Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 1.6 przerywa przy ruszaniu i gasnie i duze spalanie


Prezes:D

Rekomendowane odpowiedzi

witam tak jak w temacie mam problem z a4 przy ruszaniu przerwywa i gasnie czasami . Pochodzi z 5 min na wolnych obrotach i samo zgasnie

dodaje gazu, obroty idą pierwsze w dół a dopiero zaczynaja rosnąć. Często powoduje to całkowite zgaszenie silnika. Bardzo problemowe jest ruszanie, bądz kręcenie sie po ciasnym parkingu

Proszę o odp Silnik 1.6 101km

---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ----------

Proszę o szybką odp od czego zacząć od czego szukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść porządnie przepustnicę i ją "zaadoptuj", to nic nie kosztuje a może pomóc :wink:

Co prawda zdjęcie mi się nie otwiera ale sonda powinna być ok, ma tak "skakać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43a2acc43d04.jpg

Przepustnica była czyszczona z 2 dni temu a jak ją zadaptować?

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ----------

Mam program Polski Vag 4.9 jak tam zrobić adaptacje ? Stawiam piwo :) Panowie proszę o odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlacz wtyczke od przepustnicy. Podepnij na nowo. Wsiadz do auta i przekrec kluczyk na zaplon na ok 1 min. nie dotykajac pedalu gazu. I pamietaj zeby wszystko bylo wylaczone typu nawiew radio. Po 1 minucie przekrec kluczyk na off , po czym odpal auto i gotowe.

Wysłane z mojego telewizora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, jak dawałem mu gazu, obroty w dół, a potem do góry i go dławiło - do wymiany był Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, jak dawałem mu gazu, obroty w dół, a potem do góry i go dławiło - do wymiany był Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

gdzie znajduje sie ten czujnik wody w 1.6 ADP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mi padła przepływka to obroty falowały na wolnych potrafił zgasnać. Po odłączeniu kostki falowanie ustawało. Tak wiec albo padł ci czujnik cieczy, albo cos nie tak z przepustnica, bądź lambda. Przyczyn falowania jest dużo w tych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, jak dawałem mu gazu, obroty w dół, a potem do góry i go dławiło - do wymiany był Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

gdzie znajduje sie ten czujnik wody w 1.6 ADP?

Z tyłu silnika w plastikowym kóćcu wody :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś

big_IMG_4617.jpg?updated_at=1373469449

W takim czymś

9nlf.jpg

O tutaj

eks5.jpg

---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

ale jakby siedział czujnik to by temperatury nie pokazywało albo wiatraki by się nie włanczały a u mnie to jest ok

Nieprawda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że to jest przyczyna problemu ale jak najbardziej jest to możliwe dlatego warto go sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...