Skocz do zawartości
IGNOROWANY

termostat wymieniony, temp nadal skacze , brak błędów o co biega ??


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam podobnie a w silniku awx, najpierw jakiś czas temu wskazówka siadła na minimum i wstała max do 60 stopni co jakiś czas wariując, to znaczy raz na 90 wskoczyła zaraz spadła na 50. Z waga wyrzuciło błąd czujnika G62, wymieniłem czujnik i skoki temp. minęły ale! i tu właśnie jest to ale temp. max osiąga 75 stopni. Wymieniłem termostat i nic to nie dało dalej nie dogrzewa. i też nie wiem co jest grane. Słyszałem że jest drugi czujnik temp. płynu chłodzącego ale cały czas grzebie i szukam informacji.

A może to być w moim przypadku fakt że wymienił mi czujnik g62 i zamontowany jest na starym oringu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc uklad zapowietrzony, sa mechanicy co twierdza ze sam sie odpowietrzy i u mnie tak bylo, ale mozliwe ze trzeba mu pomóc. Możliwe ze puszcza na oringu, jak nie wymieniłeś. Jak kupiłeś zamiennik możliwe że jest uszkodzony, też były takie przypadki na forum. Ilu pinowy masz czujnik, jak 4 to nie znajdziesz drugiego czujnika, to są dwa w.jednym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik 4 pinowy ori kupiony termostat tez ori układ się sam odpowietrzał, zostało sprawdzać jeszcze raz po kolei to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomiałem sobie że kruciec w którym wymieniałem czujnik ,wymieniałem góra 3 miechy temu może mniej a on był w komplecie z czujnikiem ale tandeta :/ może wymień czujnik jeszcze raz skoro tak siadają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, tam nie ma czarów...

Wymontuj i sprawdź termostat, sprawdź czujnik, dobrze odpowietrz układ (samo się nic nie zrobi).

Sprawdź wszystko powoli i dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 termosy z b5 z benzyn sa inne niz termosy z b6 ktore maja elektryczna grzałke, jak nie ma uszeczlki to nie panikuj , dokup za 2 zł albo ładuj tam silikon do 300 stopni, bo tymi uszczelkami lubi pozniej sie pocic, sprawdz czujniki i kostki , poskładaj dobrze i na markowych rzeczach, musisz dobrze odpowietrzyc , pusc obieg na nagrzewnice , jak to nie pomoze zdejmij oslone podszybia i zdejmij jeden waz z nagrzewnicy i odpowietrz układ bo tam czesto poduszka sie robi i pompa wody nie ma na tyle siły zeby przepchnac ja

ps. oringi pod czujniki dokup ciut grubsze w sklepie z czesciami do ciagników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w szoku jak szybko skazówka staje w pionie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A troszkę jeszcze z innej beczki, bongod czy masz klimatronic??

Jak tak to czy chodzi Ci cały czas wentylator od klimatyzacji?

To jest OT ale chciałem się tylko upewnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie ja mam klimatronika ale jeden wiatrak i to bez sprzęgła wiskozy z tego co czytałem kiedyś :) więc nie kreci się cały czas.Jak masz wisko to się kręci cały czas raz szybciej raz wolniej jak uruchomisz na zimnym powinieneś mudz go zatrzymać śrubokrętem (ja tak miałem w b5) jak nie możesz to wusko do wymiany chyba .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinałem dziś vaga i pokazuje temp na silniku 72,9 stopni na desce 71 stopni, termostat wymieniony nowy orginał (made in germany- nie pamiętam nazwy), zachowuje się na nim tak samo jak na wymienionym (tam był francuski valeo - który wymieniany był 1.5 roku temu), czujnik wymieniony na nowy (ori zielony), układ odpowietrzony, wiatraki chodzą tak jak powinny nie ma błędu na silniku i na zegarach - pytanie co dalej:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktory czujnik wymieniony, najlepiej sprawdzic i podstawic oba czujniki, a w zegarach nie masz błedu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktory czujnik wymieniony, najlepiej sprawdzic i podstawic oba czujniki, a w zegarach nie masz błedu?

W tym silniku jest jeden czujnik g2, g62 wtyczka jest 4 pinowa, na zegarach nie ma błędu w silniku też nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie ja mam klimatronika ale jeden wiatrak i to bez sprzęgła wiskozy z tego co czytałem kiedyś :) więc nie kreci się cały czas.Jak masz wisko to się kręci cały czas raz szybciej raz wolniej jak uruchomisz na zimnym powinieneś mudz go zatrzymać śrubokrętem (ja tak miałem w b5) jak nie możesz to wusko do wymiany chyba .

Z ciekawości się pytam jak jest w 1.8, bo słyszałem już o kilku osób na tym forum że wiatrak ma się kręcić (nie mówię o wisko) cały czas na 1 biegu i wyłaczany jest dopiero jak temperatura otoczenia spadnie poniżej +5 stopni, ale moje schematy i analiza układy elektrycznego tego nie potwierdza, więc poprostu chciałem się upewnić. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...