grepal 0 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam, Mam problem z Audi które ma ok 260tyś km. Padła przepustnica (ta najlepsza 059 128 063 A ). Palił się check na desce, auto głośniej gasło, było jakby mułowate-pojechałem podpiąć pod kompa, okazało się że błąd dotyczy przepustnicy...Przepustnica zrobiona, błąd został usunięty wszystko działa OK, ale tylko do zagrzania do temperatury ok 85 stopni i wyżej. Po lekkim schłodzeniu odpala i chodzi ok do momentu przejechania ok 5 km lub do momentu zagrzania i obroty falują na wolnych 600-800 i odpowiednio przy podwyższaniu obrotów do ok 2000 w dalszym ciągu falują w dosyć dużym zakresie, przy wyższych obrotach nie odczuwalne, po odpięciu wtyczki od przepustnicy lub przepływomierza czy też sterowania egr-a problem falowania nie występuje, a wracają problemy pierwotne (check, głośne gaszenie, jakby słabszy), po natychmiastowym podpięciu - falują obroty, po odpieciu (check itd). Przepustnica oczywiste że wyeliminowana, podobnie przepływomierz, egr i czujnik temperatury cieczy. Rano przy temp ok 0 trochę ciężko odpala ale już wiem że ktoś przede mną miał problem z odkręceniem świec żarowych i na etapie odkręca ponadrywał i zostawił żeby ładnie wyglądało więc działają 2 z 6. Wymienię świece przy rozrządzie za kilka dni chociaż wiem że to drogi gips;). Jak myślicie? Wtryski, pompa, rozrząd a może jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Czy po wymianie zaadoptowałeś przepustnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grepal 0 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Tej przepustnicy się nie adaptuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TezFakt 0 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Odświeże temat, bo od 2 dni mam ten sam problem. Wystąpił nagle, auto było u mechanika (klocki i tarcze) i postało kilka godzin w ciepłym, wyjechałem z garażu, zostawiłem na 5h. Po tym czasie wsiadam w auto, odpalam a tu bład 3103 (klapa gasząca). Myśle sobie, no nic, zaglądne do tego jutro. Ale tak jak kolega powyżej napisał, auto zagrzało się do 85 i zaczęło się falowanie obrotów. Co ciekawe zgaszenie i odpalenie ponownie rozwiązuje problem, do czasu ponownego cyklu nagrzania się od temp. otoczenia do 85st (czyli np. po nocy). Zabiorę się we wtorek za czyszczenie tego ustrojstwa, dam znać o efektach. ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 20:23 ---------- Okazało się że w przepustnicy mam wyłamane zęby. Połowę z nich... Czekam na nową, kolejny post będzie jak zamontuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 A co wykazała diagnostyka VCDS, VAG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grepal 0 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 i jak z Twoim TezFakt tematem? Przepustnica rozwiązała problem? U mnie w dalszym ciągu to samo ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TezFakt 0 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Tak jak Ci pisałem. Nie mam hajsu. Pewnie w następnym tygodniu zrobię. Zacięła się w pozycji otwartej i oprócz telepania przy gaszeniu żadnej różnicy między sprawną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się