Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolektor ssacy


piotr_1982

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu swieci mi sie kontrolka silnika.po podlaczeniu pod compa wyskakuje blad p2015.dzisiaj tez po wizycie w audi stwerdzone uszkodzone sterowanie klapkami kolektora ssacego.sama czesc kosztuje 370 euro.da sie cos z tym zrobic tzn usunac te klapki czy lepiej wymienic calosc.dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mechanior sprawdzi Ci czy to klapa kolektora czy nie przepustnica - bo mi pokazał się ten błąd ale test wykazał że to jednak klapa przepustnicy - koszt 470 zł plus robocizna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie po awarii klapy przepustnicy nie chciało juz odpalić auto - bo klapa nie chciała się otworzyć. Jeżeli z dwóch opcji to klapa przepustnicy a auto normalnie odpala, to tylko w momencie, gdy klapa uszkodziła się w pozycji otwartej. Sprawdzić to i będzie już jasne czy to klapa:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor wymieniony. Cena lepiej nie pytac bo jestem w Austrii ale autko odzwyskalo moc i bledu juz nie ma. Smigam dalej i zapominam o kosztach :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo, padło mi sterowanie kolektorem.. ale niestety występuje to tylko w całości z nim i trzeba wymienić całość :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1200 zł jak dobrze pamiętam + wymiana :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to 370 Euro za czesc i wymiana 100 Euro ale to w Austrii. W pl wymiana by pewnie byla o wiele tansza ale jazda ze swiecaca sie kontrolka silnika doprowadzala mnie to nerwicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dałem ok 100 zł netto za wymianę u mojego mechanika :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja panowie już 3 używki podmieniałem i wszystkie pokazują "Short to ground" tak jakby ich nie widział komp. Pomyślałem że nie ma przejścia między kompem a nastawnikiem. Sprawdziłem, przejście jest ok 1 ohm na każdym przewodzie. I tak pomyślałem że zamiast kupować w audi za 1400 cały kolektor z nastawnikiem to sobie za 1300 podkręcę moc do jakiś 180km i odrazu mi wyłączoną programowo te dziadoskie klapy. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest problem z klapami jak w 3.0TDI, a ze sterownikiem kolektora. sterownik występuje TYLKO z całym kolektorem pomimo, że ma osobny numer części :facepalm: na allegro sprzedają używane sterowniki, ale ja wolałem nie ryzykować.. po wymianie kolektora problemy zniknęły :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...