Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1,9TDI


krg1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent to golf V 1,9TDI 105km 2003r. mojego kolegi, autko coś nie domaga co możecie powiedzieć na ten temat.

Logów których brakuje nie dało się zrobić, w ogóle dziwna rzecz poza wejście na silnik nie dało się nic zrobić w vagu na żadną inna kategorie wejść.

Statyczne

Log (0 - 018)

Log (1 - 004)

Log (2 - 007)

Log (3 - 001)

Log (4 - 003)

Log (5 - 013)

Log (6 - 023)

Dynamiczne

Log (0 - 001)

Log (1 - 004)

Log (2 - 010)

Log (3 - 008)

Log (4 - 011)

Log (5 - 003)

BS

Log (0 - 003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretnie niedomaga ?

Przydałyby się logi BS 003 i 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bs 003 przecież jest a 011 nie dało się zrobić w rubrykach pisało error, auto wg mnie jest mułowate, podczas odpalania chwile trzęsie budą oraz chciałbym wiedzieć jaki jest stan turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na mój gust dużo pali

Ile pali ? Sprawdź jakie spalanie VAG pokazuje na postoju w grupie 015. Jak poprawisz synchronizację zobacz czy wtedy będzie mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy spokojnej jeździe ponad 7 litrów

---------- Post dopisany 04-01-2014 at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 11:39 ----------

Synchronizacja zrobiona, aktualnie w grupie 4 pokazuje 0 w trakcie ustawania synchronizacji jeden czas przestawiłem te koło na wartość 4,9 wtedy wydawało mi się że auto lepiej pali i lepiej pracuje dlaczego? Spalanie w grupie 15 poazuje 0,8 L/h to chyba dużo? dodam że w aucie trzeba wymienić świece żarowe ale to raczej nie ma wpływu na spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto inaczej reaguje na zmianę kąta. Miałem identyczne spalanie na postoju jak Ty - 0.8l/h i okazało się że rozrząd był źle ustawiony. Teraz mam spalanie na poziomie 0.4l/h po ponownym ustawieniu rozrządu. Kąt nie rozjeżdża się tak w dynamicznych jak przedtem.

Wrzucę później logi żebyś mógł porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc co zrobić aby spalanie spadło do poprawnego poziomu? bo te spalanie 0,8 to już po nastawieniu synchronizacji

---------- Post dopisany 14-01-2014 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 23:29 ----------

Czy waszym zdaniem turbo jest do roboty wg logow? dodam ze dość głośno gwiżdże turbo a po ściągnięciu przewodu idącego do intercoolera wylecialo może z 10 kropli oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...