Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Traci moc moj AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem dodam ze turbo jest po regeneracji i wszystkie filtry i olej po wymianie. Zdarza mi sie tak ze jade na 3 biegu niskie obroty i auto przestaje traci moc niechce sie wkrecac na obroty ale jak go zredukuje na 2 bieg i wkrece go powyzej 3 tys obrotów samochód odzyskuje moc.

Logi

Grupy: 004,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

po czyszczeniu przeplywki

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i ponowne logi po ustawianiu gruchy w turbo

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nowsze

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

najnowsze

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zauwazmy ze i tak jak zmniejsze doladowanie na gruszce na poczatku to i tak za kazdym razem jest taki skok przy 2 tys obrotów ze przeładowuje czy to moze byc przyczyna tego ze przestaje jechac?? i co moze to powodowac

Opublikowano

czesc ma A4 B6 z 1.9TDI BKE i mam taki problem ze odpale go i jest dobrze chodzi rozpędzę się do 140km/h i mometalnie traci moc obrody spadają prędkość tak samo i na pełnym gaz 120 i bardzo powoli się rozpędza wogule brak mocy nie wiem co mu jest pomóżcie proszę

Opublikowano

A po ponownym odpaleniu znowu do 3000 obr dobrze? Turbo do czyszczenia / regeneracji.

Opublikowano

egon, tak przeładowanie powoduje to że przestaje jechac, łapiesz tryb awaryjny, powinien sie zapisac błąd w silniku. Powody różne, sprawdz podcisnienie jakie daje tandem pompa, może byc luźny kruciec na pompie co się często zdarza, sprawdz bardzo dokładnie wszystkie wezyki podcisnien, jak dalej nic nie znajdziesz to podmien n75 od znajomego lub poszukaj, poczytaj po forach bo tez sie podmienia n75 na elektrozawor od egr'a (bodajże n18?), no i nie powinieneś kręcić gruchą, sądzę że warsztat regenerujący ją ustawił więc niepotrzebnie ruszałeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...