lemar Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 witam serdecznie co moze być nie tak : skoro jak w temacie kilka razy zdazyl sie tryb awaryjny po wylaczeniu zaplonu niby ok tzn auto ciagnie od okolo 3000 jednak gdy zimne (nie przeginam z butowaniem gdy calkiem zimne) to wydaje sie że jest ok tzn od ok 2000 ciagnie- dodam ,ze mam tiptronic - i to dodatkowy zonk , bo skrzynia czeka na moment , którego brak.. i nie zawsze kickdown sie spisuje w miescie- na trasie ok but i kita. awaryjny włacza sie praktycznie zawsze przy przedziale do 2500 obrotów dodam, ze mam auy 110 kW (150 koni) na wolfie . przed ewidentnym spadkiem mocy do 3000 rpm było słychać jakby trzeszczenie - rezonans w okolicach 1700 -2000 obr teraz słyszalne dużo mniej . i na sam koniec vag podpięty pokazał "17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY" co za tym - i od czego zacząć? czy można takim autem jechać ok 300 km na wycieczke ?? Z góry dzięki za pomoc
Darek_G Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 zacznij od bo temat jest typiczny stawiam na 75 lub kierownice w turbo, ale mogę jeszcze sprawdzić co powie szklana kula zamiast tego proponuję jednak temat tak często poruszany, a koledze się nie chce poszukać :bicz3:
spanky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 "17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY" co za tym - i od czego zacząć? czy można takim autem jechać ok 300 km na wycieczke ?? Z góry dzięki za pomoc furmanka nie osiaga zadanego doladowania .... przyczyny: -nieszczelne przewody podcisnieniowe -dziura w dolocie -N75 -kierownice w turbulum -katalizator
lemar Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 więc ... zrobiłem pierwsze w życiu logi dynamiczne mam nadzieje ze nie są mocno okrojone niektóre pod górke , inne po równym , a inne z górki - czy to ma znaczenie ? pewnie wprawne oko wie co i jak - i kiedy wiec wklejam . 000 001 003 004 008 010 011 z góry dzięki za diagnoze - aha podczas testu chyba 000 po rownym terenie jakby przestał przyspieszać podczas testu kilkakrotnie wchodził w notlauf/'a ( do 3000 rpm) w garażu sprawdzałem i wąż twardnieje od ok 3000 rpm ( te przed ic)[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 22:12 _________________________________________________ok wszystkie zrobione - nieszczelna rurka przy sekcji sterowana turbiną.... - jest opcja żeby sprawdzic vagiem jaka jest moc - ile auto ma KM ??? jak ma sie diagnoza i logi do aut takich jak moje , gdzie nie ma śladu w sterowniku silnika o vw - tylko wolf ????
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 wszystkie zrobione - nieszczelna rurka przy sekcji sterowana turbiną.... - jest opcja żeby sprawdzic vagiem jaka jest moc - ile auto ma KM ??? jak ma sie diagnoza i logi do aut takich jak moje , gdzie nie ma śladu w sterowniku silnika o vw - tylko wolf ???? i wszsytko jasne ... jak logi sa w normie to i moc jest taak jak powinna [jak podaje fabryka]
lemar Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2008 znaczy ze mam auy = 115 KM seria czy 150 -jak pisało w briefie i karcie- certyfikacie od wolf'a dodam , ze mam tiptronic 5 biegów , a v max to ok 180 - 185 km/h ( to jest jednak duża buda) za to sprint do 100 mam piekny - mało kto daje rade - "tylko" a6 2,8 tdi wyszedł po 4 sekundach rozpędzania ( 2 kewzucił czy jak ?) jak w lubuskiem z hamownią dla automata ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się