jaca.gsm 0 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Dzisiejsze błędy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Czy drugi błąd wskazuje na uszkodzoną sondę lambda przed katem? Szukać nowej czy w jakiś sposób diagnozować? Dodam że błędy wracają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Szykaj termo i sondy te błędy na to wskazują a powiedz co się dzieję z samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.gsm 0 Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 hmmm rano po odpaleniu trzęsie przez ok 3 minuty. niezależnie od temperatury zewnętrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Czujnik temperatury silnika, a sonda może fiksować, bo skład mieszanki jest niewłaściwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.gsm 0 Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 czujnik temperatury silnika czy termostat? wydaje mi się że czujnik temperatury działa prawidłowo...przynajmniej wyświetla 90 zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 bład tyczy sie czujnika w obudowie termostatu co do sondy to problem masz dokłądnie z grzałka pierwszej sondy sprawdz najpierw opornosc grzałki i napiecie na niej jesli bedzie ok to sonda do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Solo 0 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 czujnik temperatury silnika czy termostat? wydaje mi się że czujnik temperatury działa prawidłowo...przynajmniej wyświetla 90 zawsze to jest zupełnie inny czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.gsm 0 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Odświeżam temat bo jeszcze nie zabrałem się za wymianę sondy....a wczoraj zapaliła mi się kontrolka Check Engine. Sprawdziłem błędy i pojawił się dodatkowy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Czy trzeci błąd odnosi się do tej samej sondy lambda co drugi błąd czyli do pierwszej sondy przed katalizatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się