Jabcok 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam. Tak jak w temacie, proszę o pomoc co do wymiany owego dziadostwa... ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Mianowicie czy jest to kosztowna sprawa i co konkretnie się wymienia bo chyba tylko coś w środku (jakiś oring czy cosik)? Czy jest to skomplikowane i jak się zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zepol 0 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 3 minuty roboty. wyciagasz zawleczke wyciagasz regulator wkladasz nowy i wciskasz zawleczke a sam regulator znanduje sie na poczatku listwy wtryskowej (takie koleczko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 jakie masz objawy? że wymieniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabcok 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Regulator już dawno wymieniony - faktycznie 2 minuty zabawy ( a obawiałem się jakichś komplikacji). Jedyne co to koszt tego badziewia przeraża, ok 150 zł z bosch-a. Co do objawów, to auto po chwili postoju ( po zgaszeniu) miało problem z paleniem, jedynie długie kręcenie i wciskanie prdału gazu przy tym. Paliwo wężykiem podciśnienia idącym do przepustnicy zalewało ją i to bym skutek. Ale po wymianie pali jak rakieta. Temat uważam za zamknięty:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się