domcio1000 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 witam panowie mam w swojej b7 silnik 1.9 BRB i ostatno mam probem niedawno zaczal mi ciezko zapalac tzn. jak silnik byl rozgrzany i wyszlem z auta i wrocilem za ok 10 do 15 min to nie chcial zapalic ale po dlugim kreceniu wreszcie zaskoczyl . wymienilem uszczelniacze na PD i problem sie skonczyl zapala za kazdym razem ok .ale po rej robocie pali ok 1 litra na 100km wiecej no i nie ma tej mocy co mial wczesniej .Dodam ze pompowtryski ustawilem tak jak byly przed wyjeciem no i wszystko zlozylem tak tak jak bylo . CO MOZE BYĆ ze tak sie dzieje?????? .Moze ktos mial juz taki przypadek bledow zadnych nie ma i nie bylo na vagu.
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeśli pompki ustawiłeś zgodnie z manualem to może ten 1 litr to wynik np. niższej temperatury ? Edit Zapomniałem o mniejszej mocy co z temperaturą wcześniejsza odpowiedź nie ma nic wspólnego. Pozostaje do weryfikacji góra. Sprawdź kąt synchronizacji wału z górą, bipy, dawki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się