alienx 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Uszczelka nowa, boleć trafiony, ciężko było go zapalić ale zaskoczył, potem znowu ciężko palił, nie sprawdzałem na 80 stopniach ale na 25 stopniach płynu chlodzacego miał dawkę ponad 8 i po pół minuty wyskoczyła mrugnięcia kontrolka swiec zarowych, jutro będę miał czas to będę dawkę korygować, musze coś jeszcze z tym błędem zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Tylko wymieniałeś uszczelke czy coś jeszcze grzebałeś??? Ustaw wykasuj bład i sie zobaczy. Mi po wymianie uszczelki zapalił po 3 sek krecenia i nie było problemów z odpalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienx 0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Dziś ustawiałem jeszcze raz dawkę i chwilkę mi zeszło bo albo 6-8 lub 1-2 ale w końcu około 4 i pali jak na razie normalnie, obroty ok. Roznica taka jak miałem kiedyś dawkę 1,4 to kopcio ze hej, a teraz nie dymi tak bardzo jak wcześniej gdy wciskalem pedał gazu do oporu i tak do 3500 rpm. Może ktoś chciał polepszyć osiągi i przedstawił nastawnik- jakiś kiepski tuningowiec. Mógł coś jeszcze na grzebać. ? Błędy kontrolki swiec wykasowalem i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ktoś grzebał przy pompie nie koniecznie tuningowiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się