Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Krzywiące się tarcze, problem z piastą?


gasiorek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów,

Mam ogromny problem. Podczas hamowania czułem bicie na pedale hamulca oraz na kierownicy (lekko ale czułem), wymieniłem tarcze i klocki tył (ferodo, trw) oraz tarcze i klocki przód (trw,trw), ponownie pojawiło się bicie podczas hamowania. Mechanik sprawdził tarcze przód - są krzywe. Zmierzył bicie piasty - piasty do wymiany.

I tu pojawia się problem - czy ktoś z Was kiedyś wymieniał piastę przednią? Bo po numerze VIN w sklepie powiedzieli mi że piasta występuje tylko w serwisie za dokładnie 741,00zł :facepalm: . Czy nikt nie produkuje zamienników tej części :eusathink: ?

Tutaj podaje nr tej części - 4B0407613B

W sklepach widzę jedynie łożysko z obudową na 4 śruby, czy wymiana tego wystarczy, czy trzeba piastę oryginalną za ponad 700 stów? Jaką mam pewność że to jest trafna diagnoza?

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ASO brak zamiennikow

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:52 ----------

Poszukaj uzywki do zayebania jest tego na szrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego taka piasta moze sie pogiac?

Moze ci zaciski pozapiekalo i klocki nie rowno biora i dlatego wichruja asie tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6/7 przednie piasty sa cienkie jak g....o :facepalm:

Przydziadowali i dlatego jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu za 50 zl kupisz na szrocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie od razu ale z czasem się nasilało.

Tylko zastanawiają mnie teraz dwie kwestie.

Po ostatniej wizycie u mechanika kiedy chciał wymienić piasty (ale dostał ze sklepu jedynie łożysko z obudową na 4 śruby więc nie wymienił) musiał zdjąć tarcze i bicie się zmniejszyło, może dlatego że inaczej założył tarcze względem piast i się znowu docierają albo dlatego że dobrze/lepiej je założył?

A druga sprawa i tu moje pytanie czy po wymianie łożyska z tą obudową jest możliwe że bicie ustąpi całkiem, jest możliwe że to łożysko jest przyczyną? Jeśli tak to jakie są szanse, że to jest to? Bo bicie nie za każdym razem ma taką samą siłę - tzn raz mocniej raz lżej.

Czy to musi być cała piasta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy to będzie odpowiedni zamiennik oryginalnej piasty  4B0 407 613 B

http://google.plpdf,piasta-kola-meyle-100-650-0014,0-144-1006500014-1164389.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2017 o 11:24, turzol napisał:

Panowie czy to będzie odpowiedni zamiennik oryginalnej piasty  4B0 407 613 B

http://google.plpdf,piasta-kola-meyle-100-650-0014,0-144-1006500014-1164389.pdf

jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...