szklara Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam, miałem dzisiaj taki problem. Przejechałem może z 5km już rozgrzanym silnikiem i nagle zaczął mi się tak jakby dławić, jak dodawałem gazu to przerywał. Po 100metrach kontrolka check engine zaczęła mrugać to zatrzymałem się i zgasiłem silnik. Odpaliłem po kilku minutach, przełączyłem na benzynę(jakieś 500km temu miałem zakładany gaz) i dalej tak przerywało na każdym biegu i stracił moc, po prostu nie chciał iść a check engine świecił cały czas. Zajrzałem pod maskę to katalizator (to co idzie za turbiną) lekko świecił się na czerwono. Poczekałem chwilkę i jakoś musiałem wrócić do domu a że miałem blisko bo zaledwie 5km to spoko. Jakoś dojechałem a w domu ten katalizator to już cały czerwony jak rozżarzony węgiel. Czym może być przyczyna?
matieng Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 U mnie po założeniu gazu też się dławił silnik. Co prawda katalizator sie nie grzał ale co do dławienia silnika to potrzebna była wymiana cewek.
predki74 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Trzeba podłączyć vag i zobaczyc co za błedy
szklara Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 Podłączyłem pod kompa (nie pod vag ale innym programem) i wyskoczył błąd wypadnięcia zapłonu na drugim cylindrze. Czyli cewkę na 2 cylindrze mam do wymiany bo zamieniłem ją z pierwszym i na kompie wyskoczył błąd wypadnięcia zapłonu na pierwszym cylindrze czyli cewka do wymiany. Zamówiłem już nową. A jak myślicie wymienić świece? ---------- Post dopisany 07-12-2013 at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany 03-12-2013 at 21:13 ---------- Po wymianie cewki auto działa tak jak wcześniej bez problemów . Jednak mam jeszcze pytanie nie związane z tematem ale nie chciałem zakładać nowego tematu. Miałem na początku wymieniany płyn od wspomagania kierownicy. Wujek chyba za dużo mi wlał bo pompa nie pobrała za dużo a zbiorniczek jest zapełniony tak w 3/4 pojemności i na wskaźniku jest 2/3 razy więcej niż max. Wpływa to źle na układ lub pompę kierowniczą? Lepiej utrzymać poziom max niż za dużo?
szklara Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Nie pamiętam dokładnie, ma to jakieś znaczenie? Płyn kupiony na stacji benzynowej. Ale czy to nie powoduję uszkodzeń jeśli jest zapełniony zbiornik w 3/4 pojemności czyli jakieś 3 razy więcej niż max? Po coś chyba to max jest
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Gdyby nie mialo znaczenia to bym nie pytał. Do audi lejemy mineralny zielony inaczej uklad pójdzie w piz*u
szklara Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ja mam chyba jakiś czerwony ATF... To bardzo fatalnie? Wymienić go na zielony?
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 NATYCHMIAST !!!!!!!!!!!!!! jak nie chcesz miec problemu wlej oryginalny płyn do citroenów LHM http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/27/LHM-Total.jpg
szklara Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 A czym objawiają się te problemy? Miałem wkładaną nową pompę od wspomagania, przejechałem 2tyś km i nic sie nie dzieje. Ale jak mówisz wymienię.
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 od ATFu klękną uszczelnienia w maglu i poleci pompa
szklara Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dzięki wielkie, bardzo przydatne informacje, już się biorę za wymianę płynu. Myślę że nie ma w tym nic skomplikowanego? Spuszczam dotychczasowy płyn, wlewam nowy, odpalam auto kręcę kierownicą i uzupełniam ubytki tak? Trzeba przeczyścić jakoś zbiornik po starym płynie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się