Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja juz sie nie moge jutra doczekać jak to wymienie bo akurat mam w bagażniku taki weżyk silikonowy fi 4:P

Opublikowano

Tylko dokladnie go wsadz i zeby nie bylo zalamań itd:)

Opublikowano

podepne najpierw bez przepychania przez tę harmonijke co wychodzi z obudowy kompa, na krótko. Bo nie wiem ile mam tego węża i czy mi starczy.

---------- Post dopisany at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

a jak myślisz resetowac po tym zabiegu kompa??

Opublikowano

1.5 metra na full mierzylem:P chwile temu jak cos sobie obetniesz. nie sprobuj bez reseta

Opublikowano

ok, jak coś dam znać jak poszło, ale raczej 1,5 metra to nie mam. Ale nic może starczy tyle co mam.

Opublikowano

Tylko sprawdz czy ciasno wlazł na kolektor i do ECU żeby nie było luzu. ;) a szarpania też miałem takie że chciało silnik wyrwać

Opublikowano

a kompa resetowałeś, ja wymieniłem jest lepiej ale... to może tylko złudzenie

Opublikowano

sony_dark napisz coś więcej

jak z obrotami , co z szarpaniem jakie twoje odczucia

ile tego wężyka ostatecznie było potrzebne??

Opublikowano

Wężyka potrzeba 1,2m. Ja z obrotami nie miałem problemów. A co do szarpan niestety dalej są ale troszkę lepiej jest.

Opublikowano

spróbować nie zaszkodzi :D

mam nadzieje że dam sobie rade mimo że z mechaniką wiele do czynienia nie mam

jak się wykuruje to wymienię i oczywiście dam znać :)

Opublikowano

u mnie tez wymiana nie pomogła

tak z ciekawości od czego jest ten krótki wężyk (ok 15cm) z prawej strony przy przepustnicy (idzie od środka przepustnicy pod odmę)?

---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ----------

i jeszcze jedno do czego jest to wyjście (zaznaczone na czerwono) podłączone u was?

DSC_0373.jpg

Opublikowano

ja nie liczyłem na cud ale jednak nic ti nie dało dalej szarpie ale tak jak pisałem trochę lżej ale jednak. A co do wymiany wężyka to w miejsce starego nie włożysz nowego większego nie ma szans tam jest tak upchane kablami ze ja piernicze. Ja zrobiłem dziurkę pomiędzy podciśnieniem hamulca i przeszedłem na drugę stronę(od akumulator), następnie przy wyjściu z obudowy komputera zrobiłem w tej gumie dziurkę i włożyłem tego węża i następnie do kompa.

---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ----------

to jest obejście przepustnicy, podłaczone to jest do tego czarneego dolotu przed przepustnicą. Jak ściągniesz ten dlot to zobaczysz miejsce na węzyk

Opublikowano

a co to daje?

Opublikowano

a to już nie do mnie te pytanie. Ja mimo wyszystko dalej obstawiam na kompa. Wymienie jeszcze ten czujnik powietrza dolotowego, bo coś mi on nie pasuje.

Opublikowano

no może ktoś powie do czego to jest :wink: jak to zdejmę to nie widzę jakiejś różnicy w pacy silnika

btw. u mnie jest to wpięte w reduktor od LPG i czujnik ciśnienia gazu

Opublikowano

u mnie lpg jest podłaczone tam koło regulatora paliwa do podciśnienia. A tak to wszystko oryginalnie. Juz myślałem że coś to pomoże ale to by było za proste :(

---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

ale tak jak pisałem kiedyś jak ssanie miałem na 1100 to wszystko było ok. Nie wiem już a nie będę inwestował w czujnik temp. wody prawie 150zł za oryg. Małe sprostowanie doczytałem jaka powinna być temp. powietrza dolotowego. Z tego co piszą na moim byłym forum to tak max do 60 stopni. Nie ma możliwości żeby była tak sama jak temp. otoczenia. Od samego silnika bucha goracem. :)

Opublikowano

u mnie tez d*pa. hmm teraz tpsa chyba wywale

Opublikowano

a co masz do telekomunikacji żarcik na poprawienie humoru, a tak po za tym co chcesz z tym tpsem jeszcze robić. Bo ja myślałem żeby go jakoś rozebrać i wyczyścić elektronike, tzn ten styk co szura po płytce. Troche łopatologicznie napisane ale po co się wymądrzać. Ja mam drugą przepustnice to sobie ją rozbiore. A masz może prawidłowe dane do pomierzenia rezystancji?? Bo jakoś to trzeba później ustawić

---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

ale jeden plus wymiany tego wężyka jest, przynajmniej nie będzie mi jakieś dziad sterczał, bo sztywny ten przewodzik strasznie:P

Opublikowano

No to wielka szkoda że nie pomogło. A jeśli ktoś z Was ma Vag-a sprawdzcie proszę jakie macie ciśnienie w układzie dolotowym na wolnych przy rozgrzanym silniku.

Opublikowano

podam Ci w procentach, u mnie wynosi ok 24%, a dokładnie 24,6%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...