sony_dark Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 ja juz sie nie moge jutra doczekać jak to wymienie bo akurat mam w bagażniku taki weżyk silikonowy fi 4:P
dawid_sc Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Tylko dokladnie go wsadz i zeby nie bylo zalamań itd:)
sony_dark Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 podepne najpierw bez przepychania przez tę harmonijke co wychodzi z obudowy kompa, na krótko. Bo nie wiem ile mam tego węża i czy mi starczy. ---------- Post dopisany at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- a jak myślisz resetowac po tym zabiegu kompa??
dawid_sc Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 1.5 metra na full mierzylem:P chwile temu jak cos sobie obetniesz. nie sprobuj bez reseta
sony_dark Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 ok, jak coś dam znać jak poszło, ale raczej 1,5 metra to nie mam. Ale nic może starczy tyle co mam.
dardit Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Tylko sprawdz czy ciasno wlazł na kolektor i do ECU żeby nie było luzu. a szarpania też miałem takie że chciało silnik wyrwać
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 a kompa resetowałeś, ja wymieniłem jest lepiej ale... to może tylko złudzenie
maju91 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 sony_dark napisz coś więcej jak z obrotami , co z szarpaniem jakie twoje odczucia ile tego wężyka ostatecznie było potrzebne??
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Wężyka potrzeba 1,2m. Ja z obrotami nie miałem problemów. A co do szarpan niestety dalej są ale troszkę lepiej jest.
maju91 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 spróbować nie zaszkodzi mam nadzieje że dam sobie rade mimo że z mechaniką wiele do czynienia nie mam jak się wykuruje to wymienię i oczywiście dam znać
Rafal_ Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 u mnie tez wymiana nie pomogła tak z ciekawości od czego jest ten krótki wężyk (ok 15cm) z prawej strony przy przepustnicy (idzie od środka przepustnicy pod odmę)? ---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ---------- i jeszcze jedno do czego jest to wyjście (zaznaczone na czerwono) podłączone u was?
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 ja nie liczyłem na cud ale jednak nic ti nie dało dalej szarpie ale tak jak pisałem trochę lżej ale jednak. A co do wymiany wężyka to w miejsce starego nie włożysz nowego większego nie ma szans tam jest tak upchane kablami ze ja piernicze. Ja zrobiłem dziurkę pomiędzy podciśnieniem hamulca i przeszedłem na drugę stronę(od akumulator), następnie przy wyjściu z obudowy komputera zrobiłem w tej gumie dziurkę i włożyłem tego węża i następnie do kompa. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- to jest obejście przepustnicy, podłaczone to jest do tego czarneego dolotu przed przepustnicą. Jak ściągniesz ten dlot to zobaczysz miejsce na węzyk
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 a to już nie do mnie te pytanie. Ja mimo wyszystko dalej obstawiam na kompa. Wymienie jeszcze ten czujnik powietrza dolotowego, bo coś mi on nie pasuje.
Rafal_ Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 no może ktoś powie do czego to jest jak to zdejmę to nie widzę jakiejś różnicy w pacy silnika btw. u mnie jest to wpięte w reduktor od LPG i czujnik ciśnienia gazu
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 u mnie lpg jest podłaczone tam koło regulatora paliwa do podciśnienia. A tak to wszystko oryginalnie. Juz myślałem że coś to pomoże ale to by było za proste ---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ---------- ale tak jak pisałem kiedyś jak ssanie miałem na 1100 to wszystko było ok. Nie wiem już a nie będę inwestował w czujnik temp. wody prawie 150zł za oryg. Małe sprostowanie doczytałem jaka powinna być temp. powietrza dolotowego. Z tego co piszą na moim byłym forum to tak max do 60 stopni. Nie ma możliwości żeby była tak sama jak temp. otoczenia. Od samego silnika bucha goracem.
dawid_sc Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 u mnie tez d*pa. hmm teraz tpsa chyba wywale
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 a co masz do telekomunikacji żarcik na poprawienie humoru, a tak po za tym co chcesz z tym tpsem jeszcze robić. Bo ja myślałem żeby go jakoś rozebrać i wyczyścić elektronike, tzn ten styk co szura po płytce. Troche łopatologicznie napisane ale po co się wymądrzać. Ja mam drugą przepustnice to sobie ją rozbiore. A masz może prawidłowe dane do pomierzenia rezystancji?? Bo jakoś to trzeba później ustawić ---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ---------- ale jeden plus wymiany tego wężyka jest, przynajmniej nie będzie mi jakieś dziad sterczał, bo sztywny ten przewodzik strasznie:P
dardit Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 No to wielka szkoda że nie pomogło. A jeśli ktoś z Was ma Vag-a sprawdzcie proszę jakie macie ciśnienie w układzie dolotowym na wolnych przy rozgrzanym silniku.
sony_dark Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 podam Ci w procentach, u mnie wynosi ok 24%, a dokładnie 24,6%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się