Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyje z rana na zimnym - wymiana oleju


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Witam lekko pocieka mi magiel i zrobilo sie w zbiorniczku ponizej minimum kupilem plyn do wspomagania nie pamietam jaki,dolałem i wszystko bylo ok do czasu gdy przyszly mrozy podczas porannego odpalania zaczela strasznie pompa wyć pare sekund . Dziś odpalilem auto pompa wyla ale po 5s przeszlo jej i bylo wszystko ok,pojechalem do miasta i na skrzyzowaniu zauwazylem ze nie ma wspomagania na wolnych obrotach( pasek jest dobrze naciagniety) po dodaniu lekko gazu wspomagania powraca. Co mu moze byc pompa siadla???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro znowu wyje, to znowu ma za mało płynu, a jak jest mało płynu to wspomaganie ciężko chodzi.

regeneruj magiel, bo nic nie wykombinujesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi ze plynu od ostatniej dolewki nie ubyło. a wyje tylko na zimnym i oczywiscie brak wspomagania na wolnych

---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:27 ----------

wyczytalem w google ze to moze być wina zaworu zwrotnego znajdującego sie w maglu co o tym myslicie? czy raczej szukac pompy

---------- Post dopisany 22-01-2014 at 07:13 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2014 at 20:34 ----------

Pomoze ktoś bo nie wiem czy szukac nowej pompy czy czegos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda to na problem z pompą, ale i tak musisz ustalić gdzie ucieka płyn. zacznij od zdjęcia osłony z drążków i zobacz czy tam nie ma płynu.

apropo jak pompa chodzi chwilę po odpaleniu głośno to wygląda to mniej więcej tak jakby była zapowietrzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej z magla leci przy drążku sprawdze jeszcze dzis

bez regeneracji sie nie obejdzie,a przy okazji wymien zaworek zwrotny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magiel to najmniejszy problem bardziej chodzi mi o pompe dzis odpalilem auto i na zimnym wspomaganie nawet na postoju jest nie wiem co bedzie jak sie rozgrzeje bo lecialem na prywatke jutro rano bede jechal do miasta to sie okaze oby to tylko zapowietrzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnie to wygląda, bo pompa jeśli jest walnięta to przeważnie nawala ciągle, a nie jak się jej chce

zregeneruj maglownicę, wymień zaworek zwrotny, odpowietrz i zobacz czy będzie się to powtarzało - bo to i tak musisz zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnie to wygląda, bo pompa jeśli jest walnięta to przeważnie nawala ciągle, a nie jak się jej chce

zregeneruj maglownicę, wymień zaworek zwrotny, odpowietrz i zobacz czy będzie się to powtarzało - bo to i tak musisz zrobić.

Pompa jak juz mowi papa to pierwszym objawem jest brak wspomagania na rozgrzanym silniku.jak koledze zaszwankuje wspomaganie a po zwiekszeniu obrotow silnika problem zniknie to nie ma bata musi byc pompa.magiel do fachowcow potem nowe tuleje uszczelniajace ,zaworek ,dobrze przeplukac,odpowietrzyc jak nie pomoze potem pompe znajez uzywke w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis zrobilem 80 km i pompa wspomagania jak narazie dziala jak powinna. sie okaze co bedzie poznij ,narazie jezdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też lekko zawyje pompa przy mrozach -17 ale na pare sek i jest ok magiel mam ok.

A co do konserwacji samego układu ktoś kiedyś mi poradził by chłodnice oleju/płynu wspomagania wymienić na ta z a6 c5 bo jest dużo większa to też ochładza płyn i magiel z uszczelniaczami nie dostaje tak w d*pe + przy wymianie płyny wymyć sitko w zbiorniczku bo na bank jest zapchane. W większości przypadków płyn ma ciężko iść do magla. Zobacz to co pisałem skoro i tak będziesz wyciągał do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem 100 km i wspomaganie jest i na wolnych ciekawe na jak dlugo

---------- Post dopisany 26-01-2014 at 12:20 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 15:49 ----------

Witam jak narazie problem znikajacego wspomagania rozwaizany okazało sie ze sie zapowietrzyl. teraz jest tak ze naj jest nadworze na minusie to pompa wspomagania wyje pare minut dzieje sie to tylko na zimnym co to moze byc za giesty olej?????? a np jak bym chciał zmienic olej to Hipol do przekładni moze byc ? oczywiscie najrzadszy .Nie ma sensu kupywac drogich olei bo i tak wycieknie na wiosne zabiore sie za magiel

---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:20 ----------

np taki Olej przekładni automatycznych ORLEN Hipol ATF IID (3908924203) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...