Al_Capone 0 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 No tak szy siak wymienilem przelaczniki pod kiera i mam do sprzedania modul. O TU: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=165166849 Dla klubowiczow transport gratis!! Albo negocjacja ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuwax 0 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Sory ze odkopuje temat. Ale mam ten sam problem. Przerywacz warjuje. Po wymianie na nowy jest to samo. Al_Capone mozesz powiedziec dokladie co sie nadtopilo i dokladie w ktorym miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al_Capone 0 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Przy manetce kierunkowskazu pod kierownica. Tak super dokladnie to nie wiem bo sam tego nie rozbieralem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi 0 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 pradopodobnie przelacznik, zepsulo mi sie w 2 passatach b5 fl i za kazdym razem byla to manetka kierunku - ale jezeli nie masz tempomatu to mozesz skozystac z daru losu i kupic manetke z tempomatem, chwila zabawy, dokodowanie na kompie i masz cruise control jak w amerykanskim filmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al_Capone 0 Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 POWAZNIE!!!???!!! kurcze nie wiedzialem. Na prawde to takie proste do zalozenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiek 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Panowie przyczyna pykania jest prozaiczna i bardzo łatwa do usunięcia. Odgrzewam kotleta z tym tematem ale ostatnio i mnie nawiedziło pykanie włącznika awaryjnych wiec przeszukałem forum szukając odpowiedzi i nie znalazłem podpowiedzi jak to naprawić. Koszt naprawy 0 zł, nie trzeba wymieniać żadnej manetki kierunków bo to tylko niepotrzebne generowanie kosztów a i tak nie ma pewności ze nie trafi sie na taką samą. Trzeba ją tylko rozebrać i wyczyścić ścieżki pomiędzy które dostaje sie smar pomieszany z miedzią, właśnie z tych ścieżek, powodując mikro zwarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al_Capone 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Zgadzam się z tobą połowicznie. Mi się od zwarcia cośtam nadtopiło. Ale rada bardzo słuszna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się