Skocz do zawartości

tympy_rykin

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tympy_rykin

Osiągnięcia tympy_rykin

0

Reputacja

  1. Z twojego opisu można wywnioskować że naciśnięcie pedału sprzęgła nie powoduje jego rozłączenia. Może to być spowodowane uszkodzeniem sprzęgła - jakaś oderwana część blokuje sprzęgło i nie pozwala mu się rozłączyć. Nie ominie cię jednak wizyta w warsztacie. Pozdrawiam.
  2. Jeśli się nie mylę i dobże zinterpretowałem twoje zdjęcie, to wystająca część z gwintem to korek spustowy oleju w skrzyni biegów.
  3. Rano zapal samochód, otwórz maskę i sprawdź jak szybko nagrzewa ci się chłodnica. Jeśli chwilę po zapaleniu silnika chłodnica staje się ciepła, to znak, że termostat jest cały czas otwarty. Pozdrawiam.
  4. Możliwe że przerdzewiał ci ten koreczek. To jest najczęstsza usterka. Te koreczki są wymienialne, a kosztują parę groszy. Koszt naprawy zależy od dostępu i mechanika.
  5. podnieś auto, zdejmij koło, pooglądaj nadkola. może pojawił się luz na zawieszeniu i przy hamowaniu w skręcie ociera opona o nadkole
  6. Syriuss !! Wyczuwam rozgoryczenie w twojej wypowiedzi. Ale jak byś zareagował, gdyby któryś z tych twoich "magików" od razu powiedział ci : Panie, szukaj se pan nowej skrzyni biegów ??
  7. Nowa tarcza nie ma gładkiej okładziny - ma co kawałek niewielkie wcięcia. Tarcza nadająca się jeszcze to taka na której widać te wcięcia. Kompletnie nie nadająca się do użytku to taka w której już nity mocujące okładzinę cierną są przytarte ( o tarczy bez okładziny już nie wspomnę )
  8. Dostaniesz to prawdopodobnie razem z napinaczem.
  9. Na twoim miejscu oddałbym do fachowca. Miałem problem z cieknącą pompą w starej 80. Fachowiec wziął za uszczelnienie i regulację 250 zł - ja tylko podstawiłem samochód, a on zrobił całą resztę.
  10. tympy_rykin

    [ALL] Common rail

    Ale powiedzcie co o nim sądzicie w porównaniu do innych systemów. Ma on swoje plusy, ale ma też minusy.
  11. A nie zawiesił ci się wskaźnik paliwa ??
  12. Jeżeli te objawy zanikają po dodaniu gazu to będzie najprawdopodobnie sprzęgło alternatora. Niestety do jego wymiany jest potrzebny specjalny klucz - symbol VW 3700. Pozdrawiam.
  13. Podjedź do mechanika niech ci zmierzy ciśnienie manometrem analogowym i wtedy będziesz wiedział. Przyczyn może być wiele - od zaciętego zaworu do kończącego się silnika.
  14. Do tych zacisków są zestawy naprawcze - ok. 30 zł - wszystkie gumki łącznie z gumami prowadnic
  15. Ja stawiałbym na pompę. Skoro nie chciał przejść na gaz, to prawdopodobnie nie miał obiegu na czujniku temperatury wody od gazu. Napisz jeszcze jaki masz gaz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...