Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka kierownicy przedliftowej na poliftową i problemy wynikające z wiązkami.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zaraz śmigam zobaczyć u siebie :wink: hehe ale z tego co tu patrze nie powinno być ciężko:) zastanawiam sie czy jest przekaźnik rodzaju 377 lecz jeszcze z możliwością wpięcia tylnej szyby :D Bo mi braknie miejsca na przekaźniki xD jak dojdzie kiera multifunkcyjna podgrzewane dupsko itp XD hehe zobaczymy jak coś będzie się znów kombinować :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najblizszym czasie chce tempomata podpiac, tylko jest na 6 kabelkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... chyba wieczorem zrobie skana jak dzialaja wycieraczki w przedlifcie.

Masz jakiś schemat do wycieraczek przedliftowych? Chętnie bym przygarnął, bo nie mogę znaleźć. A mam u siebie przedliftową manetkę z opcją płynnych czasówek (pokombinowałem i udało się ten moduł dołożyć) i instalkę przedliftową i chcę porównać sobie schematy, żeby móc przerobić to i owo i śmigać na poliftowych czasówkach.

---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

Ja zaraz śmigam zobaczyć u siebie :wink: hehe ale z tego co tu patrze nie powinno być ciężko:) zastanawiam sie czy jest przekaźnik rodzaju 377 lecz jeszcze z możliwością wpięcia tylnej szyby :D Bo mi braknie miejsca na przekaźniki xD jak dojdzie kiera multifunkcyjna podgrzewane dupsko itp XD hehe zobaczymy jak coś będzie się znów kombinować :decayed:

Według schematu jest to banalna sprawa. Tylko kwestia tego, jak wygląda instalacja przedlifcie. Sam przekaźnik jest o połowę mniejszy i ma chyba ze 4 przewody. Tu przewodów jest więcej i może się pojawić problem z koniecznością ciągnięcia kabli do pompki na przykład. Nie chcę sobie tego rozbabrać, dlatego fajnie byłoby zajrzeć w schemat, jak to wygląda w przedlifcie i jak dużo trzeba będzie rzeźbić.

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ----------

Ja zaraz śmigam zobaczyć u siebie :wink: hehe ale z tego co tu patrze nie powinno być ciężko:) zastanawiam sie czy jest przekaźnik rodzaju 377 lecz jeszcze z możliwością wpięcia tylnej szyby :D Bo mi braknie miejsca na przekaźniki xD jak dojdzie kiera multifunkcyjna podgrzewane dupsko itp XD hehe zobaczymy jak coś będzie się znów kombinować :decayed:

Tylna szyba idzie po tym samym przekaźniku. Bynajmniej tak wygląda to na schemacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://images62.fotosik.pl/543/dd4eaff7dc3e1ff0.jpg

http://images63.fotosik.pl/541/e5bf2bce6279fb1dgen.jpg

Wszystko działa prócz wycieraczki tylnej na spryskiwaczu działa lecz w trybie ciągłym nie. Oraz gdzie wpiąć z nowej manetki kostka 2 pin 1 oraz 2 ???:kox:

Może pomoże :D zrobiłem małą rozpiskę :D

Tutaj masz jak przełożyć :D Kolorami zaznaczone :hi:Tylko ty nie masz tylnej szyby więc na to nie patrzysz :D

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ----------

Ja zaraz śmigam zobaczyć u siebie :wink: hehe ale z tego co tu patrze nie powinno być ciężko:) zastanawiam sie czy jest przekaźnik rodzaju 377 lecz jeszcze z możliwością wpięcia tylnej szyby :D Bo mi braknie miejsca na przekaźniki xD jak dojdzie kiera multifunkcyjna podgrzewane dupsko itp XD hehe zobaczymy jak coś będzie się znów kombinować :decayed:

Tylna szyba idzie po tym samym przekaźniku. Bynajmniej tak wygląda to na schemacie.

Jest 2 przekaźnik :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się kłócić, więc zerknij na schemat tylnej wycieraczki i sprysków do avanta. Na maila Ci podesłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak będziesz go podłączał to tam nie do końca mogą Ci się kostki zgadzać, ja tak miałem u siebie, pomógł mi to ogarnąć grippen, wysłał mi schemat, który dostał od któregoś z użytkowników, działał i u jednego i u drugiego, u mnie też działa, jak chcesz to napisz na pw to Ci go podeślę:wink: Ogólnie nie wpinałem się w kostki przy ecu tylko bezpośrednio pod samo ecu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam książkę sam naprawiam i tam wlasnie jest schemat. Wydawalo mi sie, ze do przedlifta z lat 1995-1997.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zerkniesz na początku tych schematów, to bez problemu doczytasz się, że to są do 2000r. Ja na początku też myślałem, że one są do 1995- 1997, ale okazało się, że autor napisał, że te schematy są podobne albo nawet takie same, dlatego umieścił schematy z roku 2000.

---------- Post dopisany at 10:40 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ----------

A wycieraczki przedliftowe już znalazłem u siebie na kompie. Jakby ktoś potrzebował, to podajcie maila, to podeślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec panowie u mnie jest przekaźnik DODUCO Intervall Chip 3579 0010 01 na jakiejś śmiesznej stronie znalazłem taki schemacik teraz powoli sobie tłumacze co jest jak oznaczone xD Jak ktoś ma AVANTA niech sprawdzi jak to jest u niego :naughty:

intervall-2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zychu udało Ci się już ogarnąć swoje wycieraczki? Ja już jestem po zmianie na poliftowe sterowanie wycieraczkami. Trochę zimno było, ale efekt super. Jak będziecie chcieli, to opiszę tu co i jak.

---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ----------

Jakby ktoś chciał sobie podpiąć regulację czasową wycieraczek, jaka była w polifcie, to tu jest mój post, w którym opisałem jak to zrobiłem: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-a4-tryb-czasowy-wycieraczek-19380/index2.html#post4054054

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak ma ktoś dokładny opis jak podłączyć manetke poliftową z przekaźnikiem 377 w przedlifcie ?? Po kolorach jest ciężko bo u mnie są inne kolory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak ma ktoś dokładny opis jak podłączyć manetke poliftową z przekaźnikiem 377 w przedlifcie ?? Po kolorach jest ciężko bo u mnie są inne kolory

dd4eaff7dc3e1ff0.jpg

e5bf2bce6279fb1dgen.jpg

Tutaj masz wypisane jak manetkę przełożyć brakuje tylko tylnej wycieraczki z 1 impulsem nie mogę do tego dojść :D A ten wihajster wpina się do tego nowego przekaźnika kolega wyżej wrzucił linka

Zychu udało Ci się już ogarnąć swoje wycieraczki? Ja już jestem po zmianie na poliftowe sterowanie wycieraczkami. Trochę zimno było, ale efekt super. Jak będziecie chcieli, to opiszę tu co i jak.

---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ----------

Jakby ktoś chciał sobie podpiąć regulację czasową wycieraczek, jaka była w polifcie, to tu jest mój post, w którym opisałem jak to zrobiłem: [ALL B5] Czy jest w A4 tryb czasowy wycieraczek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te piny są odpowiedzialne za prędkość wycieraczek jak masz wpięty przekaźnik nowy to na pierwszym biegu możesz ustawiać wihajstrem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze to zrozumiałem to poliftową manetke podpinamy tak :

Przedlift Polift

zielono żółty 53B Czarno fioletowy 53B

czarno fioletowy 53C czarno fioletowy 53C

niebiesko czerwony 53A niebiesko czerwony 53A

biało żółty INT biało żółty INT

czarno szary 53 czarno zielony 53

biało czarny L łączymy u góry z dolną blaszką lewej manetki

czarno zielony R łączymy u dołu z blaszką lewej manetki

cienki zielono żółty HW niebiesko fioletowy HW

zielono biały 53E i to brakuje kabelka 53E

biało czarny z zielonymi kropkami łączymy z górną blaszką u góry lewej manetki 49A

nie wiem tylko gdzie podłączyć spryskiwacz tylnej szyby i co zrobić z pinem 31 poliftowej manetki czyli MASA

jeśli sie myle niech ktoś poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja nie wiem jak 1 cykl podłączyć nie zmieniałem jeszcze przekaźnika :D ale tak to 1 ;2; 3; sprysk przedniej i tylnej działa tylko nie ma tylnej szyby 1 cykl. Jaki masz przekaźnik od szyb ???

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

spryskiwacz podłączasz pod pin5 w kostce pierwszej w nowej manetce :D tylko 1 cykl nie wiadomo jak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam 229 ale mam już 377 tylko najpierw chce podłączyć sama manetkę żeby działała jak należy , masz wszystkie piny w kostce manetki ?? bo ja nie miałem i trzeba dołożyć 1 pin , może dlatego nie wszystko działa , u mnie nie było w pinie 3 a ten pin jest odpowiedzialny za przerywacz wycieraczek . co do sprysków to to jest troche dziwne bo pin 5 ma oznaczenie HW a w przedlifcie HW to tylna wycieraczka a w polifcie sprysk tylnej szyby . a nie ma kabelka do tylnej wycieraczki , chyba że wycieraczka jest sterowana masą , podłączyłeś mase do manetki poliftowej ?? czyli pin 2 o oznaczeniu 31

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak ja popiołem i strzeliłem manetkę :D i jak dasz do końca tak jak powinieneś jest sprysk to pojawia na pinie 5 w nowym sygnał a na starej miałeś na guziku. A na pinach 2 i 4 zmienia się impulsjak dasz raz do tyłu jak powinno być 1 sygnał wycieraczek od tyłu i do przodu jak nic nie powinno być.

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

jak nie rozumiesz to inaczej wytłumaczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...