Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drganie silnika i biały dym z wydechu.


Świderbragga

Rekomendowane odpowiedzi

podpiąć kompa i do spr wtryski. Ale najprawdopodobniej oringi na którymś puściły lub gniazdo pd wyrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie są wymienione wszystkie pompo wtryskiwacze na akcji serwisowej.

i po tej akcji serwisowej zaczęło mi drgać i nie wiem co może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź synchronizacje wałków rozrządu. To jest blok pomiarowy 3 lub 4 , nie pamiętam teraz dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiąć kompa i do spr wtryski. Ale najprawdopodobniej oringi na którymś puściły lub gniazdo pd wyrobione

to brd, zeby gniazdo bylo wyrobione musialaby byc uszkodzona jedna lub dwie sruby mocujace PD.

tandem pompa, gumki, wtryski, peknieta glowica, podstawa to wlasciwa diagnoza VAG, oczywiscie to nie jedyne mozliwosci.

---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

mi też trzęsie ale nie dymi

vag!

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

witam.

Mój problem to od jakiegoś czasu zauważyłem, że na biegu jałowym silnik drga, trzęsie i jest to odczuwalne w kabinie. Dzieje się to tak na zimnym silniku, gdy się rozgrzeje wszystko jest ok. Co to może być?

vag!

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

U mnie są wymienione wszystkie pompo wtryskiwacze na akcji serwisowej.

i po tej akcji serwisowej zaczęło mi drgać i nie wiem co może być.

byc moze zle zamontowane wtryski

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

Sprawdź synchronizacje wałków rozrządu. To jest blok pomiarowy 3 lub 4 , nie pamiętam teraz dokładnie.

4

3 to miernik masy powietrza i EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiąć kompa i do spr wtryski. Ale najprawdopodobniej oringi na którymś puściły lub gniazdo pd wyrobione

to brd, zeby gniazdo bylo wyrobione musialaby byc uszkodzona jedna lub dwie sruby mocujace PD.

tandem pompa, gumki, wtryski, peknieta glowica, podstawa to wlasciwa diagnoza VAG, oczywiscie to nie jedyne mozliwosci.

---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

mi też trzęsie ale nie dymi

vag!

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

witam.

Mój problem to od jakiegoś czasu zauważyłem, że na biegu jałowym silnik drga, trzęsie i jest to odczuwalne w kabinie. Dzieje się to tak na zimnym silniku, gdy się rozgrzeje wszystko jest ok. Co to może być?

vag!

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

U mnie są wymienione wszystkie pompo wtryskiwacze na akcji serwisowej.

i po tej akcji serwisowej zaczęło mi drgać i nie wiem co może być.

byc moze zle zamontowane wtryski

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

Sprawdź synchronizacje wałków rozrządu. To jest blok pomiarowy 3 lub 4 , nie pamiętam teraz dokładnie.

4

3 to miernik masy powietrza i EGR

sprawdziłem 4 pompowtrysk do wymiany. A synchronizację też miałem pojebaną ale już jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko tak jak pisalem synchronizacja 2 walkow, to zalozenie blokad na rozrzadzie, ustawianie walkow zdejmujac wylacznie gorna oslone rozrzadu to prawidlowe ustawienie jednego walka i na oko drugiego. teoretycznie jezeli sie uprzec jest taka mozliwosc, tylko pytane czy ustawiajacy faktycznie ja wykorzystal. widzialem juz ustawiaczy na oko. to nei silnik gaznikowy aby go ustawiac na sluch.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Mam problem z moim 2.0 BRD . Jak odpalę auto to na zimnym silniku nie kopci i niby wszystko jest w normie ale jak zacznie sie nagrzewać powyżej 50C zaczyna kopcić na biało-siwo spaliny śmierdzą jakby spalonym olejem a z tłumików zaczyna kapać czarna substancja przypominająca olej. Auto przyjechało z niemiec w tamtym tygodniu, zostało kupione dla mnie przez znajomego w komisie i jak on tam jeździł tym samochodem rozpedzał się do 190km/h nic nie kopcił później auto stało u niego w garażu z tydzień bo czekało na lawetę. W międzyczasie dolał oleju(półsyntetyk) bo było poniżej stanu.

Jaka może być tego przyczyna? czyżby właściciel komisu coś zakombinował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek sprawdzilbym turbine pod kątem luzu na osi wirników. dotknij co to za substancja bo to wazne moze byc to woda zmieszana z sadza. doprowadz silnik aby tak kopcil i postaraj sie okresic zapach tych spalin. smierdzace paliwem kwasem zalatujace itp. powachaj i opisz zapach po swojemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mechanik sprawdził turbinę i niby jest ok i niestety wszystko wskazuje na to ze albo z uszczelka pod głowicą jest coś nie tak albo co gorsza z głowicą ponieważ zauważyłem że w zbiorniczku płynu chłodzącego znajduje się przy ściankach olej i na korku osad. Lekki osad znajduje się również na korku wlewu oleju z tym że oleju nie przybywa i ma normalny kolor. W poniedziałek zawożę głowicę do Torunia do autoszlifu. Orientuje się ktoś z jakimi kosztami muszę się liczyć w przypadku pęknięć? Lepiej spawać czy kupic nową "gołą" za 2000zł takąNOWA GŁOWICA GOŁA VW AUDI 2.0 TDI 16V 140 KM BKD (3923429655) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej nowej glowicy dolicz koszt 16szt zaworów muszą być nowe,spasowanie tego wszystkiego itd osobiscietszukał bym używki którą dałbym do zrobienia. moge sie zapytac kolegi czy ma jeszcze tą pewną głowice-chciał mi ją sprzedać a bym miał na zaśke..,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sprawdził sie najczarniejszy scenariusz... głowica pęknięta w gnieździe wtryskiwacza także nie da się tego zespawać do tego okazało się że turbina również wymaga regeneracji. Sprawną kompletna głowice(oprócz pompek) proponuje mi facet, który pracuje w zakładzie zajmującym się naprawą za 1500zl z tym że muszę oddać mu klamoty od starej. Głowica po regeneracji nie spawana gotowa do montażu dwa tygodnie gwarancji rozruchowej i chyba się na nią zdecyduje. Ile kosztują zawory do nowej głowicy? Czy 1400zl za regenerację turbiny nie wydaje się wam za dużo? 12miesięcy gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za turbinę to Ci sporo zaśpiewali :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak uważam

znalazłem firmę z Ostródy Turbo Centrum która mi zregeneruje za 500-600zł bez wymiany wirnika lub 900 zl z wymianą jeśli zachodzi taka potrzeba obie firmy dają 12miesięcy gwarancje REGENERACJA turbosprężarek turbo turbin TORUŃ (3937217631) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. miał ktoś coś do czynienia z tą firma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taka cena do 1000zł to mi się wydaje odpowiednia. To chyba też zależy na jakich częściach się ją regeneruje ale rok gwarancji to wydaje mi się że taki standard. Poszukaj w necie może opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...