WodniK Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Witam, Panowie, proszę was o analizę logów z mojego autka. Grupy: 010,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodam, że przed zrobieniem logów sprawdziłem błędy i wyskoczył mi jeden 17965 to go usunąłem i zacząłem logowanie, po logowaniu błąd znów się pokazał jak sprawdziłem. Audiczka zawsze mi słabnie przy ok 3tyś i nie ma mocy ciągnąć dalej, zaczęła więcej też palić. Turbine, egr i cały układ dolotowy czyściłem jakieś 4 miesiące temu. Co w niej jest nie tak? Proszę was o pomoc Chyba wszystko napisałem, jeśli coś mi się przypomni to jeszcze dopisze.
zbyszek7791 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Turbina pompuje w kosmos , pewnie kierownice stoją dęba , z loguj jeszcze bs 011 i dynamicznie 011 z odłączonym podciśnieniem od gruszki i do czasu naprawy nie goń jej mocno bo turbo długo nie pociągnie.
przemik Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Nic juz nie loguj..... sprezarka do czyszczenia... nie zwlekaj...
WodniK Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 zbyszek7791 masz tutaj te logi co chciałeś: BS 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi z BS 011 też robiłem z odłączonym podciśnieniem od gruszki czy mam zrobić z podłączonym? Co sądzicie o pompowtryskach?
zbyszek7791 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Turbinka do czyszczenia, w bs powinno być z podłączonym podciśnieniem. Jak sobie włączysz 011 bs możesz sobie popatrzeć jak gruszka pociąga sztangę pewnie nie cofa do końca i nie chodzi płynnie. Co do pompek dolej jakiś dodatek do paliwa, pojeźdź trochę i zobaczysz czy się coś poprawi
WodniK Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Opublikowano 15 Listopada 2013 Już właśnie lałem dodatek jakiś do pompowtrysków i może się trochę poprawiło ale różnica znikoma a silnik mi trochę nie równo pracuję na biegu jałowym i czasami jak jadę na 2 bez gazu to potrafi samochodem zacząć szarpać a dodam, że jadę po prostej drodze więc samochód nie ma dużego oporu. Dziwi mnie tylko to, że turbine czyściłem i pochodziła z jakieś 6 miesięcy.. A co do pompowtrysków to przed wyjęciem turbo sprawdzę jeszcze ciśnienie w cylindrach i oddam je do regeneracji raczej Dzięki wielkie za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się