Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.9TDI [AVG]


Lolek

Rekomendowane odpowiedzi

Lolek szukałeś jak wymienić napinacz proszę bardzo

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego-fotostory-124164/

a co do turbo to sie nie martw wydłubiemy kata i wszystko będzie jasne :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lolek szukałeś jak wymienić napinacz proszę bardzo

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego-fotostory-124164/

a co do turbo to sie nie martw wydłubiemy kata i wszystko będzie jasne :whistling:

Wielkie dzięki goldik na pewno się przyda :wink: a co do kata to nie pozostaje nic innego jak iść na pasterkę i dobrze rzucić na tace z prośbą o pogodę po świętach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wywaleniu kata zrób logi 003 lub 010, 008 i 011, jak dalej będzie nie doładowanie na wysokich obr odepnij wężyki od n18 i pozatykaj wężyki, zrób 011 i jak dalej będzie nie doładowanie w miejsce n75 wsadź n18 i znowu zrób 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się poniekąd wyjaśniła, wczoraj wykręciłem turbo i wyszło szydło z worka. Pierwsze - faktycznie była ruszana długość sztangi gruszki, mało tego specjaliści z FIRMY JETRONIK tak ją pokrzywili, zrobili z niej śmigło!!!! Druga - zmienna geometria zapieczona, stała w miejscu. W sumie pewnie wszystko sie nawarstwilo, nieszczelność na podciśnieniu, zapchany katalizator. Idę teraz wsadzać graty pod maskę, jak wszystko złoże napiszę jak wyszło.

PS. mam problem z ustawieniem odpowiedniej długości sztangi, stare ślady są już trochę rozmazane czy można to ustawić bez vacuometra??

---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:33 ----------

Już wszystko jasne!!! Jazda testowa i banan na twarzy:banan: Auto zupełnie inaczej się zachowuje, od samego początku czuć, że chce jechać. Mały test; 3 bieg 1500 obrotów i gaz w podłogę. 4500 obrotów i żadnego odcięcia. Temat uważam za zamknięty. WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA goldika ZA POŚWIĘCONY CZAS I CHĘĆ POMOCY, JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI

PS. TROCHĘ CZASU TROCHĘ CHĘCI I TURBINA ZNÓW SIĘ KRĘCI :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foch :kwasny:

Zrób logi, bo to ,że nie odcina, wcale nie znaczy ze nie przeładowuje, może być po prostu przed zakresem czyli mniej niż 500mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foch :kwasny:

Zrób logi, bo to ,że nie odcina, wcale nie znaczy ze nie przeładowuje, może być po prostu przed zakresem czyli mniej niż 500mbar.

Hehe Tobie również dzięki za pomoc i rady udzielane na priv :wink: logi postaram się zrobić i wrzuce

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 16:13 ----------

Logi po wyczyszczeniu turbiny, i usunięciu nieszczelności

BS:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo super, ładnie trafiłeś :) Przepływka jednak coś niedomaga na wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dzięki dzięki, łatwo nie było bo strasznie pokrzywiona była sztanga, ale się udało:banan: a mógłbyś coś powiedzieć odnośnie N75, bo jeden z mechaników powiedział ze nie ładuje tyle ile powinien. Zamiast 0,9 to 0,4 widać to na tych logach? A jeśli chodzi o przepływke, to ją się czyści czy tylko zakup nowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok, dopiero powyżej 4200obr minimalnie nie domaga, tyle to jest nic, jak bardzo chcesz możesz same siateczki przepływki umyć, element pomiarowy nie myj, wymiana filtra powietrza też nie zaszkodzi jak dawno nie był wymieniany

mechanik miał na myśli pewnie podciśnienie że daje -0,4bar, powinno być z -0,65bar, obejrzyj króciec wychodzący z wacum pompy czy nie jest luźny, jak dalej chce ci się bawić zrób jak pisałem, czynność i log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok, dopiero powyżej 4200obr minimalnie nie domaga, tyle to jest nic, jak bardzo chcesz możesz same siateczki przepływki umyć, element pomiarowy nie myj, wymiana filtra powietrza też nie zaszkodzi jak dawno nie był wymieniany

mechanik miał na myśli pewnie podciśnienie że daje -0,4bar, powinno być z -0,65bar, obejrzyj króciec wychodzący z wacum pompy czy nie jest luźny, jak dalej chce ci się bawić zrób jak pisałem, czynność i log

chodzi o ten króciec co jest umieszczony na grodzi koło zbiorniczka płynu hamulcowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr był wymieniony z miesiąc. Temu ale coś. Jest przybrudzony czyli podmieniamy N75 z N 18 i zlogujemy gr11 zobaczymy ogólnie auto już. Jedzie dzięki ciachan

Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok, dopiero powyżej 4200obr minimalnie nie domaga, tyle to jest nic, jak bardzo chcesz możesz same siateczki przepływki umyć, element pomiarowy nie myj, wymiana filtra powietrza też nie zaszkodzi jak dawno nie był wymieniany

mechanik miał na myśli pewnie podciśnienie że daje -0,4bar, powinno być z -0,65bar, obejrzyj króciec wychodzący z wacum pompy czy nie jest luźny, jak dalej chce ci się bawić zrób jak pisałem, czynność i log

chodzi o ten króciec co jest umieszczony na grodzi koło zbiorniczka płynu hamulcowego?

dobra już wiem o co chodzi :)

---------- Post dopisany at 13:15 ---------- Poprzedni post napisany at 13:04 ----------

Filtr był wymieniony z miesiąc. Temu ale coś. Jest przybrudzony czyli podmieniamy N75 z N 18 i zlogujemy gr11 zobaczymy ogólnie auto już. Jedzie dzięki ciachan

Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk

Haha goldik ja to się Tobie chyba nie wypłacę, jutro podskoczę po nowy filtr, majątku nie stracę a może faktycznie coś pomoże, wczoraj jak go wyciągnąłem to strasznie dużo syfu i pyłu się z niego posypało :facepalm: ostatnio sporo latałem przez remontowaną drogę i straszne tumany kurzu się unosiły, może faktycznie już się zapchał w trybie ekspresowym :grin:

---------- Post dopisany 16-01-2014 at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-12-2013 at 13:15 ----------

Udało mi się dorwać nowy N75, w jeździe czuć minimalną różnice. Mam pytanie, bo kiedy ściągam na odpalonym silniku wężyk z gruszki i ponownie go zakładam elegancko sztanga idzie w górę, szybciej niż na starym N75, po czym minimalnie opada, ok 1-2mm, czy to normalne? jeśli tak to co może być przyczyną? Logi postaram się zrobić w najbliższym czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...