Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cewka wysokiego napiecia 2.8


mialo331

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, mam problem z ukladem wysokiego napiecia, przynajmniej tak mi sie wydaje.

Problem polega na tym ze silnik nie pracuje rowno, slychac ze gubi zaplony i szarpie nim na wolnych obrotach. Jest moment ze odpale go i pracuje rowno, wymienilem swiece, przewody wn, i cewke z tym ze na uzywke... W nocy jak uzyje zraszacza to widac blyski w okolicach rdzenia cewki.. Mozliwe ze 2 cewki sa nie sprawne? Czy moze przebicie spowodowane jest przebiciem na swiecach? Swiece sa nowe ale teraz tyle jest fakeow ze biore to pod uwage, czy moze przez to ze jakis czujnik szwankuje?Czy moze przez to ze slaba masa? Pomozcie:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, mam problem z ukladem wysokiego napiecia, przynajmniej tak mi sie wydaje.

Problem polega na tym ze silnik nie pracuje rowno, slychac ze gubi zaplony i szarpie nim na wolnych obrotach. Jest moment ze odpale go i pracuje rowno, wymienilem swiece, przewody wn, i cewke z tym ze na uzywke... W nocy jak uzyje zraszacza to widac blyski w okolicach rdzenia cewki.. Mozliwe ze 2 cewki sa nie sprawne? Czy moze przebicie spowodowane jest przebiciem na swiecach? Swiece sa nowe ale teraz tyle jest fakeow ze biore to pod uwage, czy moze przez to ze jakis czujnik szwankuje?Czy moze przez to ze slaba masa? Pomozcie:wallbash:

Cewki nie sprwadzisz zraszaczem , nie ma opcji ze jak bd przebicie to bd blyskac. Cewka jest zalana czyms w stylu zywicy i to pod nia sa przebicia , czego nie da rady sprawdzic i dojrzec golym okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed momentem wrocilem do domu, bylem sprawdzac i popsikalem zraszaczem i widac iskry raz za czas, miedzy rdzeniem a korpusem cewki patrzac z gory. Czy te iskry przy cewce moga byc spowodowane przebiciem na swiecach ? Sa nowe z ngk 2 elektrodowe.

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

Na trasie spalanie wychodzi mi teraz 14 lpg /140 km/h :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed momentem wrocilem do domu, bylem sprawdzac i popsikalem zraszaczem i widac iskry raz za czas, miedzy rdzeniem a korpusem cewki patrzac z gory. Czy te iskry przy cewce moga byc spowodowane przebiciem na swiecach ? Sa nowe z ngk 2 elektrodowe.

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

Na trasie spalanie wychodzi mi teraz 14 lpg /140 km/h :kox:

Ja mam u siebie 3 elektrodowe beru. Jezeli iskrzy to kable. U mnie tak bylo wymienilem na boscha i juz sie nie blyska. Blyskalo przu cewce tak jakby to bylo od niej

---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ----------

Sprawdź jeszcze czy cewka nie jest popękane. Zdemontuj i dokładnie obejrzyj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał, że to kable ale mówisz że wymieniłeś na nowe.

najlepiej byłoby zrobić podmianke u kogoś kto ma ten sam silnik i zacząć od kabli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kable sa nowki Bremi, na kablach nie widac przebicia, na starych owszem bylo widac, a teraz widac przebicia miedzy rdzeniem a korpusem cewki, wykrecilem swiece i iskra ma kolor lekko rozowy, wiec jest cos z pradem, tylko zastanawiam sie czy to przebicie moze byc od swiec np? maja duzy opor i prad uchodzi tam gdzie ma najlzej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...