Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka engine + zamulanie , pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie zrobiłem tylko diagnoze silnika na podstawie sprawdzenie błędów i wyskoczyły mi następujące błedy :

Wednesday,13,November,2013,11:08:16:32264

VCDS Version: Release 11.11.3

Data version: 20120401

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D

Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030

Software Coding: 0104000318070020

Work Shop Code: WSC 00652 210 81339

VCID: 2F670D65BE066D1

8 Faults Found:

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle

P2187 - 004 - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 3

Mileage: 175324 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 743 /min

Load: 14.9 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 69.0°C

Temperature: 18.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 14.224 V

000665 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 175328 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 3647 /min

Load: 85.8 %

Speed: 54.0 km/h

Temperature: 82.0°C

Temperature: 24.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.843 V

001287 - Idle Control System RPM

P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 175386 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 881 /min

Load: 14.9 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 82.0°C

Temperature: 48.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.970 V

000135 - Fuel Rail/System Pressure

P0087 - 002 - Too Low - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 10

Mileage: 175399 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 4075 /min

Load: 91.3 %

Speed: 92.0 km/h

Temperature: 63.0°C

Temperature: 6.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.462 V

005634 - Power Supply Terminal 30

P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: -40.0°C

Temperature: -40.0°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Voltage: 0.000 V

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit

P0642 - 002 - Low - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 176600 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: -40.0°C

Temperature: -40.0°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Voltage: 0.000 V

012600 - Intake Manifold Runner Control

P3138 - 008 - Regulation Deviation

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 176644 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 1107 /min

Load: 41.9 %

Speed: 32.0 km/h

Temperature: 82.0°C

Temperature: 18.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 14.097 V

008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1

P2008 - 001 - Electrical Malfunction

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 176644 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 1112 /min

Load: 38.8 %

Speed: 33.0 km/h

Temperature: 82.0°C

Temperature: 18.0°C

Absolute Pres.: 980.0 mbar

Voltage: 14.097 V

Readiness: 0000 0001

zauważyłem że zaden z tych błedów nie jest krytyczny dałem usunięcie błędów i więcej nic nie robiłem kontrolka która świeciła żólta silnika znikła . CO muszę zrobić żebyście dokładnie mogli zdiagnozować auto ,zauważyłem że jak naciskam pedał gazu w spód powyżej 100mil czyli 160 km/h auto traci na mocy i się nie zbiera i nie przekracza 3-4 tys obrótów na 5 i 6 biegu teraz i jedzie max 170-180 km/h po skasowaniu błedów nie sprawdzałem czy tak dalej jest .

Opublikowano

te z dopiskiem Intermittent są błędami chwilowymi , jak czasami komp zgłupieje czy tez po odłączeniu akumulatora, skasuj pojeździj tydzień i sprawdź jakie wyskoczyły ponownie

Opublikowano

ok zrobię tak pojeżdze parę dni i znowu podłącze i zobaczę co tam pokaże czyli tamte pozostałe nie Intermittent nie są jakieś poważne ? Bo obawiam się tego co to może być czemu auto traci moc przy wysokich prędkosciach i pedał zapada sie w podłoge i auto nie przyśpiesza dalej tylko zatrzymuje się w granicy 3.5 tys rpm i około 180 i wiecej nie chciało iść ale nie wiem jak po wykasowaniu bo jeszcze nie przetestowałem , na niskich biegach jest bardzo zrywne i elegancko wkręca się na 6-7 tys rpm z 1.2.3 nie robi to żadnej różnicy idzie bardzo ładnie

ps poprzedni własciciel zapewniał mnie że z autem jest na 100% wszystko ok wiec jestem zdziwiony ze coś tam nie domaga bo angole raczej nie kłamią zresztą kazał mi jechać na warsztat i sobie auto sprawdzić ale uwierzyłem na słowo , ale jak dzwoniłem do niego i pytałem czy tak miał to powiedział mi że on nigdy powyżej 120-130 nie jeździł tym autem stary dziaek wiec sie nie dziwie bo angole tak tu jeźdzą na autostradach 100 i amen .

Opublikowano

ja od pewnego czasu tez to mam , wcześniej na 5 biegu od 120km/h zrywał jak wariat , teraz nawracaczem z nad morza i przyspieszenie od 120km/h-do 200 zajmowało wieki , strasznie powoli wskazówka rosła, podejrzewam turbo, zapchany katalizator, nieszczelny układ wydechowy bądź czujnik położenia gazu, jeszcze się za to nie zabrałem bo czasu brak , pojadę na hamownie to zobaczę co tam pokazuje przy przyspieszaniu, najgorsze ze ni na vagu nie pokazuje , żadnego błędu

Opublikowano

sam osobiście się nie znam na autach turbodoładowanych benzyniaków bo wcześniej miałem v6 benzyne ale mam takie odczucie że winowajcą może być tutaj turbina u mnie, dlatego też nie może się wkręcić na wyższe obroty i prędkości ale jak jeżdżę tak normalnie to nie ma się co do auta przyczepić elegancko zrywa , wyprzedza nie ma z tym najmniejszego problemu , pojeżdżę tak kilka dni i sprawdzę znowu te błędy i inne sekcje w vcds co ją tam boli i wrzucę do tematu i będziemy dalej działać.

Opublikowano

u mnie tez do 120 jest ok, zrywa jak głupi przyspiesza jak petarda

Opublikowano

[/color]nie miałem czasu za bardzo przez pracę ale od momentu kiedy skasowałem błąd silnika (pomarańczowa kontrolka) po kilku dniach znów się pokazała , ale 4-5 dni temu odpaliłem rano autko i trochę mi się spieszyło i dogazowałem mu na zimnym silniku i od razu się wyłaczyła kontrolka i jak na razie jej nie pokazuje , dziś zrobiłem cały skan auta zerknijcie co ją tam boli.

Wednesday,11,December,2013,14:57:02:32264

VCDS Version: Release 11.11.3

Data version: 20120401

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D

Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030

Revision: --H10--- Serial number:

Coding: 0104000318070020

Shop #: WSC 00652 210 81339

VCID: 2F670D65BE066D1

3 Faults Found:

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle

P2187 - 004 -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 3

Mileage: 176715 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 943 /min

Load: 17.2 %

Speed: 1.0 km/h

Temperature: 81.0°C

Temperature: 16.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 13.716 V

000135 - Fuel Rail/System Pressure

P0087 - 002 - Too Low - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 6

Mileage: 176775 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 3559 /min

Load: 43.1 %

Speed: 80.0 km/h

Temperature: 24.0°C

Temperature: 9.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 14.224 V

001287 - Idle Control System RPM

P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 176860 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 881 /min

Load: 14.5 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 84.0°C

Temperature: 23.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 14.097 V

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl

Part No SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK

Component: ESP8 front H05 0120

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0004524

Shop #: WSC 06335 000 00000

VCID: 2855E6799BE83A9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl

Part No: 8E0 820 043 BJ

Component: A4 Klimaautomat 2832

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

VCID: 6AD1DC711664C89

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl

Part No: 8E0 907 279 K

Component: int. Lastmodul ECE 0504

Coding: 00001

Shop #: WSC 06335

VCID: 3A712C312644B89

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl

Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G

Component: Airbag 9.41 H11 3530

Revision: 91H1135 Serial number: 0036M007YW6O

Coding: 0033622

Shop #: WSC 06335 000 00000

VCID: 3B7F29357A7E811

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl

Part No: 8E0 953 549 S

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 01001

Shop #: WSC 06335

VCID: 438F51D5518EF91

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl

Part No SW: 8E0 920 951 F HW: 8E0 920 951 F

Component: KOMBI+WFS 4 H12 0110

Revision: 0110 Serial number: 00000000000000

Coding: 0006441

Shop #: WSC 00481 210 83225

VCID: 2D5B176DB70A1F1

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor Labels: 8E0-951-177.lbl

Part No: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0804

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

VCID: EBDF5975999E511

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl

Part No: 8E0 959 433 CA

Component: Komfortgerát T3B 3332

Coding: 06911

Shop #: WSC 06335

VCID: 72E1C4113EB4009

Subsystem 1 - Part No: 8E2959802F

Component: Tőrsteuer.FS BRM 0406

Subsystem 2 - Part No: 8E2959801B

Component: Tőrsteuer.BF BRM 0205

Subsystem 3 - Part No: 8E0959801E

Component: Tőrsteuer.HL BRM 0506

Subsystem 4 - Part No: 8E0959802E

Component: Tőrsteuer.HR BRM 0506

3 Faults Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 77: Telephone Labels: None

VCID: 55AB9F8DBF1A771

Note: Excessive Comm Errors

End ---------------------------------------------------------------------

---------- Post dopisany 18-12-2013 at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany 11-12-2013 at 15:12 ----------

Dziś znowu wyskoczył błąd silnika i zamulanie przy wyższych prędkościach tzn na 5 nie chce zbierać się powyżej 140-150 zresztą na 6 biegu to samo występuję , pedał gazu zapada się tak jak by w podłogę , pomoże ktoś ?? Co mam zrobić ?? Podłączyć komputer podczas jazdy w jakieś konkretnej strefie go sprawdzać , albo te logi ? bo nie mam pojęcia co ją boli przypuszcza że może turbospręzarka nie domaga i trzeba będzie ją oddać do regeneracji ale nie chce sam oceniać bo się nie znam tak na tym , proszę o dokładny opis co i jak dokładnie zrobić , pozdrawiam i z góry dziękuje

Ps za kilkanaście dni wracam do PL z Uk więc długa droga przedemną a wracam audi i chce jechać sprawdzonym autem , wiec przyznam szczerze że zależy mi trochę na czasie , wolę to sprawdzić żeby mnie nie zaskoczyło coś na drodzę.

Opublikowano

Skasuj te błędy. I przejedz się tak srednio dynamicznie ok 8-10 km albo mil... jak Ci wygodniej.

I odczytaj błedy z modułu SILNIK.

Opublikowano

prawdopodobnie wywali te same błędy bo już 3-4 razy patrzyłem i wyrzuca te same , może trzeba logi te dynamiczne zrobić podczas jazdy , albo po prostu podłączyć kompa podczas jazdy przy tych wyzszych prędkosciach i to sprawdzić jak tam powiedzmy zaczyna sie zamulanie około 150-160 , powiem tak jak by po prostu odcinało dopływ paliwa tak mi się wydaje nagle autko traci moc i nie chce więcej pociągnać , pedał gazu leci do spodu i obroty to max 3.500 tys rpm nie zależne czy to 5 bieg czy 6 , na początku jak jechałem z bratem to mój brat mówił że to wygląda tak jak by po prostu autko było zaprogramowane że 150-160 to max , a dzwoniąc to wcześniejszego właściciela a to starszy gość powiedział ze nie ma pojęcia bo on nigdy z taką prędkością nie jeździł w UK nie ma za bardzo jak rozpędzić autko do takich prędkośći bo te autostrady kiepskie tu są , ale za 3 tyg wracam do Polski i chciałbym pewnym autem pojechać.

Jeśli miałbym wykonać te logi podczas jazdy na tych wyższych prędkościach to proszę napiszczie co i jak dokładnie w której strefie wykonać żeby czegoś nie spierdzielić. Z góry thx za pomoc.

Opublikowano

zrób logi dynamiczne z bloku 2 20 31 33 115 118 140 na 3 biegu od 1500-6500 obr.

Opublikowano

wczoraj wróciłem z trasy anglia-polska i z powrotem , miałem zrobić te logi co kolega wyżej pisał ale kompletnie czasu nie było , ale piszę bo zauważyłem bardzo dziwną zależność , jadąc na autostradzie zrobiłem kilka testów i wygląda to mniej więcej tak :

bieg 4 - pełny gaz - auto pieknie się zbiera dochodzi do 2.800-2.900 obr zarzuci całą budą lekko i 2-3 sek nie drgną obroty później znów przyśpieszenie odchodzi aż wciąga w fotel dochodzi do 3.500 , to samo 2-3 sek takiej dziury i znów odchodzi , to samo przy 4.200 bodajże i znów to samo , sprawdziłem to na 5 i 6 biegów i wygląda to tak samo... jakieś pomysły ?? o co może chodzić ? na 6 biegu jest najbardziej odczuwalna przy 2.900 przy prędkości 150-160 km/h później zbiera się do 180-190 i znów dziurka później już nie sprawdzałem , jest to cykliczne i w tych samych miejscach , jest opcja żeby ktoś podpowiedział co szukać czy jednak , wziąść kogoś do pomocy żeby w trakcie jazdy przeprowadzić te logi i wtedy zobaczycie jak te dziury wyglądają??

Ps co do spalanie to na trasie pokonując 1650 km w 1 stronę połknęła 113/114L czyli około 6.8-6.9 na 100km więc wynik chyba dobry , jadać średnia 110km/h na 6 biegu , oczywiście jechałem z obciążeniem i zapaloną kontrolką silnika i tymi dziurami w obrotach.

Opublikowano

zrób logi .

Opublikowano

zrób logi .

Podepnę się jeśli można... naprawiłeś ten błąd?

Mam bardzo podobny problem z autem funfla.

Trzy błędy wyrzuca sterownik:

001287 - Idle Control System RPM

000655 - Boost Pressure Regulation

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle

Wymieniliśmy odmę z usczelką, sprawdziliśmy doloty i wsystko szczelne. Auto chodzi w miarę dobrze, choć na moje nie ciągnie się jak powinno. Najgorsze są falujące obroty, po wymianie odmy, auto potrafi chodzić dwie godinki i jest ok, a po jakimś czasie obroty potrafią skocyć nawet do 4k rpm i zostają...

Przepustnica cysta, ale czy może ona szwankować elektrycznie? Czy szukać przyczyny przy którymś zaworku?

Hahaha, dopiero zauważyłem że to ze stycznia, ale 2014 :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...