Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2002r 1.9tdi AWX po ok. 2 dniach nie odpala, obciążenie akumulatora?


drdala

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz też sprawdzić vagiem napięcie, ale moim zdaniem akumulator masz już do wymiany.Po samym wyglądzie widać że ma kilka lat.

Podłącz miernik i odpal auto zobacz do ilu volt spada napięcie przy kręceniu

Tapatalk4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem akumulator na nowy i to samo dzieje się z napięciem cały czas jest moim zdaniem za wysokie i skacze. Co widać na filmikach:

1 filmik na wyłączonych światłach drugi na włączonych... na obydwóch widać jak skacze napięcie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może szczotki w alternatorze się kończą.

Nie miałeś coś właczone? radio klima, chociaż to i tak nie powinno zmieniać napięcia.

Sprawdź masy akumulatora alternatora, przeczyść styki kostki alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napięcie lekko podwyższone, ale nie ma tragedii. Z dobrym regulatorem powinno być w granicach 14-14.4V bez obciążenia. Zasadnicze pytanie: czy twój miernik dobrze mierzy? może miernik przekłamuje? Jeżeli masz możliwość to zmierz innym miernikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wskazówkowym też skoki były. Miernik ma niedługo używaną baterię więc powinien mierzyć dobrze

---------- Post dopisany 21-12-2013 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 20-12-2013 at 15:47 ----------

Ciężko jest wyjąć alternator lub/i wymienić regulator napięcia? Wiem że trzeba lutować a trochę już lutowałem w życiu i coś tam pojęcia mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba lutować

docloader.ashx?brand=0011&doc=0190005074.BMP

W TDI nie wiem ale w 1.8t nie ma tragedii z wyciągnięciem alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest to że czy mam ustawione na 200m czy na 20A to i tak jest wartość 0.07 po uśpieniu.

---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

Zaczynam szukać regulatora napięcia. Przydałby mi się chociaż jakiś krótki instruktaż jak go wymienić. Gdzie on dokładnie się znajduje, na co zwracać uwagę podczas wymiany itd. Zaczynam szukać regulatora napięcia. Przydałby mi się chociaż jakiś krótki instruktaż jak go wymienić. Gdzie on dokładnie się znajduje, na co zwracać uwagę podczas wymiany itd.

a jak instruktaż ze zdjęciami znalazłby się to już w ogóle byłbym wdzięczny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 200mA trzeba kable przełożyć.

Swoją drogą masz pobór prądu dobry i nie szukaj wydatków.Skoro masz akumulator nowy to sprawdź jak się bedzie auto zachowywać po kilku dniach.

Z tymi skokami napięcia spróbowałbym odłączyć gruby przewód od alternatora (brak ładowania) i odpal auto.

Potem zmierz napięcie na akumulatorze oraz na śrubie w alternatorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tak zrobię tylko nie wiem jak zmierzyć napięcie na śrubie w alternatorze

o ten "gruby" przewód Ci chodzi

40d875c7453a.jpg

trochę boję się że te skoki napięcia źle wpłyną na mój nowy akumulator i używam dlatego samochodu jak najmniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tak zrobię tylko nie wiem jak zmierzyć napięcie na śrubie w alternatorze

:facepalm: a co w tym trudnego?

Odchylasz zbiorniczek płynu i masz dostęp

58_1270048995.jpg

Chyba nie trzeba zbiorniczka odchylać

3808029389

o ten przewód Ci chodzi

Nie

Śruba obok znaczka audi

1000x901c_alternator-audi-seat-skoda-volks-8761421.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznacz na zdjęciach o co chodzi. Przepraszam ale mechanikiem z zawodu nie jestem

---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ----------

przeczytaj co wyżej napisałem i zaznaczyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O gruby przewód chodzi tylko nie ma go na twoim zdjęciu, nie widać podłaczenia

Ja też nie jestem mechanikiem:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jak nie o ten to o którym przewodzie mowa? Nie widać go na Twoich fotach? Jak dokładnie zmierzyć napięcie na tej śrubie? Jak to zrobić? Plus do śruby a minus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz się trochę podkształcić jak nie wiesz gdzie minus, ale podpowiem; do karoserii tylko nie do lakieru :wink:

Sory ale nie mogłem się powstrzymać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak podejrzewałem że do masy...:) Jakie tam napięcie powinno być?

A jak myślisz??

Prawidłowe to 14,4V, może być mała rozbieżność, zresztą napięcie chyba jest napisane na alternatorze

71488661_1_261x203_alternator-audi-a6-c4-25-tdi-okazja-tanio-wroclaw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem Ci zdjęcie alternatora i jest on przykręcony do śruby (obok znaczka audi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...