~adam Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Apropo wymień płyn wspomagania, u mnie właśnie zauważyłem że bardziej się blokuje po tym jak wlałem citroena. poobracałem fotkę tak żeby mniej więcej osiągnąć widok od spodu samochodu zaworek to ta "śruba" którą jest przykręcony wąż z tłumikiem drgań ja swój zaworek odbiorę w poniedziałek od kolegi z aso a i w getem mają dostępne te części od ręki bo zamówiłem i nie odebrałem także nie będziesz musiał długo czekać z tym amortyzatorem drgań to dziwna sprawa, czasem idzie wpaść na takie cudo, ale np w etce tego nie znalazłem
ynos Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 dzięki. Jeśli będą mieli w vw to dziś kupie i jutro wymienię zaworki. Dam znać czy jest różnica. Zauważyłem na allegro, że ten amortyzator występuje przy pojemnościach 2.5 - więc może przy większych pojemnościach tak wygląda magiel? ---------- Post dopisany 18-01-2014 at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 08:35 ---------- ...no więc kupiłem części, niestety w 1.9 TDi 115KM AJM, od dołu auta nie ma dojścia a od komory silnika, walczyłem 30 minut by założyć klucz nasadowy i niestety musiałem odpuścić. Póki co wymieniłem śruby drążone ale oceniając stare - uważam, że nie ma sensu ich wymieniać - stare sprawne. Z resztą są tak masywne i mają duże otwory, że nie ma tam co się popsuć.... Wklejam schemat wspomagania, który zorganizowałem: niestety nie sprawdzę póki co, czy wymiana zaworu pomoże w mojej usterce - ~adam jeśli wymienisz zawór daj znać o efektach.
damian81Z Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 nasadowym kluczem to bedzie cieżko,próbowałeś oczkowym giętym, sciagnij koło od strony kierowcy wiecej widać
ynos Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Pewnie było by łatwiej gdyby było widać, jak się nakłada klucz - niestety trzeba robić po omacku. Miałem koło ściągnięte kolo i osłonę drążka kierowniczego.....niestety nie dałem rady. Będę próbował jeszcze raz, a potem pewnie dam zarobić mechanikowi. Już dawno bym to zrobił, tylko nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego akurat to ma wymieniać, a nie cały magiel....
~adam Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 przy okazji zmiany zaworka zmień płyn na ORI, zauważyłem że sklejanie zaczeło się na płynie SWAGA, a po wymianie na LHMa to już całkiem lipa ja jestem umówiony dopiero na wymianę w piątek - nie lubię się grzebać w ciężko dostępnych miejscach
pol63 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Witam! Mam podobny problem z przekładnią. Mianowicie miałem małą kolizję w której dostałem w prawe koło. Dzięki temu karoseria została uratowana ale przekładnia już nie. Musiałem wymienić na inną. Kupiłem więc używaną. Po założeniu kierownica chodzi ciężko w prawo i nie za bardzo chce wrócić na wprost. Nie wiem teraz czy po prostu jest coś jeszcze uszkodzone czy to jest wina tej używanej przekładni. Płynu nie ubywa ani nie ma wycieków. Ma ktoś jakiś pomysł. Czy wymiana tych zaworków komuś pomogła? Za jakieś podpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam ! Ps. Dodam, że robiłem zbieżność i wszystko jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się