dj_bobo 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Tak jak w temacie. Po włączeniu mrugają mi lampy ksenonowe. Nie zawsze, ale kilka razy w ciągu godziny się zdarzy. Czasami obie na raz, czasami jedna przygaśnie na ułamek sekundy. Czy to wina żarówek, czy problem może tkwić gdzieś w przetwornicy? Czy powinienem zacząć od kupna nowych żarówek ksenonowych? Kumpel popsikał mi jakimś preparatem na końcówkę wiązki elektrycznej idącej do reflektora. Nic to nie poprawiło. Czy ktoś z Was miał już taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Obie na raz mrugaja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Ja mam to samo czeka nas wymiana żarników bo się powoli kończą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Gdzies juz temat był o mrugajacych xenonach Kiedys lata temu byla akcja z problematycznymi przetwornicami do B7 . Dla pewnosci mozna poprzekladac zarniki z lewej do prawej lamy . Wtedy wyeliminujemy albo prztwornice albo zarniki padaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Gdzies juz temat był o mrugajacych xenonach Kiedys lata temu byla akcja z problematycznymi przetwornicami do B7 . Dla pewnosci mozna poprzekladac zarniki z lewej do prawej lamy . Wtedy wyeliminujemy albo prztwornice albo zarniki padaja Wyśle że to będą żarniki bo wcześniej się żarnik spali niż przetwornica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jestem zainteresowany więc znalazłem temacik. U mnie niestety też się to zdarza. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=228703.0;all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_bobo 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Dzięki za odpowiedzi i za ten link. Nie znalazłem podobnego tematu, a jednak takowy już istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jakbys chcial żarniki to wal na pw A jeszcze mysle ze jest jedna opcja... Czy nie dzieje sie to jak stoi auto na jałowym albo na luzie lecisz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_bobo 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie. Na luzie nie latam. Na postoju lub podczas normalnej jazdy na biegu. Zauważyłem, że po kilkunastu minutach jakby mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie. Na luzie nie latam. Na postoju lub podczas normalnej jazdy na biegu. Zauważyłem, że po kilkunastu minutach jakby mniej. Bo chyba jak alternator sie kończy to moze byc za słabe napięcie i xenonki mogą mrugać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_bobo 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Napięcie sprawdzałem przy okazji wymiany akumulatora. Było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie. Na luzie nie latam. Na postoju lub podczas normalnej jazdy na biegu. Zauważyłem, że po kilkunastu minutach jakby mniej. Bo chyba jak alternator sie kończy to moze byc za słabe napięcie i xenonki mogą mrugać Szczerze mówiąc tak też myślę, że to może być problem z napicęciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_bobo 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 14,4V na biegu jałowym. Uruchomienie wielu odbiorników prądu spowodowało niewielki spadek. Myślę, że żarniki od nowości nie były wymieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 14,4V na biegu jałowym. Uruchomienie wielu odbiorników prądu spowodowało niewielki spadek. Myślę, że żarniki od nowości nie były wymieniane. To juz ciemno przed soba masz jak nie zmieniane od nowosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_bobo 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ale i tak lepiej świecą niż w moim drugim aucie - Skodzie [br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 20:02_________________________________________________Problem rozwiązany. Wymieniłem żarniki D1S Philipsa na nowe. Nic już nie mruga. Dzięki za podpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_bobo 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Kurde, problem powrócił. To niestety nie żarniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 mozesz miec uszkodzona centralna elektryke, sprawdz po drodze przetwornice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki 0 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 witam klubowiczow i mam pytanie czy ktos regenerowal juz soczewki biksenonow,slyszalem tea ze mozna zamontowac soczewki od B8 w miejsce ori B6.Prosil bym o naswietlenie tematu:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty106 0 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Regeneracja po pewnym czasie wychodzi bardzo slabo lepeij zalozyc od b8 jest na forum jak to zrobic poszukaj koledzy juz to rozkminili!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon 1 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Możesz założyć soczewki od Passata B5 i jest sporo lepiej niz na ori B6 ale dopiero przy soczewce z b8 zobaczysz różnicę - kolosalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się