Lutek90 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 mam pytanie zrobiłem tylko diagnoze silnika na podstawie sprawdzenie błędów i wyskoczyły mi następujące błedy : Wednesday,13,November,2013,11:08:16:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20120401 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Software Coding: 0104000318070020 Work Shop Code: WSC 00652 210 81339 VCID: 2F670D65BE066D1 8 Faults Found: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 175324 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 743 /min Load: 14.9 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 69.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.224 V 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 175328 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3647 /min Load: 85.8 % Speed: 54.0 km/h Temperature: 82.0°C Temperature: 24.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.843 V 001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 175386 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 881 /min Load: 14.9 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 82.0°C Temperature: 48.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.970 V 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 002 - Too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 10 Mileage: 175399 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 4075 /min Load: 91.3 % Speed: 92.0 km/h Temperature: 63.0°C Temperature: 6.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.462 V 005634 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V 001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit P0642 - 002 - Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 176600 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V 012600 - Intake Manifold Runner Control P3138 - 008 - Regulation Deviation Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 176644 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1107 /min Load: 41.9 % Speed: 32.0 km/h Temperature: 82.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.097 V 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2008 - 001 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 176644 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1112 /min Load: 38.8 % Speed: 33.0 km/h Temperature: 82.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.097 V Readiness: 0000 0001 zauważyłem że zaden z tych błedów nie jest krytyczny dałem usunięcie błędów i więcej nic nie robiłem kontrolka która świeciła żólta silnika znikła . CO muszę zrobić żebyście dokładnie mogli zdiagnozować auto ,zauważyłem że jak naciskam pedał gazu w spód powyżej 100mil czyli 160 km/h auto traci na mocy i się nie zbiera i nie przekracza 3-4 tys obrótów na 5 i 6 biegu teraz i jedzie max 170-180 km/h po skasowaniu błedów nie sprawdzałem czy tak dalej jest .
rav85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 te z dopiskiem Intermittent są błędami chwilowymi , jak czasami komp zgłupieje czy tez po odłączeniu akumulatora, skasuj pojeździj tydzień i sprawdź jakie wyskoczyły ponownie
Lutek90 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 ok zrobię tak pojeżdze parę dni i znowu podłącze i zobaczę co tam pokaże czyli tamte pozostałe nie Intermittent nie są jakieś poważne ? Bo obawiam się tego co to może być czemu auto traci moc przy wysokich prędkosciach i pedał zapada sie w podłoge i auto nie przyśpiesza dalej tylko zatrzymuje się w granicy 3.5 tys rpm i około 180 i wiecej nie chciało iść ale nie wiem jak po wykasowaniu bo jeszcze nie przetestowałem , na niskich biegach jest bardzo zrywne i elegancko wkręca się na 6-7 tys rpm z 1.2.3 nie robi to żadnej różnicy idzie bardzo ładnie ps poprzedni własciciel zapewniał mnie że z autem jest na 100% wszystko ok wiec jestem zdziwiony ze coś tam nie domaga bo angole raczej nie kłamią zresztą kazał mi jechać na warsztat i sobie auto sprawdzić ale uwierzyłem na słowo , ale jak dzwoniłem do niego i pytałem czy tak miał to powiedział mi że on nigdy powyżej 120-130 nie jeździł tym autem stary dziaek wiec sie nie dziwie bo angole tak tu jeźdzą na autostradach 100 i amen .
rav85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 ja od pewnego czasu tez to mam , wcześniej na 5 biegu od 120km/h zrywał jak wariat , teraz nawracaczem z nad morza i przyspieszenie od 120km/h-do 200 zajmowało wieki , strasznie powoli wskazówka rosła, podejrzewam turbo, zapchany katalizator, nieszczelny układ wydechowy bądź czujnik położenia gazu, jeszcze się za to nie zabrałem bo czasu brak , pojadę na hamownie to zobaczę co tam pokazuje przy przyspieszaniu, najgorsze ze ni na vagu nie pokazuje , żadnego błędu
Lutek90 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 sam osobiście się nie znam na autach turbodoładowanych benzyniaków bo wcześniej miałem v6 benzyne ale mam takie odczucie że winowajcą może być tutaj turbina u mnie, dlatego też nie może się wkręcić na wyższe obroty i prędkości ale jak jeżdżę tak normalnie to nie ma się co do auta przyczepić elegancko zrywa , wyprzedza nie ma z tym najmniejszego problemu , pojeżdżę tak kilka dni i sprawdzę znowu te błędy i inne sekcje w vcds co ją tam boli i wrzucę do tematu i będziemy dalej działać.
rav85 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 u mnie tez do 120 jest ok, zrywa jak głupi przyspiesza jak petarda
Lutek90 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 [/color]nie miałem czasu za bardzo przez pracę ale od momentu kiedy skasowałem błąd silnika (pomarańczowa kontrolka) po kilku dniach znów się pokazała , ale 4-5 dni temu odpaliłem rano autko i trochę mi się spieszyło i dogazowałem mu na zimnym silniku i od razu się wyłaczyła kontrolka i jak na razie jej nie pokazuje , dziś zrobiłem cały skan auta zerknijcie co ją tam boli. Wednesday,11,December,2013,14:57:02:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20120401 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Revision: --H10--- Serial number: Coding: 0104000318070020 Shop #: WSC 00652 210 81339 VCID: 2F670D65BE066D1 3 Faults Found: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 176715 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 943 /min Load: 17.2 % Speed: 1.0 km/h Temperature: 81.0°C Temperature: 16.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.716 V 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 002 - Too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Mileage: 176775 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3559 /min Load: 43.1 % Speed: 80.0 km/h Temperature: 24.0°C Temperature: 9.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V 001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 176860 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 881 /min Load: 14.5 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 84.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.097 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK Component: ESP8 front H05 0120 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004524 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 2855E6799BE83A9 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BJ Component: A4 Klimaautomat 2832 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 6AD1DC711664C89 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 K Component: int. Lastmodul ECE 0504 Coding: 00001 Shop #: WSC 06335 VCID: 3A712C312644B89 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component: Airbag 9.41 H11 3530 Revision: 91H1135 Serial number: 0036M007YW6O Coding: 0033622 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3B7F29357A7E811 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 01001 Shop #: WSC 06335 VCID: 438F51D5518EF91 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 951 F HW: 8E0 920 951 F Component: KOMBI+WFS 4 H12 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006441 Shop #: WSC 00481 210 83225 VCID: 2D5B176DB70A1F1 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 8E0-951-177.lbl Part No: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0804 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 VCID: EBDF5975999E511 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 CA Component: Komfortgerát T3B 3332 Coding: 06911 Shop #: WSC 06335 VCID: 72E1C4113EB4009 Subsystem 1 - Part No: 8E2959802F Component: Tőrsteuer.FS BRM 0406 Subsystem 2 - Part No: 8E2959801B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0205 Subsystem 3 - Part No: 8E0959801E Component: Tőrsteuer.HL BRM 0506 Subsystem 4 - Part No: 8E0959802E Component: Tőrsteuer.HR BRM 0506 3 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: None VCID: 55AB9F8DBF1A771 Note: Excessive Comm Errors End --------------------------------------------------------------------- ---------- Post dopisany 18-12-2013 at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany 11-12-2013 at 15:12 ---------- Dziś znowu wyskoczył błąd silnika i zamulanie przy wyższych prędkościach tzn na 5 nie chce zbierać się powyżej 140-150 zresztą na 6 biegu to samo występuję , pedał gazu zapada się tak jak by w podłogę , pomoże ktoś ?? Co mam zrobić ?? Podłączyć komputer podczas jazdy w jakieś konkretnej strefie go sprawdzać , albo te logi ? bo nie mam pojęcia co ją boli przypuszcza że może turbospręzarka nie domaga i trzeba będzie ją oddać do regeneracji ale nie chce sam oceniać bo się nie znam tak na tym , proszę o dokładny opis co i jak dokładnie zrobić , pozdrawiam i z góry dziękuje Ps za kilkanaście dni wracam do PL z Uk więc długa droga przedemną a wracam audi i chce jechać sprawdzonym autem , wiec przyznam szczerze że zależy mi trochę na czasie , wolę to sprawdzić żeby mnie nie zaskoczyło coś na drodzę.
przemik Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Skasuj te błędy. I przejedz się tak srednio dynamicznie ok 8-10 km albo mil... jak Ci wygodniej. I odczytaj błedy z modułu SILNIK.
Lutek90 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 prawdopodobnie wywali te same błędy bo już 3-4 razy patrzyłem i wyrzuca te same , może trzeba logi te dynamiczne zrobić podczas jazdy , albo po prostu podłączyć kompa podczas jazdy przy tych wyzszych prędkosciach i to sprawdzić jak tam powiedzmy zaczyna sie zamulanie około 150-160 , powiem tak jak by po prostu odcinało dopływ paliwa tak mi się wydaje nagle autko traci moc i nie chce więcej pociągnać , pedał gazu leci do spodu i obroty to max 3.500 tys rpm nie zależne czy to 5 bieg czy 6 , na początku jak jechałem z bratem to mój brat mówił że to wygląda tak jak by po prostu autko było zaprogramowane że 150-160 to max , a dzwoniąc to wcześniejszego właściciela a to starszy gość powiedział ze nie ma pojęcia bo on nigdy z taką prędkością nie jeździł w UK nie ma za bardzo jak rozpędzić autko do takich prędkośći bo te autostrady kiepskie tu są , ale za 3 tyg wracam do Polski i chciałbym pewnym autem pojechać. Jeśli miałbym wykonać te logi podczas jazdy na tych wyższych prędkościach to proszę napiszczie co i jak dokładnie w której strefie wykonać żeby czegoś nie spierdzielić. Z góry thx za pomoc.
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 zrób logi dynamiczne z bloku 2 20 31 33 115 118 140 na 3 biegu od 1500-6500 obr.
Lutek90 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 wczoraj wróciłem z trasy anglia-polska i z powrotem , miałem zrobić te logi co kolega wyżej pisał ale kompletnie czasu nie było , ale piszę bo zauważyłem bardzo dziwną zależność , jadąc na autostradzie zrobiłem kilka testów i wygląda to mniej więcej tak : bieg 4 - pełny gaz - auto pieknie się zbiera dochodzi do 2.800-2.900 obr zarzuci całą budą lekko i 2-3 sek nie drgną obroty później znów przyśpieszenie odchodzi aż wciąga w fotel dochodzi do 3.500 , to samo 2-3 sek takiej dziury i znów odchodzi , to samo przy 4.200 bodajże i znów to samo , sprawdziłem to na 5 i 6 biegów i wygląda to tak samo... jakieś pomysły ?? o co może chodzić ? na 6 biegu jest najbardziej odczuwalna przy 2.900 przy prędkości 150-160 km/h później zbiera się do 180-190 i znów dziurka później już nie sprawdzałem , jest to cykliczne i w tych samych miejscach , jest opcja żeby ktoś podpowiedział co szukać czy jednak , wziąść kogoś do pomocy żeby w trakcie jazdy przeprowadzić te logi i wtedy zobaczycie jak te dziury wyglądają?? Ps co do spalanie to na trasie pokonując 1650 km w 1 stronę połknęła 113/114L czyli około 6.8-6.9 na 100km więc wynik chyba dobry , jadać średnia 110km/h na 6 biegu , oczywiście jechałem z obciążeniem i zapaloną kontrolką silnika i tymi dziurami w obrotach.
Ksiadz Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 zrób logi . Podepnę się jeśli można... naprawiłeś ten błąd? Mam bardzo podobny problem z autem funfla. Trzy błędy wyrzuca sterownik: 001287 - Idle Control System RPM 000655 - Boost Pressure Regulation 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle Wymieniliśmy odmę z usczelką, sprawdziliśmy doloty i wsystko szczelne. Auto chodzi w miarę dobrze, choć na moje nie ciągnie się jak powinno. Najgorsze są falujące obroty, po wymianie odmy, auto potrafi chodzić dwie godinki i jest ok, a po jakimś czasie obroty potrafią skocyć nawet do 4k rpm i zostają... Przepustnica cysta, ale czy może ona szwankować elektrycznie? Czy szukać przyczyny przy którymś zaworku? Hahaha, dopiero zauważyłem że to ze stycznia, ale 2014
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się