mlodyy 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 witam. mam male pytanko pekla mi guma przy przegubie z prawej strony zaraz przy kole i zaczol wyciekac jakis smar olej zakleilem to tasama bo musialem dojechac do domu, i jutro zamieniam wymienic ta gume czy trzeba tam nalozyc jakis smar lub wlac jakis olej czy bedzie w tej gumie cos takiego ???????????// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tympy_rykin 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Jeśli kupsz dobrą gumę to w komplecie dostaniesz smar i nakrętkę piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowicz 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Tak jak wyżej - w zestawie naprawczym jest wszystko. PS. wyciągnij czujnik ABS-u w trakcie całej operacji. U mnie mechanior przy wkładaniu przegubu zmiażdżył cały czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 ok wielkie dzieki po pracy zabiore sie za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 dowalic smaru ile tylko wlezie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 dowalic smaru ile tylko wlezie ... Ale z rozsądkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Smar musi być Uważaj przy wyciąganiu czujnika ABS ,bo można łatwo go uszkodzić zawsze jest zapieczony Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 nie dawajcie za dożo smaru , wepchnij tylko tyle ile sie zmiesci do przegubu to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzyHo 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Najlepiej było by wymyć przegub w nafcie, żeby był czysty i elegancki, bo nie wiadomo jak długo jeździłeś z dziurą i ile brudu się tam nazbierało i na nowo nałożyć czystego smaru. Powinieneś dostać go razem z osłonami przegubów. Jak nie umyjesz to w niedługim czasie możesz mieć problem z przegubem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Najlepiej było by wymyć przegub w nafcie, żeby był czysty i elegancki, bo nie wiadomo jak długo jeździłeś z dziurą i ile brudu się tam nazbierało i na nowo nałożyć czystego smaru. Powinieneś dostać go razem z osłonami przegubów. Jak nie umyjesz to w niedługim czasie możesz mieć problem z przegubem. dokladnie zwlaszcza ze mogl podejsc piasek i syf, smar jak najbardziej przegub musi byc smarowany, gdybys nie dostal w komplecie to kup osobno bo tam idzie specjalny smar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 mechanik na pewno będzie wiedział.... nie posmarujesz - nie pojedziesz... :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się