mo2 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Witam ostatnio mam problemy z twardym podałem hamulca. Po oględzinach doszedłem do wniosku, że winę za ten stan ponosi pompka vacum (słabe przyspieszenie do 2k rpm). Jednak zauważyłem że mam zamontowane przedliftowe serwo- 8D0612107. Audi jest z 2000r, silnik AFN. Jakie są różnice między przed i poliftowym serwer? Czy muszę koniecznie wymienić serwo? Pozdrawiam Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
mo2 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Czy twardy pedał to wina serwa? Podcisnienia jeszcze nie sprawdzałem, zrobię to jak się zaopatrzę w wakuometr . Chyba, że można to stwierdzić po logach ? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 nic nie zrobisz z logami tutaj w/g mnie to raczej pompa albo nieszczelnosc servo jakie by nie było to i tak da rade
mo2 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Ok. Czyli sprawdzenie przewodów, ewentualnie wymiana vacum i na końcu właściwe servo. Dzięki Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
grzegorzmen Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Ok. Czyli sprawdzenie przewodów, ewentualnie wymiana vacum i na końcu właściwe servo. Wszystko posprawdzaj a serwa nie rusz chyba że jest uszkodzone , bo tak jak pisze Tomek jakie by nie było to da radę . Serwo poliftowe , czyli podwójne ? A jak masz podwójne , to bezsensem zmieniać na słabsze pojedyncze:facepalm:
mo2 Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Opublikowano 15 Listopada 2013 Jak pisałem servo mam przedliftowe. I po sprawdzeniu podcisnien zamierzam zmienić je na właściwe czyli poliftowe, podwójne. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
grzegorzmen Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Jak pisałem servo mam przedliftowe. I po sprawdzeniu podcisnien zamierzam zmienić je na właściwe czyli poliftowe, podwójne. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka to że pojedyncze nie znaczy że przed-liftowe a podwójne po-lifcie . Podwójne serwa były montowane i przed-liftem ,ale w połączeniu z większym mocniejszym silnikiem , a do serwa podwójnego idzie pompka o większej średnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się