Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 312


Pab_lo

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do osób które wymieniły przód na tarcze 312. Jak zachowywało się auto przy hamowaniu z duzych prędkości i małych na tych tarczach w sytuacji kiedy z tyłu zostały seryjne? Nie uciekał tył na boki? Przy okazji jaki u mnie jest wymiar tarczy z tyłu (auto z profilu) 245? Tylko jaka wysokość (na allegro wartość D) są dwa warianty 83,6 lub 46,3 i średnica otworu centrującego 45,2 lub 68 [mm]. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zadnych skutkow ubocznych.

Montuj smialo. Daj tylko dobre podzespoły.

Na tyle masz tarcze 245/10/84 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętam jak zmieniłem seryjne heble na 312 to byłem w szoku:decayed:

oczywiście polecam:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma zmieniać tarcze i klocki to już niech dokupi w przypadku 288 jarzma i cieszy się z 312.

Jeden z lepszych tanich modów jakie można zrobić:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja sie podepne pod temat,

na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia :wink: ) to takie pytanko:

czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia :kwasny:

probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja sie podepne pod temat,

na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia :wink: ) to takie pytanko:

czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia :kwasny:

probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo

TRW , ATE ,Zimmermann , Ferodo. Z każdych będziesz zadowolony:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja sie podepne pod temat,

na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia :wink: ) to takie pytanko:

czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia :kwasny:

probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo

Ja po zmianie nie narzekam ale powiem szczerze ze mam niedosyt i teraz dawałbym 320 chodź roboty więcej ale opłaca się:decayed:

Jak masz tarcze 288 to tylko jarzma i tarcza pod 312 i to wsio.

Na tył to chyba w ośce nic nie polepszysz ale o to pytaj Tomka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche na pewno

Na Twoim miejscu przesiadalbym sie od razu na 320mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozesz powiedziec co laczy sie ze zmiana na 320?? tzn co jest potrzebne i mniej wiecej ile to kosztuje? aaaa i na jakich kolach pozniej bede mogl jezdzic bo 15" to na pewno juz przy 312 odpadna, ale 16" przy 320 da rade? na lato mam 17" wiec pewnie spokojnie ale zima jest na 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, na razie zwieksze do 312 bo to pewnie i tak duzo polepszy :wink:

Czy dużo to nie wiem :decayed: ....ale coś /troszeczkę pewnie tak....:wink:

wysłane z one v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozesz powiedziec co laczy sie ze zmiana na 320?? tzn co jest potrzebne i mniej wiecej ile to kosztuje? aaaa i na jakich kolach pozniej bede mogl jezdzic bo 15" to na pewno juz przy 312 odpadna, ale 16" przy 320 da rade? na lato mam 17" wiec pewnie spokojnie ale zima jest na 16"

W Twoim przypadku zmienia się zwrotnice, zaciski, tarcze, klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienia się we wszystkich R4 oprócz AJLa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A AJM ma większe przeguby od AFN/AVG nie czasem takie same jak AJL????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potwierdze Ci tego na 100% bo nie sprawdzałem.

AJL pasi na 100% bo takiego mam i przekladalem.

Jutro sprawdze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15" to na pewno juz przy 312 odpadna

Czy mógłby ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć jak to jest przy swapie z tymi 15"? Jestem właśnie przed wymianą tarcz i klocków z przodu ale zimówki mam właśnie 15" co by ewentualnie łączyło się z kosztami wymiany felg z oponami na minimum 16"? :kwasny:

Jarzma na 312 od którego modelu dokładnie pasują? Ewentualnie jeśli ktoś posiada nr katalogowy? :)

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm nie wchodzi pod 15"

Na jarzmie 288mm jest widoczny nr 301

A na 312mm nr 451

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...