Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak Mocy, przerywanie Błąd P1020 silnik 2.0 AWA


Lite44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów, mam problem związany z silnikiem w audi A4 B6 2.0FSI AWA.

Problem dotyczy przerywania silnika i tak jakby wpadania w tryb awaryjny po przekroczeniu 4,5tys obrotów. Błąd który wyskakuje to P1020 regulacja ciśnienia paliwa przekroczona granica regulacji. W silniku zostały wymienione to czujnik ciśnienia paliwa oraz zawór ciśnienia paliwa, nadmieniam, że przed wymianą zaworu ciśnienia auto w ogóle "nie jechało" teraz jest dużo lepiej, tylko po przekroczeniu tych obrotów wpada w ten "tryb awaryjny" ale żadna kontrolka się nie zapala. Wydaje mi się również, że na biegu jałowym nierównomiernie pracuje. Bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś miał taki przypadek. Pozdrawiam Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,ufff nareszcie się ktoś odezwał już myślałem że nic z tego nie będzie, na moim terenie nikt nie potrafi mi pomóc, proszę napisz coś więcej, czy ja mam wymienić 4 cewki? Bo chodzi o cewki zapłonowe tak?, ja już myślałem o wymianie pompy wysokiego ciśnienia, sam już nie wiem. Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W moim wypadku wymieniłem tylko jedną cewkę zapłonową (rodzaj "czerwony"), w sumie nie ja tylko znajomy mechanik (ja jestem laikiem). U mnie problem wyglądał tak że dodając gazu pow. 2000 obr. samochód tak jakby się "dławił" nie jechał z pełną mocą. W pewnym momencie zapalił mi się nawet check ale zgasł więc postanowiłem od razu udać się do mechanika, on przeprowadził test która to może być cewka (jest na forum opisany sposóB). Niestety nie jestem dobrym materiałem do pomocy bo moja wiedza jest mocno ograniczona, mam nadzieję że coś to pomogło. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi jeszcze jak możesz, jaki miałeś błąd po podłączeniu do komputera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o błędy to było ich kilka, między innymi nieszczelność kolektora ssącego, niestety reszty nie pamiętam. Ponoć jest akcja serwisowa Audi i jeśli masz ori cerwki to wymienią Ci wszystkie za free ale starych Ci nie oddadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Audi moje auto nie jest objęte akcją serwisową, muszę poszukać na forum jak sprawdzić te cewki, dzięki za pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, że przy jeździe z obrotami rzędu ok 2 tys. silnik delikatnie przerywa:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej i chyba najprościej jakbyś "dopadł" Sławku kogoś kto ma kompa z kablem i po podpięciu się pod auto na Vagu pokaże na którym cylindrze masz wypadanie zapłonów- tam najprawdopodobniej jest cewka do wymiany. Cylinder numer 1 to ten od chłodnicy, potem 2, 3 i 4 na "końcu" silnika od ściany grodziowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci bardzo, postaram się kogoś poszukać, może coś z tego będzie:) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie takie same objawy miałem, tylko ze mi przy dodawaniu gazu szarpał. Także popieram kolegę, musisz zobaczyć w LOGI na VAG-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak Panowie, byłem u specjalisty podłączyć auto pod komputer i wyskoczyły dwa błędy, pierwszy to "17428 regulacja ciśnienia paliwa przekroczona granica regulacji" a drugi to błąd " 16698 rozpoznanie wypadanie zapłonów" i co teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w ALT-ku mam problem z wypadaniem zapłonu tylko na cylindrze 4, Vag pokazuje błąd misfire detect...cyl. 4 ... itd. Przekładałem cewki, wymieniłem świece mimo że były wymieniane latem. Problem pojawił się po wymianie wariatora, ale nie ma to nic dorzeczy raczej bo błędu położenia wałka nie ma. Auto na benzynie nie chodzi rwno a na gazie to juz wgl trzęsie budą, zwłaszcza jak nie jest rozgrzany. Nie wiem co może być, mechanik twierdzi że to może być nie szczelny kolektor dolotowy ale to taki gdybanie. Ma ktoś jakis pomysł ? POMOCY!!:facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonów u mnie było odpowiedzialne za te akcje podczas jazdy więc to ta cewka o której mówione było, sprawdź cewki, wymień wadliwą i powinno być po krzyku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrzanio a sprawdzałeś czy Ci iskra nie ucieka do masy, też mialem kiedyś podobny przypadek tylko w innym aucie że przerywało i to przeważnie powyżej 2000 obr. i okazało sie że iskra uciekała do masy po świecy zapłonowej, rozwiązaniem było przetarcie drobnym papierkiem tej gumki na końcu cewki zapłonowej i przemycie benzyną ekstrakcyjną, spróbuj wykręcić świece i jak będziesz miał wzdłużny ślad na porcelanie świecy to już będziesz wiedział co jest grane. Drugi mój pomysł to może coś jest nie tak z wtryskiwaczem na 4 cylindrze ale to już moje domysły i czy w ogóle możliwe żeby tylko jeden wtrysk nawalał??:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, wczoraj wymieniłem świece zapłonowe, silnik ładnie ciągnie, ale wciąż wyskakuje ten sam błąd i nierównomiernie pracuje na biegu jałowym i nie tylko, w dalszym ciągu jest wypadanie zapłonu, ale cewki są w porządku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem, brakuje mi pomysłów, nie mam już siły się zastanawiać co to może być za przyczyna tego wszystkiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...