadnych luzów, cały komplet wahaczy prawie nowy. Nie chciałbym się zrazić do gleby na tych springach, różnica wagowa to ok. 150kg, więc nie jest to mało wg. mnie. Chyba trzeba będzie sobie odpuścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory mam seryjne 1BA, sprawność na diagnostyce ok. 78% i 76%, zawieszenie bez żadnych luzów, cały komplet wahaczy prawie nowy. Nie chciałbym się zrazić do gleby na tych springach, różnica wagowa to ok. 150kg, więc nie jest to mało wg. mnie. Chyba trzeba będzie sobie odpuścić.

1ba szybko pójdą, ja miałem eibachy -30 na 1be i było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1ba do springów max -45 daja spokojnie rade :wink: jesli cena jest kuszaca to bym sie nie zastanawiał ale to Twoja decyzja:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1ba do springów max -45 daja spokojnie rade :wink: jesli cena jest kuszaca to bym sie nie zastanawiał ale to Twoja decyzja:decayed:

:klamie::nabijasie: a świstak siedzi i zawija w te sreberka ... Radę to może i dają, ale raczej nie są do tego przystosowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1ba do springów max -45 daja spokojnie rade :wink: jesli cena jest kuszaca to bym sie nie zastanawiał ale to Twoja decyzja:decayed:

:klamie::nabijasie: a świstak siedzi i zawija w te sreberka ... Radę to może i dają, ale raczej nie są do tego przystosowane

+1

pół roku popracują jako tako, póxniej szlak je trafi, odczujesz to przy załadunku, przy pokonywaniu krótkich progow zwalniajacych jak amortyzator dobije, auto jest zwyczajnie miękkie na takim setpupie, im dłuzej tak jeżdzisz tym bardziej Cie wkórfia:whistling: póki nie siadziesz do auta z dobrą zawiecha nie zrozumiesz w czym rzecz:grin:

Druga sprawa jak używane to trzeba brać pod uwage do jakeigo nadwozia, jak wstawisz amortyzatory z sedana do avanta, to niedosc że siadzie nizej na starcie to jeszcze nie bedzie amortyzacji tylko pływanie:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...