Skocz do zawartości

zepol

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zepol

Osiągnięcia zepol

0

Reputacja

  1. u mnie na cewce sa wypalone 2 punkciki i zauwazylem poszarpywanie w zakresie 1.5k -2k obr jak wcisne gaz w podloge. szkoda mi kupowac nowej cewki bo to nie maly wydatek do ADRa bo na lato bede sprzedawal.
  2. zepol

    Opinia na temat 1.8

    no to przeca pisze ze diesel jest w moim odczuciu zwawszy.
  3. zepol

    Opinia na temat 1.8

    jechalem paskiem b5 1,9tdi 110KM kombi od znajomego i tam czuc ze auto przyspiesza a w moim 1.8 zeby wyprzedzic jakas pipke na drodze musze redukowac o 2 biegi i i tak nie ma takiego efektu jak w dieslu
  4. zepol

    Spoty Katowice i okolice

    sprzedam passata 1.6 kombi 97r 277k przebiegu do zrobienia maglownica cena 4000
  5. zepol

    przepustnica

    po numerach poszukaj na forum
  6. zepol

    Opinia na temat 1.8

    tez smigam ADRem od jakiegos roku. faktem jest ze w aucie cos zaczyna sie dziac.od 3k obrotow i kazdy kto ze mna jedzie pier...li mi po co go tak zyluje a ja biegi zmieniam przy 4k rpm:kwasny: autko przy takiej jezdzie na trasie do warszawy max 140km/h spalilo ok 11.5l a w miescie ciezko mam zejsc ponizej 15. jesli chodzi o osiagi to po wymianie cewki wg licznika 225km/h na A4 (pewnie przeklamane o jakies 10-15km/h) jesli ktos szuka samochodu ktory bedzie wbijal w fotel niech nie bierze adra:decayed: brac 1,9tdi 130KM a do spokojnej jazdy emeryta jak najbardziej 1.8;)
  7. na moje kulawe oko przeplywka a4-klub.pl/1-8-211/spadaja-obroty-jalowym-303938/#post3895538 sprawdz w vagu jakie wartosci masz na jalowym dla przeplywki powinno byc kolo 2.5g/s
  8. 3 minuty roboty. wyciagasz zawleczke wyciagasz regulator wkladasz nowy i wciskasz zawleczke a sam regulator znanduje sie na poczatku listwy wtryskowej (takie koleczko)
  9. zepol

    Nie pali na zimnym silniku

    porobilem fotki ale nie mam czasu wstawic. ale temperatury pokazuje wszedzie takie same. problem z odpalaniem dalej nie rozwiazany ale ewidentnie jest to cos zwiazanego z temperatura bo im zimnij tym gorzej odpala. jak sie rozgrzeje do 30* to odpala od strzala.
  10. zepol

    Nie pali na zimnym silniku

    17 instriments >08meas blocks >002 albo 003 nie pamietam z kolei w 01engine> 08> 025 pokazuje kolo 20* btw. czy temperatura w climatronicu powinna rosnac rowno ze wskazowka na liczniku ? dzisiaj zauwazylem ze ta na liczniku zaczyna sie podnosic dopiero jak w climattroniku jest 80* ---------- Post dopisany 21-11-2013 at 05:08 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 08:03 ---------- dzisiaj nakrecilem krotki filmik jak fura odpala
  11. jakby linka byla za mocno naciagnieta to caly czas trzymalby wysokie obroty a pisalem juz ze na zimnym ma kolo 900 a w miare dogrzewania rosna. co do czujnika temperatury to sprawdzalem dzis w climatronicu przed odpaleniem 9* a w vagu niestety nie bo nie mam dostepu z rana ) wiem na pewno ze pokazuje mu wysoka temperature w 17>08> 003 tam temperatura dopoki sie nie rozgrzeje ma 49* powyzej zaczyna rosnac
  12. zepol

    Termostat

    niestety dostep do jednej ze srub jest tak ciezki ze na lezaco pod samochodem nie ma opcji odkrecic. ale na podnosniku albo kanale da sie to zrobic bez wiekszych rozbiorek samochodu. wystarcza odpowiednie nasadki przedluzki i grzechotka przerabialem ta sytuacje w 2 ADRach
  13. sprawdzalem przepustnice i brak luzow. zauwazylem ze auto po odpaleniu ma 900 obr a dopiero jak.sie nagrzewa stopniowo rosnie tak jakby mu sie popierdzielilo cos i zamiast odpalac na ssaniu to wlacza dopiero w miare nagrzewania sie silnika. jak recznie w ustawic obroty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...