edekxp 16 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Możesz też sprawdzić vagiem napięcie, ale moim zdaniem akumulator masz już do wymiany.Po samym wyglądzie widać że ma kilka lat. Podłącz miernik i odpal auto zobacz do ilu volt spada napięcie przy kręceniu Tapatalk4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Wymieniłem akumulator na nowy i to samo dzieje się z napięciem cały czas jest moim zdaniem za wysokie i skacze. Co widać na filmikach: 1 filmik na wyłączonych światłach drugi na włączonych... na obydwóch widać jak skacze napięcie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Może szczotki w alternatorze się kończą. Nie miałeś coś właczone? radio klima, chociaż to i tak nie powinno zmieniać napięcia. Sprawdź masy akumulatora alternatora, przeczyść styki kostki alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 napięcie lekko podwyższone, ale nie ma tragedii. Z dobrym regulatorem powinno być w granicach 14-14.4V bez obciążenia. Zasadnicze pytanie: czy twój miernik dobrze mierzy? może miernik przekłamuje? Jeżeli masz możliwość to zmierz innym miernikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Na wskazówkowym też skoki były. Miernik ma niedługo używaną baterię więc powinien mierzyć dobrze ---------- Post dopisany 21-12-2013 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 20-12-2013 at 15:47 ---------- Ciężko jest wyjąć alternator lub/i wymienić regulator napięcia? Wiem że trzeba lutować a trochę już lutowałem w życiu i coś tam pojęcia mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Nic nie trzeba lutować W TDI nie wiem ale w 1.8t nie ma tragedii z wyciągnięciem alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 zrobiłem jeszcze jeden pomiar teraz mam nadziej że jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Teraz jest ok - 70mA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Dziwne jest to że czy mam ustawione na 200m czy na 20A to i tak jest wartość 0.07 po uśpieniu. ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- Zaczynam szukać regulatora napięcia. Przydałby mi się chociaż jakiś krótki instruktaż jak go wymienić. Gdzie on dokładnie się znajduje, na co zwracać uwagę podczas wymiany itd. Zaczynam szukać regulatora napięcia. Przydałby mi się chociaż jakiś krótki instruktaż jak go wymienić. Gdzie on dokładnie się znajduje, na co zwracać uwagę podczas wymiany itd. a jak instruktaż ze zdjęciami znalazłby się to już w ogóle byłbym wdzięczny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Na 200mA trzeba kable przełożyć. Swoją drogą masz pobór prądu dobry i nie szukaj wydatków.Skoro masz akumulator nowy to sprawdź jak się bedzie auto zachowywać po kilku dniach. Z tymi skokami napięcia spróbowałbym odłączyć gruby przewód od alternatora (brak ładowania) i odpal auto. Potem zmierz napięcie na akumulatorze oraz na śrubie w alternatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ok tak zrobię tylko nie wiem jak zmierzyć napięcie na śrubie w alternatorze o ten "gruby" przewód Ci chodzi trochę boję się że te skoki napięcia źle wpłyną na mój nowy akumulator i używam dlatego samochodu jak najmniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ok tak zrobię tylko nie wiem jak zmierzyć napięcie na śrubie w alternatorze a co w tym trudnego? Odchylasz zbiorniczek płynu i masz dostęp Chyba nie trzeba zbiorniczka odchylać o ten przewód Ci chodzi Nie Śruba obok znaczka audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zaznacz na zdjęciach o co chodzi. Przepraszam ale mechanikiem z zawodu nie jestem ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ---------- przeczytaj co wyżej napisałem i zaznaczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 O gruby przewód chodzi tylko nie ma go na twoim zdjęciu, nie widać podłaczenia Ja też nie jestem mechanikiem:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 W takim razie jak nie o ten to o którym przewodzie mowa? Nie widać go na Twoich fotach? Jak dokładnie zmierzyć napięcie na tej śrubie? Jak to zrobić? Plus do śruby a minus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Chyba musisz się trochę podkształcić jak nie wiesz gdzie minus, ale podpowiem; do karoserii tylko nie do lakieru Sory ale nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 tak podejrzewałem że do masy... Jakie tam napięcie powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 tak podejrzewałem że do masy... Jakie tam napięcie powinno być? A jak myślisz?? Prawidłowe to 14,4V, może być mała rozbieżność, zresztą napięcie chyba jest napisane na alternatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala 0 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Dobra to gdzie teraz jest ten gruby przewód? Od dołu gdzieś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Dałem Ci zdjęcie alternatora i jest on przykręcony do śruby (obok znaczka audi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się