Pitek87 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam problem taki się pojawił że na wolnych obrotach nic nie wyświetla i jak wolno jade bardzo wolno ale jak obroty przekraczają 1,5 tys, to kontrolka od oleju się wyświetla. Olej jest cały czas taki sam stan, nie straciła na mocy chodzi bez zmian. Tylko ta kontrolka co moze być przyczyną czujnik siadł?????
oca69 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Podlacz Vag. Ale stawiam na czujnik. W najgorszym wypadku smok sie przytkal , albo po prostu jest u kresu swego zywota Wysłane z mojego telewizora
Pitek87 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 17913 Przełącznik zamknięcia przepustnicy - brak sygnału zamknięciaŰ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17509 Sonda lambda czujnik 1 strona 1 zbyt niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16558 System zbyt ubogi (strona 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16557 Błędne ustalanie mieszanki (strona 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16554 Błędne ustalanie mieszanki (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY W piątek zacznę od wymiany czujnika ---------- Post dopisany 17-12-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 18:28 ---------- Witam wyszła grubsza sprawa uszczelki dodatkowo wywaliło pod pokrywami zaworów ale jak juz bedzie po robocie łącznie z czujnikiem to dam znać co i jak wyszło.
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Pierwsze sprawa i najważniejsza - sprawdź ciśnienie oleju! Auto w którym zapala się kontrolka oleju jest autem które w ogóle nie powinno jeździć. Tak, może to być pierdoła ale równie dobrze kontrolka może działać dobrze i masz realne problemy z ciśnieniem oleju - a jazda tak dalej kończy się tylko jednym - zatarciem silnika. Piszesz że auto chodzi normalnie i nie straciło mocy - to tylko się cieszyć ale wcale nie oznacza że wszystko z ciśnieniem oleju jest ok. Jak by auto zaczęło ci chodzić głośniej i straciłoby na mocy to raczej świadczyłoby o tym że silnik już dostał po d*pie od braku ciśnienia.
Pitek87 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 Jest aktualnie robione zobaczymy co w praniu wyjdzie na bieżąco będę informował Pozdrawiam ---------- Post dopisany 20-12-2013 at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany 17-12-2013 at 22:48 ---------- Witam okazało się że tam gdzie są strzałki to wszystko było zapchane (woda z olejem taka maź) te rurki harmonijkowe, nie znam sie ale to jest odpowietrzenie skrzyni korbowej?, i z tego co sądze zrobiło się duze ciśnienie i przy okazji wydmuchało uszczelki pod pokrywami zaworów a reszta wróciła do normy. (zdjęcie nie jest moje tylko podglądowe) ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:37 ---------- Temat uwazam za zamknięty. Moze komuś pomoze. (Smok, czujnik wszystko było sprawdzane)
d4widoV Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 dokładnie, to jest odpowietrzenie skrzyni korbowej, sprawdziłeś jeszcze eżektor czy jest drożny?
Pitek87 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 Kolega to robił ale wszystko co mozliwe to wyczyscil.
sony_dark Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 ta rurka harmonijkowa nazywa się odmą, zasade działania pewnie znasz. Ja proponowałbym wymienić to gówno na wąż olejoodporny fi20, jest na znanym portalu aukcyjnym. Jak wziołem do ręki tą odmę to pękała mi w rękach. Oryginał kosztuje tyle że szkoda gadać (ok.180zł/szt.).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się