Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy powyżej 3000 obrotów


pięknyzadek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam problem , jakieś 5tkm temu wymieniłem wszystkie filtry, paski oleje. Od kilku dni mam problem, a polega na tym, że ponad 3000obrotów tak jakby zaczęło brakować paliwa, przerywa i się nie wkręca, szarpie.

Do 3000 obrotów żadnego problemu, kręci aż miło. Proszę o sugestie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, poszukam kogoś z vagiem, nie mogę się przyzwyczaić, wcześniej miałem hondę, tam komputer był z diodą spreżony, i to było tak jakby łatwiej. W każdym razie z ranka zatankuję verwę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% przepływomierz nie daje powyżej 3000 tyś. TAk jak koledzy napisali, podjedz na diagnostyke i wszystkiego się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ponownie, wczoraj wieczorem nie wytrzymałem i pojechałem na orlen. Zatankowałem 50 litrów verwy i chyba jest dobrze. Nie chciałem go za bardzo cisnąć ale z rańca wyciągnąłem bez problemu 180km/h i samochód nawet nie jęknął. Mimo wszystko pojade na diagnozę bo kolega ma diagnostykę

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ponownie, wczoraj wieczorem nie wytrzymałem i pojechałem na orlen. Zatankowałem 50 litrów verwy i chyba jest dobrze. Nie chciałem go za bardzo cisnąć ale z rańca wyciągnąłem bez problemu 180km/h i samochód nawet nie jęknął. Mimo wszystko pojade na diagnozę bo kolega ma diagnostykę

pozdrawiam

to i moze filtr paliwa wymien ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i moze filtr paliwa wymien ....

ale czy po 5tkm (bo 2 miechy temu wymieniałem) była by taka porzeba?

jezeli zalales jakis syf do kotla [mozna to wywnioskowac po wczesniejszej Twojej wypowiedzi] to przydaloby sie wymienic ...

chyba ze obudzenie furmanki po tankowaniu to tylko przypadek ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymian paliwa pomogła na krótko, na wagu pokazał błąd 550 ale nie tu był problem , całkiem prawie zatkany był filtr paliwa i nie podawał oleju tzn podawał ale po 3tys obrotów już dławił (później to już po 2800)

Filtr zapchany był jakąś przeźroczysta mazią

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem prawie zatkany był filtr paliwa i nie podawał oleju tzn podawał ale po 3tys obrotów już dławił (później to już po 2800)

Filtr zapchany był jakąś przeźroczysta mazią

pozdr

a jednak ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego podmień elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75 On odpowiada za cisnienie doładowania czyli bajpas ustawia tak łopatki turbawki aby nie przekroczyc pewnego zakresu ustawionego w kompie cisnienia. Gdy zaworek padnie to łopatki są w jednej pozycji i wtedy turbawke rozkrecisz do max obrotów. Ale komputer mierzy cisnienie doładowania i zapobiega rozbujaniu sie turbawki. Wtedy komputer przechodzi w tryb awaryjny tzw. Notluft. Czyli dobiera tak proporcje paliwa i powietrza abyś nie mógł rozbujać samochodu. POZDRAWIAM SERDECZNIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego podmień elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75 On odpowiada za cisnienie doładowania czyli bajpas ustawia tak łopatki turbawki aby nie przekroczyc pewnego zakresu ustawionego w kompie cisnienia. Gdy zaworek padnie to łopatki są w jednej pozycji i wtedy turbawke rozkrecisz do max obrotów. Ale komputer mierzy cisnienie doładowania i zapobiega rozbujaniu sie turbawki. Wtedy komputer przechodzi w tryb awaryjny tzw. Notluft. Czyli dobiera tak proporcje paliwa i powietrza abyś nie mógł rozbujać samochodu. POZDRAWIAM SERDECZNIE

:mysli: chyba źle podpiąłeś tego posta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie znajduje się elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75? Mam problem z turbiną i chciałbym to sprawdzić.

Zaworek znajduje się z przodu samochodu pomiędzy blokiem silnika a chłodnicą (jak otworzysz maskę to lekko w lewo).

Samego zaworka nie sprawdzisz, możesz podmienić na inny (nowy) i sprawdzić czy fura lata jak dawniej.

Z własnego doświadczenia najpierw proponuję sprawdzić przewody podciśnienia - wszystkie, u mnie były sparciałe - wyminiłem i problem z głowy.

Pozdro... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek znajduje się z przodu samochodu pomiędzy blokiem silnika a chłodnicą (jak otworzysz maskę to lekko w lewo).

Wymieniłem na nowy turbina chwilę pochodziła właściwie, a potem znów to samo sprawdzę przewody, ale nie mam kanału i to może potrwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...