Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przygasające ksenony


dj_bobo

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, pewnie ten temat niektórym z Was jest znany. Zastanawiam się nad zmianą swoich xenonów na bixenony - oryginalne z B6. Czytałem, rozmawiałem o temacie i wygląda to różnie. Da się oczywiście wszystko tak przełozyć, aby odpowiednio swieciło, lecz nie zawsze wszystko będzie P&P pasowało.

Jak to wygląda z Waszej strony, pewnie ktoś przekładał lampy i wie jak to ogarnąć.

Czy jest możliwość aby ze zwykłego xenonu i bixenonu złożyć lampę, która czołowo wygląda i swieci, jak BI, natomiast tylna część pozostanie od zwykłego xenonu?

Nie ukrywam, że głownie chodzi mi o walory estetyczne:wink: Moje lampy swiecą wystarczająco dobrze, lecz ten chrom i mała soczewa mi się nie widzi.

Wiem, że Gwerty przerabia lampy i bez problemu pomaluje środek na czarno i wsadzi większą soczewkę, ale czy to jedyna opcja.....???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrycznie ogarniasz zabawę?

Do bixa, trzeba jeszcze podłączyć zasilanie ze świateł drogowych pod przesłonę. A co chcesz zrobić z żarówką drogowych...zostaje jako drogowa czy rezasz dzienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałem jeszcze nad długimi, myślę, ze zostawię jak jest. Bardziej zależy mi, aby wszystko swieciło, jak powinno i dziłało poziomowanie. Nigdy w audi się nie bawiłem z lampami i szczerze mówiąc nie mam zadużo pojęcia, a nie chcę nic spieprzyć, albo bezsensu kupić czegoś.

Niby wystarczy wpiąć kostkę, (w jednej trzeba przedłużyć wtyczkę) i wszystko powinno działać. Ewentualnie długie w soczewce mogą nie działać, ale to nie jest aż takim problemem, jeżeli cała reszta bedzie banglać. Wolałbym kupic lampy BI, wsadzić przetwornice, żarniki i żarówki, podłączyć i tyle. Nie chcę się bawić w rozklejanie itp.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przecież BI znaczy podwójny, więc musisz podpiąć przesłonę do świateł długich inaczej robota bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ale to nie jest problemem, czy będzie się zapalać sam halogen, czy halogen z soczewką mi to nie robi. Zależy mi w pierwszej kolejnośći, aby cała reszta działała jak trzeba, czyli mijania, postojowe, zwykłe długie, kierunki no i poziomowanie. Jeśli kupię ori bixenon, to chyba już w lampie jest to wszystko odpowiednio popodłączane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli kupisz to tak, ominie cię praca związana z w(y)pinaniem kabelków przesłony.

Co do wtyczki czy jest taka sama, musi wypowiedzieć się ktoś inny bo tu nie mam doświadczenia a nie chcę wprowadzić w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie o to mi chodzi. Swoje lampy chcę zachować w oryginale i dlatego wolę kupić ori biksen. Tylko czy taka zabawa ma sens...:facepalm:

Lampy + zarniki i przetwornice ( bo nie wiem czy moje bedą pasować ) to zabawa ok 1100zł. Jeśli podpinam i wszystko działą jak należy, to spoko, ale jeśli po drodze wyjdą dodatkowe komplikacje to już mało przyjemna zabawa.

Poczekam, może napisze ktoś, kto wymianiał osobiście:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast długich H7 wstawić HID-y.Ksenon (mijania) i tak chyba świeci na długich - muszę sprawdzić u siebie.

nawet sekundowe rozświecenie długich nie przeszkadzało by, bo mijania działają

Może takie:

ZESTAW XENON HID SUPER SLIM H1 H7 H3 H4 H11 XENONY (3609453738) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przecież BI znaczy podwójny, więc musisz podpiąć przesłonę do świateł długich inaczej robota bez sensu.

Przecież tam wszystko jest podłączone - wsadzasz bixy i działają.

Wszystko jest takie samo, jedynie co to od strony pasażera możesz bardziej kabel wytargać w stronę lampy - nic nie trzeba ciąć i lutować.

Ja miałem zwykłe H7+H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym tygodniu przeszedłem na bix z lamp xenonowy. Cała zamiana wyglądała tak:

- zakup gołych lamp bix (ceny od 400zł w góre za komplet )

-zakup soczewk z b8 - 220zł

Ze starych lamp przekładasz przetwornice i żarnik do nowych. Jeżeli masz stary typ przetwornicy,(6 pin) To w lampach bix musisz wyciąć kawałek plastiku, 5 min roboty.

Wszystko pasuje P&p. Nie trzeba nic przerabiać w instalacji auta.

Po wymianie lamp masz taki efekt:(góra bix, dół xenon)

porownanie.jpg

Jeżeli masz więcej pytań to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym tygodniu przeszedłem na bix z lamp xenonowy. Cała zamiana wyglądała tak:

- zakup gołych lamp bix (ceny od 400zł w góre za komplet )

-zakup soczewk z b8 - 220zł

Ze starych lamp przekładasz przetwornice i żarnik do nowych. Jeżeli masz stary typ przetwornicy,(6 pin) To w lampach bix musisz wyciąć kawałek plastiku, 5 min roboty.

Wszystko pasuje P&p. Nie trzeba nic przerabiać w instalacji auta.

Po wymianie lamp masz taki efekt:(góra bix, dół xenon)

http://s16.postimg.org/kskli2ag1/porownanie.jpg

Jeżeli masz więcej pytań to pisz.

Lampy już na aucie, wszystko, jak pisałeś. Trochę zabawy, trzeba powycinać plastiki w dekielku zamykającym lampe, żeby przetwornice schować, no i trzeba przedłużyć wtyczkę do lampy z prawej strony, reszta p&p. Ale efekt optyczny usprawiedliwił wszystko. Czekam do wieczora, aby sprawdzić różnice w świeceniu, choć wydaje mi się, że słabiej swiecą niż xenony. Patrząc na nie przed autem mam wrażenie, że xenon był mocniejszy. Oo i jeszcze jedna sprawa, nie działa poziomowanie, nie wiem czy to wina silniczków....???

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym tygodniu przeszedłem na bix z lamp xenonowy. Cała zamiana wyglądała tak:

- zakup gołych lamp bix (ceny od 400zł w góre za komplet )

-zakup soczewk z b8 - 220zł

Ze starych lamp przekładasz przetwornice i żarnik do nowych. Jeżeli masz stary typ przetwornicy,(6 pin) To w lampach bix musisz wyciąć kawałek plastiku, 5 min roboty.

Wszystko pasuje P&p. Nie trzeba nic przerabiać w instalacji auta.

Po wymianie lamp masz taki efekt:(góra bix, dół xenon)

http://s16.postimg.org/kskli2ag1/porownanie.jpg

Jeżeli masz więcej pytań to pisz.

Lampy już na aucie, wszystko, jak pisałeś. Trochę zabawy, trzeba powycinać plastiki w dekielku zamykającym lampe, żeby przetwornice schować, no i trzeba przedłużyć wtyczkę do lampy z prawej strony, reszta p&p. Ale efekt optyczny usprawiedliwił wszystko. Czekam do wieczora, aby sprawdzić różnice w świeceniu, choć wydaje mi się, że słabiej swiecą niż xenony. Patrząc na nie przed autem mam wrażenie, że xenon był mocniejszy. Dzięki i pozdrawiam

Bixy świecą gorzej niż xenon jako światła mijania ze względu na słabo zaprojektowaną soczewkę. Przy drogowych jest znacznie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówi się trudno, musze tylko to poziomowanie ogarnąć i gitara. :wink:

Może błędy w sterowniku są i dlatego nie ma poziomowania. Wejdź w 55 xenon range i pokasuj błedy.

Co do słabego świecenia to wsadź soczewkę z C7 albo B8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki

---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:30 ----------

Biksy sprawdzone. Świecą, trochę chyba za nisko. Przy włączeniu jest jakby minimalny ruch poziomowania, ale coś jakby blokwało......:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zamontować cienkie przetwornice np.4pin ,mi 12pin blokowały i żarnik ocierał o wtyczkę przetwornicy ,teraz mam 4pin i jest ok ,ale i tak przy soczewce z b8 jest tam b.ciasno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...