Annddii1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam koledzy mam tylko takie pytanie jakie powinno byc prawidłowe podcisnienie na wyjściu z pompy vacum a na gruszce?? czy podcisnienie powinny byc takie same czy moga sie róznic od siebie troche??
machina Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Tam ni ma żądnego ciśnienia, tylko podciśnienie:decayed: Proponuje poszukać, temat przewijał się wielokrotnie:wink:
Annddii1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 kilka tematów znalazlem ale odpowiedzi na to co mnie interesuje tam nie ma niestety ---------- Post dopisany at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ---------- np. jeśli na wyjściu z pompy vacum mam 1,1 bar a na wejściu do gruszki prawie 0,9bar to podcisnienia sa ok??
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie ma większego podciśnienia niż 1bar bo tyle wynosi próżnia. Jeśli wszystko ok z twoim vacoumetrem to podciśnienie na pompie vacum od 0.8 do 1 bara jest jak najbardziej ok. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Annddii1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 dzieki wielkie za ta informacje czyli podcisnienie może być troche mniejsze na wejściu na gruszkę niz wychodzące z pompy vacum
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Oczywiście, sprawdź sobie jeszcze jak vacum trzyma podciśnienie po wyłączeniu silnika, jak podciśnienie trzyma to pompa jest szczelna i w dobrym stanie. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Annddii1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 ok na to tez jutro zerkne a te podciśnienia interesowały mnie tak bardzo ponieważ mechanik stwierdził ze mam niedomaganie n75 bo podciśnienia powinny byc takie same tu i tu twierdził on.
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie będą takie same, przy samej pompie będzie największe podciśnienie Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Annddii1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 widocznie chciał naciągnąc na koszta i wymienic ten zawór N75. bo tak jak mowie na wyjściu z pompy mam 1bar a na gruszcze juz nie całe 0,9bar. ok już jestem spokojny Dzieki:)
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 NO problem Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wesz82 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Panowie ile powinno wynosić w avg podciśnienie na gruszce bo na wyjściu z vacum mam -1 a na wężyku idącym do gruszki -0,6
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 A dzieje się coś? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wesz82 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Słabo od dołu i po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca nie ma wspomagania hamowania. 1
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 A tuleja w grodzi wymieniona bądź zreanimowana ? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wesz82 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wywaliłem ją i zastąpiłem wężem na opaski,niestety bez zmian.
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Sprawdź to co pisałem wcześniej, czy pompa trzyma podciśnienie po wyłączeniu. U mnie było tak, że miałem jedną z pierwszych tych wadliwych pomp z literka zdaje się a na końcu. Niby wszystko ok bo miała około 0.9 bara na wyjściu, ale nie trzymała ciśnienia widocznie gdzieś była minimalna nieszczelnośc. Miałem podobne objawy do Ciebie. Mianowicie, czasami było czuć te 130 kucy a czasami gorzej się zbierał niż stary 1z. Hamulce były mało przewidywalne, czasami zyleta czasami dziwne, po wymianie na boscha jest ok. Ale ogólnie nie zawsze to musi być wina pompy, sparciałe przewody pewnie też dają podobny efekt. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wesz82 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Hamulce to nie problem bo podejrzewam serwo,vacum wymieniłem na inne i to samo. Tylko co z tym podciśnieniem na gruszce bo różnie piszą... Sprawdzę dla pewności szczelność vacum po zgaszeniu auta.
piotrekrkk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Sprawdź też po wezach od vacum, może któryś faktycznie puszcza. A wspomaganie hamulcy raz działa lepiej raz gorzej czy wcale? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ---------- Podciśnienie na gruszce chyba jest ok, jak będę miał czas to sprawdzę ale to w piątek Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- Ogolnie od kiedy masz tą przypadłość? Może od zakupu? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wesz82 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Powiem Ci tak,to mój pierwszy klekot,nigdy nie hamowałem parę razy pod rząd,były słabe heble bo tarcze już mówiły papa i nagrzewały się. Co do słabego dołu to nie ma tragedii ale wole mieć pewność ze nie mam nieszczelności,tym bardziej zę wymieniłem wężyki podciśnienia. Sprawdź proszę jak możesz te podciśnienie.Różnie piszą z tym... Hamulce ogólnie nie zawodzą są ok ale jak hamuje trochę mocniej pulsacyjnie to za 4-5 razem brak wspomagania hamowania:kwasny:
piotrekrkk Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 To normalne kolego z tymi pompami w tych autach, 5 razy pompujesz i brak servo, kumpel ma paska i jest to samo, pompa nie wydala pedal puchnie. Nie sprawdzę ci tego jutro bo jednak nie mam vacoumetra, zostawiłem w robocie a do pracy ide dopiero 7 mego, ale sprawdzę. Ogólnie powiem Ci też ze te auta na PD mają słaby dół, mam silnik w perfekcyjnym stanie a dół też mnie boli, jedyna możliwość to chyba tylko chip :-). Jeździłem wcześniej dieslem na pompie rotacyjnej 90 kucy, tam dół był zdecydowanie lepszy oczywiście inna waga pojazdu ale wydaje się, że ta różnica w Nm powinna niwelowac tą wagę. Muł i tyle. Ogólnie to już mój ostatni diesel bo i tak nic nowszego bardziej sensownego niż stare 1.9 nie ma. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się