Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mułowaty do 2500 obrotów


r.kuderawiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś szukałem info na necie dlaczego moje audi jest zamólone na mniejszych obrotach i wyczytałem ze może być walnięty Regulator ciśnienia paliwa tylko nie wiem jak ten regulator sprawdzić :kwasny: Mało tego od jakiegoś czasu zauważyłem ze pstryka mi takie coś na odpalonym silniku nie wiem co to jest i czy tak ma działać ale to tak jakoś dziwnie pstryka :wink:

właśnie to coś mi pstryka

31_1264083548.jpg

zna sie ktoś na tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ma pstrykać.

Regulator ciśnienia masz na listwie paliwa, ale objaw słabego ciśnienia to miałbyś na wyższych obrotach.

Może lepiej zrób logi.

1.6 przecież nie bedzie rakietą przy obrotach 2000.

Masz tak caly czas? czy wcześniej było lepiej?

Może jeździłeś tdi i porównujesz go do swego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie Audi lepiej chodziła nawet teraz jak ruszam do tyłu czy do przodu to musze dodać gazu kiedyś tego nie bylo :kwasny: a jak są objawy walniętego regulatora ciśnienia wiesz moze

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ----------

Mam vag ale nie potrafie zrobić logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vagiem ciśnienia nie sprawdzisz, trzeba podłączyć manometr i obserwować ciśnienie w czasie jazdy.

Co do logów to poczytaj tu:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...