Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu czy coś więcej w 2.5TDI?? by krzysiekgoz


KrzysiekA4

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też miałem tam zapocone jak odma była zapchana jak ją wymieniłem to jak ręką odjął,sucho:wink:.Jeśli kupisz dobry zestaw usczelek do turba takową będziesz miał w zestawie ja taką miałem łącznie z innym:wink:

Co do zaworków zwrotnych to temat dobrze ogarnął Damian http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/c5-2-5tdi-ake-walki-smarowanie-silnika-320595/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym że u mnie zapocone to mało powiedziane. użygane turbo, cały środek między głowicami, kolektory wydechowe, skrzynia i katalizatory. swoją drogą drogą dziwiłem się skąd mi tak olej napierdziela że gdzie nie stanąłem to plamy i na tylnej klapie miałem masę kropek. w czwartek będę wiedział czy dostanę u siebie na wsi zaworki zwrotne ciśnienia oleju, jak nie to będzie musiało poczekać :kwasny: jutro może wreszcie dekle zrzucę choć spodziewam się że skoro odma zatkana to i hydro będzie zajechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już tak głęboko grzebiesz,dziwię się że jeszcze dekle są na miejscu:kwasny::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boje się ich podnosić :grin: narazie powolutku rozbieram i patrze co do wymiany. zastanawiam się kto to potem uskłada do kupy :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz takie problemy to składaj wszystko puki dasz radę:grin:Rób zdjęcia to pomaga bardzo:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki miałem plan żeby robić zdjęcia ale poszedł w piz*u. dzisiaj część gratów odebrałem. jutro kolejna partia więc będzie można coś powoli składać odrazu :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś miał problem zawsze możesz tu napisać ale jednak lepiej mieć foty tak czy siak,ułatwia pracę:wink: i dawaj fote co u Ciebie pod deklami:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sezam się otworzy i zobacze czy kupę złota zostanie w kieszeni choć wątpie. tylko wtryski trzeba popuścić przy ściąganiu dekli czy same przelewy wystaczy poodkręcać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dekle poszły w górę i co się moim oczom ukazało? :shock3:

1722121

I taka sytuacja na wszystkich gornkach więc komplet dźwigienek na swoim miejscu. Wałki z logo audi więc fabryka czuć dopiero że w miejscu dźwigienek są troszeczke bardziej śliskie ale nie ma żadego progu, odma z 98r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak hydro całe i nie chcesz wydawać kasy to zamykaj i jeździj.Wałek troche wytarty ale myślę że nie placze wiec jeździj tak jak jest:wink:chyba ze nie masz na co 3k wydac:grin:

Zrób jeszcze jakieś foty całego i lepszej jakości:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakości nie mam czym zrobić lepiej. może w sobotę za dnia wyjdą lepsze i może chociaż wytrę obiektyw z oleju bo telefon służy mi jako latarka :grin: co do wałków to podobno były głowice zmieniane w niemczech w 2006r. bo jakąś tam fakturkę mam to może i robione hydro było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek zrób ładne zdjęcie od góry całych klawiatur(y) i wytrzyj obiektyw bo po Twoim zdjęciu patrząc od przodu druga krzywka ostro zjechana chcę się upewnić:wink:.Przejedz palcem po wałkach i jak jest rant do tyle są wyjechane od braku smarowania lub ori szmelc,to niestety jest winą odmy słabe smarowanie w naszych motorach jedno ale to przez odme nie wymienianą a nadmieniłeś że masz z 98r:kwasny:ile to lat ta szmatka wytrzymała:facepalm:wyjechało wałki.

Szczerze powiedziawszy ja też miałem wyjechanie nie wiem na ile w porównaniu do Ciebie ale za 2.3k(obecnie 2.5k około) miałem wsio z kutym hydro(robisz to sam i za pomocą forum więc robocizna odchodzi:wink:),blokady masz:wink:.Pytanie jest jedno czy masz zamiar tym autem jeździć długo jeśli nie to zamykaj i wymień odmę,czyszczenie turbo,dolot to samo i rozrząd z uwagą na amortyzator drgań na osprzęcie.

Ja podjąłem decyzję,jeżdżę i nie narzekam zbiera się lepiej(teraz od dołu) ale wiadomo to nie będzie wyścigówka,dla mnie to ekonomiczna przemieszczarka z pazurem na PD.6L na 100km przy full sedanowskim wykonaniu,mówi samo za siebie:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrzałem na ta fotke co wstawilem i sie wystraszylem tej drugiej krzywki. Polecialem do garażu jeszcze raz ocenić walki ale jednak zdjęcie tylko tak wyszło. Więc walki póki co odpuszczam. Jak sie wysypia to wtedy zmienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra decyzja:grin:,zrób zdjęcia od góry lepiej będzie widać ale nie widać żadnych zarysowań na wałkach więc i hydro raczej ok może trochę wytarte:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

góra silnika poskładana na gotowo. pasek wstępnie nałożony. zostało przytrzymać blokady i go napiąć. moje pytanie takie czy da się kąt wtrysku ustawić na zimnym silniku? bo póki co nie mam chłodnicy a nie wiem kiedy mi przyjdzie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go ustawiłeś na blokadach kąt wtrysku będzie poprawny,:wink:

Na zimnym nie ustawisz musi być ciepły:wink:,na zimno polecam browca i czekać na graty:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa blokowana wietrłem dlatego może być różnica kątu wtrysku. pozatym i tak miałem przed wymianą 4 stopnie więc trzeba poprawić. ale skoro się nie da to jak graty nie przyjdą zajmę się komorą i lakierem trochę :wink: jeszcze w poniedziałek muszę powalczyć z tym napinaczem bo wczoraj próbowałem kontrować i odkręcić tą tulejkę ale nie pykło :kwasny: w sumie miałem trochę już dość dlatego się poddałem bo od bladego świtu do nocy walczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa blokowana wietrłem dlatego może być różnica kątu wtrysku. pozatym i tak miałem przed wymianą 4 stopnie więc trzeba poprawić. ale skoro się nie da to jak graty nie przyjdą zajmę się komorą i lakierem trochę :wink: jeszcze w poniedziałek muszę powalczyć z tym napinaczem bo wczoraj próbowałem kontrować i odkręcić tą tulejkę ale nie pykło :kwasny: w sumie miałem trochę już dość dlatego się poddałem bo od bladego świtu do nocy walczyłem.

Ustaw sobie regulacje na kole po środku,Przy ustawieniu na blokadach kąt już się wyregulował:wink:

Z tym tłumikiem drgań podchodziłem z kumplem ze 4 razy:grin: aż przy większym wkur.....niu i przypływem adrenaliny poszło:wink:z tej radości browar smakował jak nigdy:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie to zrzucę chłodnicę oleju i wspomagania. i tak olej zmieniam i płyn wspomagania na nowy. Miał być dzisiaj odpał ale przesunie się o jeden dzień. za to już praktycznie wszystkie graty mam:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...