Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.9TDI [AVG]


Lolek

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi z bloku 000 BS .turbo pózno wstaje i ma problem z utrzymaniem zadanego cisnienia . sprawdz układ podcisnienieowy pod katem nieszczelnosci . małes cos robione z turbina ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak miałem, była czyszczona w jetroniku za starszną sumę pieniędzy, i tyle, a może być winny temu katalizator? generalnie auto ma 270k przebiegu i katalizator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sprawdź szczelność w układzie podciśnieniowym. Kat też dobrze byłoby usunąć. U znajomego usunięcie kata spowodowało lepsze ładowanie turbiny(logi podobnie wyglądały do Twojego), ale kat był naprawdę mocno zabity :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro posprawdzam szczelność, w sumie to tak na oko ten wężyk który idzie na gruchę jest troszkę załamany i na końcu spękany, to go od razu wymienię. Powiedzcie czy może być taki sam co idzie do wtrysków. Taki posiadam na oko wygląda tak samo, gumowy w szmacianym oplocie, i średnica taka sama. A co do kata to postaram się wypatroszyć po świetach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak była czyszczona geometria to moze byc jeszcze zle wyregulowana gruszka .spokojnie mozesz dac ten od wtrysków co do kata to zostaw go w spokoju .dobrze by było sprawdzic jakie jest podcisnienie przy gruszcze i na ile jest ustawiona gruszka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jaki sposób sprawdzić podciśnienie i na ile ustawiona jest gruszka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebny jest do tego vacumometr . jak cos to mozesz podjechac do mnie to ci to sprawdze i ewentualnie ustawie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak była czyszczona geometria to moze byc jeszcze zle wyregulowana gruszka .spokojnie mozesz dac ten od wtrysków co do kata to zostaw go w spokoju .dobrze by było sprawdzic jakie jest podcisnienie przy gruszcze i na ile jest ustawiona gruszka .

A kto podczas czyszczenia rusza gruszke? Jesli juz, to tylko przy regeneracji ruszaja i dlatego jest to spierdolone, przy czyszczeniu geometrii nie rusza sie gruchy wcale.

Bedzie problem na podcisnieniu, bo nie potrafi utrzymac, nieszczelnosci na podcisnieniu nie powinno byc bo % otwarcia n75 jest w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak była czyszczona geometria to moze byc jeszcze zle wyregulowana gruszka .spokojnie mozesz dac ten od wtrysków co do kata to zostaw go w spokoju .dobrze by było sprawdzic jakie jest podcisnienie przy gruszcze i na ile jest ustawiona gruszka .

A kto podczas czyszczenia rusza gruszke? Jesli juz, to tylko przy regeneracji ruszaja i dlatego jest to spierdolone, przy czyszczeniu geometrii nie rusza sie gruchy wcale.

Bedzie problem na podcisnieniu, bo nie potrafi utrzymac, nieszczelnosci na podcisnieniu nie powinno byc bo % otwarcia n75 jest w normie.

Czyli problem tkwi w nieszczelnym wężyku czy walnięta gruszka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie to nie jestem w stanie powiedzieć czy śćiagali ją czy nie, całego tego czyszczenie nie byłem świadkiem. Rano odstawiłem auto na warsztat wieczorem odebrałem i tyle, Danielom nie za bardzo rozumiem piszesz, że problem bedzie na podciśnieniu, a później że podciśnienie okej bo % jest w normie :)

---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ----------

wiecie co jeśli chodzi o tą cała sprawę to niespecjalnie znam się na rzeczy, więc jeśli mówicie o podciśnieniu i że jej nie utrzymuje to chodzi o tą gruszkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga gruszki jest odpowiedzialna za sterowanie kierownicami turbosprężarki. W Twoim przypadku zawór n75 stara się podnieść sztangę dosyć wysoko, żeby zrobić założone ciśnienie. Jeśli ramie jest źle wyregulowane to będzie niedoładowywał, albo przeładowywał. Na początek nie ruszaj jej no chyba, że masz pewność że "fachowcy" ruszali ją. Wygląda to bardziej na nieszczelność.

Procent nie jest taki jak być powinien, ale mu pewnie chodziło o to, że n75 prawidłowo się zachowuje przy tej nieszczelności (stara się na siłe zrobić ciśnienie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, teraz już rozumiem, czyli faktycznie problem może tkwić w tym podejrzanym wężyku, w sumie by sie zgadzało, bo jest to wężyk od n75 do gruszki, jutro go wymienię i zobaczę czy coś to zmieni. Ocena oczywiście taka na czuja, bo nie będę w stanie zrobić jutro logów :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga gruszki jest odpowiedzialna za sterowanie kierownicami turbosprężarki. W Twoim przypadku zawór n75 stara się podnieść sztangę dosyć wysoko, żeby zrobić założone ciśnienie. Jeśli ramie jest źle wyregulowane to będzie niedoładowywał, albo przeładowywał. Na początek nie ruszaj jej no chyba, że masz pewność że "fachowcy" ruszali ją. Wygląda to bardziej na nieszczelność.

Procent nie jest taki jak być powinien, ale mu pewnie chodziło o to, że n75 prawidłowo się zachowuje przy tej nieszczelności (stara się na siłe zrobić ciśnienie )

Wcale nie jest tak jak piszesz, gdyby na sile podciagal to by bylo ok 30%, tutaj zachowuje sie normalnie czyli ok 60%. Niedoladowanie jest regularne przy wstawaniu potem jest chwile w normie i znow spada, czyli przy najwyzszej wydajnosci vacuum trzyma. Typowa nieszczelnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymontowałem przed chwilą zawór n75 posprawdzałem wszystkie wężyki, dwa miały rozerwaną szmatę, i sparciałe końcówki, powymieniałem je. Idę zjeść obiad i przejadę się kawałek. Później napiszę czy coś się zmieniło. Możliwe, że wieczorem uda mi się zrobić logi wiec będzie wszystko na papierze :)

---------- Post dopisany at 17:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ----------

Przegoniłem auto kilka razy, może szału nie ma ale na oko już jest lepiej. Tak jak wcześniej pisałem może uda mi się zrobić te logi i zobaczymy czy faktycznie się coś zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie jest tak jak piszesz, gdyby na sile podciagal to by bylo ok 30%, tutaj zachowuje sie normalnie czyli ok 60%. Niedoladowanie jest regularne przy wstawaniu potem jest chwile w normie i znow spada, czyli przy najwyzszej wydajnosci vacuum trzyma. Typowa nieszczelnosc.

Tak chodzi mi o okolice 2 000 obr, gdzie powinno już być osiągane zadane ciśnienie. Później jest więcej spalin przez co uzyskuje ok 60%.

Ps wrzuć logi i okaże się czy jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro rano będę robił logi i je wrzucę, wystarczą tylko te dynamiczne czy wszystko zrobić od nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem nowe logi, generalnie jest lepiej ale w dalszym ciągu coś niedomaga

BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...