Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] AUY - turbo kręci po 3000 rpm (galaxy tiptronic)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie co moze być nie tak : skoro jak w temacie kilka razy zdazyl sie tryb awaryjny

po wylaczeniu zaplonu niby ok tzn auto ciagnie od okolo 3000

jednak gdy zimne (nie przeginam z butowaniem gdy calkiem zimne) to wydaje sie że jest ok tzn od ok 2000 ciagnie- dodam ,ze mam tiptronic - i to dodatkowy zonk , bo skrzynia czeka na moment , którego brak.. i nie zawsze kickdown sie spisuje w miescie- na trasie ok but i kita.

awaryjny włacza sie praktycznie zawsze przy przedziale do 2500 obrotów

dodam, ze mam auy 110 kW (150 koni) na wolfie .

przed ewidentnym spadkiem mocy do 3000 rpm było słychać jakby trzeszczenie - rezonans w okolicach 1700 -2000 obr

teraz słyszalne dużo mniej .

i na sam koniec vag podpięty pokazał

"17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY"

co za tym - i od czego zacząć?

czy można takim autem jechać ok 300 km na wycieczke ??

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

zacznij od :szukaj: bo temat jest typiczny :naughty:

stawiam na 75 lub kierownice w turbo, ale mogę jeszcze sprawdzić co powie szklana kula :kox:

zamiast tego proponuję jednak :vaglogi:

temat tak często poruszany, a koledze się nie chce poszukać :bicz3:

Opublikowano

"17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY"

co za tym - i od czego zacząć?

czy można takim autem jechać ok 300 km na wycieczke ??

Z góry dzięki za pomoc

furmanka nie osiaga zadanego doladowania ....

przyczyny:

-nieszczelne przewody podcisnieniowe

-dziura w dolocie

-N75

-kierownice w turbulum

-katalizator

Opublikowano

więc ... zrobiłem pierwsze w życiu logi dynamiczne

mam nadzieje ze nie są mocno okrojone

niektóre pod górke , inne po równym , a inne z górki - czy to ma znaczenie ?

pewnie wprawne oko wie co i jak - i kiedy

wiec wklejam . 000

64386375ff4.th.jpg

001

01ex3.th.jpg

003

03fp6.th.jpg

004

04zq9.th.jpg

008

08do0.th.jpg

010

10qy6.th.jpg

011

11bq2.th.jpg

z góry dzięki za diagnoze - aha

podczas testu chyba 000 po rownym terenie jakby przestał przyspieszać

podczas testu kilkakrotnie wchodził w notlauf/'a ( do 3000 rpm)

w garażu sprawdzałem i wąż twardnieje od ok 3000 rpm ( te przed ic)[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 22:12 _________________________________________________ok wszystkie zrobione - nieszczelna rurka przy sekcji sterowana turbiną....

- jest opcja żeby sprawdzic vagiem jaka jest moc - ile auto ma KM ???

jak ma sie diagnoza i logi do aut takich jak moje , gdzie nie ma śladu w sterowniku silnika o vw - tylko wolf ????

Opublikowano

wszystkie zrobione - nieszczelna rurka przy sekcji sterowana turbiną....

- jest opcja żeby sprawdzic vagiem jaka jest moc - ile auto ma KM ???

jak ma sie diagnoza i logi do aut takich jak moje , gdzie nie ma śladu w sterowniku silnika o vw - tylko wolf ????

i wszsytko jasne ...

jak logi sa w normie to i moc jest taak jak powinna [jak podaje fabryka] :wink4:

Opublikowano

znaczy ze mam auy = 115 KM seria czy 150 -jak pisało w briefie i karcie- certyfikacie od wolf'a

dodam , ze mam tiptronic 5 biegów , a v max to ok 180 - 185 km/h

( to jest jednak duża buda) za to sprint do 100 mam piekny - mało kto daje rade - "tylko" a6 2,8 tdi wyszedł po 4 sekundach rozpędzania ( 2 kewzucił czy jak ?) :tongue4:

jak w lubuskiem z hamownią dla automata ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...