Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 312


Pab_lo

Rekomendowane odpowiedzi

A AJM ma większe przeguby od AFN/AVG nie czasem takie same jak AJL????

Tak teraz mysle ze oska od AJM jesr grubsza od AVG ale ogolnie przegub wchodzi w ta sama zwrotnice takze sorki za zmiszanie.masz moze nr oski swojego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ETCE nie jest oznaczony AJM ale jest ATJ który ma taką sama piastę jak AJL i reszta V6-kowej bandy

czyli jest tak jak pisze Wesz82, no i mozna do AJM-a wrzucac zwrotnice od S4-ek :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.Dziwne ale to zbliża mnie o mały krok do 320:decayed:

Jak znajde nr pół oski wraz z nr przegubu wrzucę to sprawdz prosze czy na pewno podejdzie:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porównaj sobie przegub AJLa i AJMa, jak bedą takie same to jestes w domu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz tylko s4 czy z V też podejdą,chodź esa to V-ka:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eSa lub allroad, wszystko zeliwo

jak chcesz to mam komplecik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem widziałem ale z kasą krucho.

Do tego sam wiesz co dalej zaciski,tarcze itd a ja niedawno wsadziłem 312 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

zadziałasz na wiosnę, ale dzieki za info, bede miał więcej roboty

wiecej klekotów bedzie miało wieksze hamulce :kox:

ale tak na prawde to powinienem wczesniej sie domyslic ze da sie to zrobic :facepalm:

bo juz miałem na warsztacie kilka passków B5L z seryjnymi hamulcami 320/30 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko zawsze do usług:kox:

Tak na marginesie to od ciula trzeba dać za taki swap:

Zwrotnice 400-500zł

Półosie różnie ale po 150zł szt w promocji.

I komplet hebli od Ciebie coś około 1200??

Także koło 2 tyś za tarcze ciut większa to trzeba się zastanowić.

Jakbym miał nawalone w silniku to bym się zastanowił a na serię 312 styka:decayed:

Szkoda ze nie miałem takiej wiedzy rok temu to bym juz miał 320:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co półosie ?

zmieniasz tylko zwrotnice na kompletne z piastami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręciłeś mnie jak nic:decayed::facepalm:

Pisaliśmy o tym przegubie AJM/ATJ tak i on nie wejdzie na ośke AFN/AVG trzeba oskę zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że masz AJM-a

AFN/AVG owszem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz trzeba sprawdzic czy AJM i AVG maja takie same półosie

jak tak to tylko zmianiasz przeguby

sprawdziłem w ETCE, te same sa półosie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek czytasz co pisze:decayed:

Piszę ze mam półosie z AJM bo oską z AFN/AVG nie przyjmie przegubu z AJM/ATJ

Trzeba zmienic półoś z AJM.

Zrobiłem tak dlatego że moje zew przeguby mówiły papa i pomyślałem że wrzucę mocniejsze od 115.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam, czytam, ale z ETKI wychodzi że półosie sa takie same :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...