VesslaN Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Witam.Może to dziwnie zabrzmi, gdyż samochód który chcę przedstawić był najlepszą opcją z wszystkich jakie zdołałem zobaczyć i jeździć (mam tu na myśli tylko A4 B7 i parę A3). Cały paradoks polega na tym, że chciałem sedana i benzynę. Jeździłem, oglądałem, czas traciłem i pieniądze na dojazdy wydawałem aby zobaczyć te wszystkie "perełki" - i co ? - kupiłem diesla i kombi. Myślę, że dopiero czas pokarze czy to dobry wybór. gdyż o 2.0 TDI można naczytać się tyle, że włos na głowie się jeży.To nie jest przysłowiowa "laleczka" super hiper ideał. Samochód miał malowany tylni sierp od strony kierowcy z przejściem na drzwi. Zresztą widać delikatne wgniecenie przy tylnym błotniku. Reszta lakieru wg. mierników jest OK. Środek jak na mój gust i fakt używanego samochodu jest zadbany - czyli cieszy moje oko a ja pod tym względem jestem dość rygorystyczny. Kupiłem go na aluminiowej feldze 17" z letnimi oponami - które na wiosnę trzeba będzie wymienić.Oznaczenia sam dekodowałem - więc nie ukrywam, że mogłem popełnić błędy i coś może się nie zgadzać - dlatego proszę o poprawę jeśli się ktoś czegoś dopatrzy.MARKA/MODEL: Audi A4 B7 (E8) AvantSILNIK: BPW 2.0 TDI 140 KMKOLOR: Szary metalikDATA PRODUKCJI: 07.11.2006r.PRZEBIEG: 204800 kmE2M = Akcja specjalna edition7A0 = bez cd/zmieniarki4UE = airbag kierowcy i pasażera z przodu6XD = zewnetrzne lusterka: sterowane elektrzynie, podgrzewane5SL = zewnetrzne lewe lusterko wsteczne: nie sferyczne6TS = Lusterko zewn.(asferyczne) z dużym1KD = tarczowe hamulce tylneJ1D = akumulator 72Ah1LB = tarcze hamulcowe z przodu1BA = standardowe zawieszenie / tlumienie KOMFORTOWE3FA = brak szyberdachu5MU = Wkładki alumin.('szczotkowane') tablicy rozdzielczej7X1 =Parktronic - UltradŹwięk. układ pomocy przy parkowaniu4R5 = okna elektryczne z przodu, z tyłu korbyF0A = standardowe wyposazenie (nie jest to pojazd specjalnego przeznaczenia)8GU = alternator 140A0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu0YJ = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 90JJ = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1436-1495; 1bj:1436-1495TR0 = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0 l litera kodowa3NZ = tylna kanapa nie dzielona, oparcie dzielone8BB = Reflektor bialy ruch prawostr.U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrowX0A = program sprzedaży w Niemczech1N1 = wspomaganie kiery2ZQ = skorzana kiera, wielofunkcyjna8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów8Z5 = typ 1 systemu chlodzenia silnika - CHLODNICA WODYD7N = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0/103kw tdi pd7Q9 =System nawigacji satelitarnej (moduł komfortu)C1X = Felga aluminiowa 6 jx14h2 et457K0 = brak kontrolki cisnienia w oponach4X3= Z bocznym airbagiem (kurtyną powietrzną) (Przód)2K1 = wzmacniane zderzaki3L3 = fotele przednie z regulacją wysokości4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony3Y0 = brak rolety przeciwslonecznej4K4 = centralny zamek sterowany radiowo zdalnie obslugiwany z wewnatrz i oddzielne otwieranie bagaznika5D1= Zamek centralny zdalnie sterowany1SA = brak dodatkowej ochrony silnika - Bez osłony dolnej zesp. napedowego7GG = Koncepcja spalin: eu4Q1A = standardowe przednie fotele4GF =Szyba czołowa (klejona) zielona - SZKLO ATERMICZNECzęść z tego jest dla mnie zrozumiała a część nie bardzo Co do tej pory zrobiłem przy samochodzie:- wymiana oleju na Motul Specific 504.00-507.00 5W30 + filtr oleju MANN- wymiana termostatu- zakup kół zimowych z oponami 205-55-16 + kołpaki- zakup dedykowanych dywaników na zimę ze stoperam- zakup chromowanych ramek na tablice rejestracyjneNa dzień dzisiejszy samochód chodzi bez zastrzeżeń - do pracy silnika, zawieszenia, prowadzenia samochodu nie mogę się przyczepić.Co planuję zrobić w przyszłości:Ogólnie nie jestem człowiekiem, który nie lubuje się w modowaniu . Zamierzam utrzymać samochód w dobrej kondycji i stanie technicznym a na wiosnę wymienić rozrząd.Jest jednak parę spraw które mnie nurtują:- jak jadę po nierównościach słyszę w moich drzwiach kierowcy bardzo delikatne jakby ocieranie jakby coś w tych drzwiach miało jakiś luz - zaznaczam, że to słychać delikatnie a nie jakies tam walenie czy ostre tarcie i tylko na nierówności. Na tę chwilę mam pomysłu co to może być?- nie mogę odkręcić lewej śrubki trzymającej tylną ramkę od rejestracji - chyba się zapiekła - chciałem wymienić na ramkę chromowaną. Troszkę już śrubkę przez to wyrobiłem- jak jest z tą pompą oleju - naczytałem się trochę o tym na necie. Robione są jakieś swapy czy coś... Czy wymienić tę pompę zawczasu czy na razie spokojnie sobie śmigać jak nic się nie dzieję? Ponoć wyskakuje jakaś ikonka konewki ( tylko jakiego koloru jest ona: żółtego, zielonego czy czerwonego i gdzie ona się pokazuje?) i jak wyskoczy to należy zatrzymać samochód i odstawić go do mechanika.Cóż, na dzień dzisiejszy to tyle ... pora chyba załączyć kilka fotek - jednak są to zdjęcia robione na szybko (dlatego po prostu nie powalą WAS ) w dniu w którym pierwszy raz jako właściciel pojechałem po zimowe koła a później objazdówka po rodzinie. Zrobiłem wtedy 140 km Miło mi będzie jeśli ktoś podzieli się jakimiś spostrzeżeniami i wskazówkami pozdrawiam Marcin Edytowane 14 Listopada 2014 przez VesslaN
H4mm3R Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Fajny szarak poprosimy więcej fotek środka. Zamów ramki klubowe, bo czasem latam po CZ
VesslaN Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Dzięki @H4mm3R. Foty na pewno będą. Muszę jeszcze parę kosmetycznych spraw zrobić w środku. Co do ramek bardzo chętnie zamówię - jednak mam problem jak pisałem z jedną ze śrubek trzymających tylną ramkę - za cholerę nie chce puścić więc puki co muszę spasować. Na pewno będę chciał przyciemnić szyby z tyłu.
H4mm3R Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Są plany i ambicje więc będzie zacnie
akjam Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Powodzenia w rezaniu. Obejrzysz parę projektów i będzie co robić.
VesslaN Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Pewnie nie tak zacnie jak u Was ... ale ... nie mówię, że czegoś nie będę kombinował - oby tylko silnik działał jak należy
VesslaN Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Akurat dla mnie tu chyba nie ma reguły ... ważne, że na dzień dzisejszy jest OK
srb38vx Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Fajny golasek Nie słuchaj za dużo Hamera ,bo jak ci zacznie doradzać co można by zmienić To kredyt pewny POWODZONKA w MODZENIU
VesslaN Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Dziękuje - szaleć za bardzo nie będę ... hmm chyba
briano Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Viesslan bardzo, bardzo opis Foty to pizneles takie na sztuke I teraz prosze Cie przemysl bardzo powaznie przyciemnianie tylnych szyb wg mnie tak wyglada bardzo ladnie ja bym odpuscil, a juz chromowane ramki to wogole :facepalm:To mojenp skromne rady na poczatek. I dawaj koniecznie foty srodka ja najbardziej lubie foty srodka bo tam najwiecej patrze na auto.
VesslaN Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Foty takie - dla ubezpieczyciela ... Będą fotki ładniejsze i dużo więcej
briano Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Ile zaplaciles za tego rodzinnego dupowoza??
Bieniu Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Odnośnie problemu z odkręceniem ramki od tablicy, miałem podobny problem tyle że ja ukręciłem śrubę i juz za bardzo nie miałem wyjścia musiałem rozwiercić wszystko i poprostu przykręciłem na śrubę ze zwykłą nakrętką. Śmiesznie to trochę wyglądało bo świeżo kupiona furka a wiertarą jechałem:) ale innego rozwiązania nie widziałem, pod ramką nic nie widać, od środka osłony tak więc jest gitara. Tam niestety woda się zbiera i jest duże prawdopodobieństwo że tej śruby nie odkręcisz:facepalm:
VesslaN Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 @briano - masz PW @Beniu na siłę nie będe nic robił ... zobaczymy jakie temperatury będą - jak dodatnie to podleję te śrubkę Colą - może coś pomoże ... samochód mam co prawda garażowany - jednak garaż to blaszak i jest zaledwie kilka stopni różnicy Witam. Dawno mnie tutaj nie było. Problem uszczelki i śrubki już dawno rozwiązałem Zapodam kilka świeżych fotek z 11 listopada. Co prawda autko się nic nie zmieniło - ważne, że jeździ dobrze. Zastanawiam się nad tym czy poprawić to tylne nadkole u blacharza - od roku nic złego się z tym nie dzieje ale w oczy mnie kole. Mam też do malowania próg od strony kierowcy. Powstał odprysk po obcasie drugiej właścicielki i też w oczy kole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się