egon47 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Mam taki problem dodam ze turbo jest po regeneracji i wszystkie filtry i olej po wymianie. Zdarza mi sie tak ze jade na 3 biegu niskie obroty i auto przestaje traci moc niechce sie wkrecac na obroty ale jak go zredukuje na 2 bieg i wkrece go powyzej 3 tys obrotów samochód odzyskuje moc. Logi Grupy: 004,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po czyszczeniu przeplywki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i ponowne logi po ustawianiu gruchy w turbo Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM nowsze Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM najnowsze Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zauwazmy ze i tak jak zmniejsze doladowanie na gruszce na poczatku to i tak za kazdym razem jest taki skok przy 2 tys obrotów ze przeładowuje czy to moze byc przyczyna tego ze przestaje jechac?? i co moze to powodowac
Master2000155 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 czesc ma A4 B6 z 1.9TDI BKE i mam taki problem ze odpale go i jest dobrze chodzi rozpędzę się do 140km/h i mometalnie traci moc obrody spadają prędkość tak samo i na pełnym gaz 120 i bardzo powoli się rozpędza wogule brak mocy nie wiem co mu jest pomóżcie proszę
POWER-KRIS Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 A po ponownym odpaleniu znowu do 3000 obr dobrze? Turbo do czyszczenia / regeneracji.
Master2000155 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 wiesz może koszt takiej regenercji
banan291 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 egon, tak przeładowanie powoduje to że przestaje jechac, łapiesz tryb awaryjny, powinien sie zapisac błąd w silniku. Powody różne, sprawdz podcisnienie jakie daje tandem pompa, może byc luźny kruciec na pompie co się często zdarza, sprawdz bardzo dokładnie wszystkie wezyki podcisnien, jak dalej nic nie znajdziesz to podmien n75 od znajomego lub poszukaj, poczytaj po forach bo tez sie podmienia n75 na elektrozawor od egr'a (bodajże n18?), no i nie powinieneś kręcić gruchą, sądzę że warsztat regenerujący ją ustawił więc niepotrzebnie ruszałeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się