biggVv 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 :banan::banan::banan: ---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ---------- dzięki czekam na znaK hutch! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Dostałem info że jest motor także Siemian będzie się do Ciebie odzywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 hutch szybko działasz, siemian juz do mnie podbija także tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 No to fajnie życzę szybkiego ogarnięcia tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Panowie! Od czego by tu zacząć... może wpierw OGROMNE podziękowania za zaangażowanie w mojej sprawie!!! Szczerze mówiąc to myślałem już, że prędko tematu nie ogarnę i będę "sępił" na jakiś motor wytargany nie wiadomo skąd Najgorsza jak człowiek do końca nie wie co z czym i tym samym pakuje się w jeszcze większy zgrzyt Zaliczyłem padaczkę ze wspomnianymi "kardiologami samochodu"... ale teraz wiem, że temat zostanie na dniach ogarnięty melman_żyrafa pięknie naświtliłeś temat z OLEM z AZ'tu, nie stety on nic nie znalazł dla mnie ale również chciał pomóc hutch1 dla Ciebie wielka graba z podesłaniem Siemiana, który to dał namiar na Bartka ze Sławy tam będzie auto robione =D także koledzy forum jest Z A J E B I S T E !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Daj znać jak auto będzie już na chodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Jasna sprawa =D postaram się opisać jak to Siemian ogarnie ogólnie to jest już i czeka na mnie ASB z A6, oczywiście przeróbka będzie pompki wakum, szczególy podam po termin następny tydzień także czekamy jeszcze chwilke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 hmm... to jak siedzi vacuum w a6? U nas siedzi na lewej głowicy (strona pasażera) i zasilana jest jednym z wałków rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 z wywiadu polowego po drugiej stronie, tam gdzie jest zaślepka - pod którą nota bene nic nie ma ach te indżeniery OOOO czyli przekładamy prawą stronę wałek z A4 plus jakaś tam zabudowa coś nie pamiętam ale jak ogarnę to napisze - reasumując nie taki diabeł straszny jak go malują, Polak ogaaaarnie z rozmowy Siemian konkret fachmen także może wkońcu reanimuje moje pendolino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 to obstawiam, że zamiana polega na: zmianie wałków, pompy i obudowy rozrządu (górnej). Faktycznie nieźle wymyślili... plus jest taki, że przy tej operacji możesz sobie głowice zobaczyć, ew. hydraulikę wymienić po kosztach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 wyobraź sobie, że lewej góry nawet nie ruszasz wymieniasz prawy wałek tylko i to co napisałeś co do silnika to ma najechane 80 tysi więc ogranicze się raczej do podstawowego serwisu - płyny, etc. W zasadzie motor świeży, kompletny z turbiną i wtryskami, pewne źródło - notabene dzwoniłem do niego tydzien temu nie wiedząc że to on, z przypadku allegro i tam miał własnie kompletny silnik asb jeszcze w a4 wsadzony do odpalenia/sprawdzenia hehe także zatoczyłem kółko i wróciłem do niego hutch1 bardzo chłopaka poleca, robił u niego 2 litry ---------- Post dopisany 08-02-2014 at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2014 at 11:07 ---------- Panowie! Od czego by tu zacząć... może wpierw OGROMNE podziękowania za zaangażowanie w mojej sprawie!!! Szczerze mówiąc to myślałem już, że prędko tematu nie ogarnę i będę "sępił" na jakiś motor wytargany nie wiadomo skąd Najgorsza jak człowiek do końca nie wie co z czym i tym samym pakuje się w jeszcze większy zgrzyt Zaliczyłem padaczkę ze wspomnianymi "kardiologami samochodu"... ale teraz wiem, że temat zostanie na dniach ogarnięty melman_żyrafa pięknie naświtliłeś temat z OLEM z AZ'tu, nie stety on nic nie znalazł dla mnie ale również chciał pomóc hutch1 dla Ciebie wielka graba z podesłaniem Siemiana, który to dał namiar na Bartka ze Sławy tam będzie auto robione =D także koledzy forum jest Z A J E B I S T E !!! Broda reanimowana, jest "nowy" motor z A6 na nowych, poprawionych wtryskach AH lata, śmiga, zaiwania jak cza na wiosnę wypadałoby moda wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 No i super! Fajnie, że wszystko szybko się udało ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 W końcu wiem jak to jeździ heh szacun za pomoc Panowie melman ogarnąłeś już korektę moda? czy dalej taki żarłok jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Póki co to odkładam bo nie wiem czy nie zrobię korekty po wymianie SMIC'ów na jednego większego FMIC'a, wrzuceniu dodatkowego tłumika przelotowego i wywaleniu EGR. Poza tym muszę jeszcze zmienić termostat... Się trochę uzbierało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 eeeeee co takiego kali nie rozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą. jest gdzieś jakiś temat czy szersze informacje na temat tego projektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggVv 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą. jest gdzieś jakiś temat czy szersze informacje na temat tego projektu? bardzo cieżki temat takiego swapa, w sumie tylko Olo to przerabiał u siebie w AZ. Chciałem u siebie to zrobić ale za dużo zachodu i też coś mi wspominał że temat ciężki do dogrania (coś z wtryskami i pracą jednostki) - nie wnikałem... reasumująć projektu jako tako nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się