Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo szybko schodzi paliwo


cingular

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem a mianowicie auto bardzo ciężko odpala nie tylko z rana, ale nawet tuż po zgaszeniu. Odpiąłem dziś przewód zasilający od pompy wtryskowej i patrzę a tam nie ma paliwa. Podpiąłem strzykawkę 100ml bez tłoczka pod przewód zasilania podniosłem do góry wlałem tam 100ml no i szły bąble. Najdziwniejsze jest to, że tam cały czas schodzi paliwo. Jak wyjąłem strzykawkę przewód podniosłem do góry pionowo, patrzę a tam w oczach ubywa i już po kilku sekundach nie ma tam paliwa. Filtr wymieniłem dziś bo myślałem na początku że może przymarzł albo coś ( dawno nie wymieniałem). Co może być przyczyną samoistnego schodzenia paliwa?? Czy nie jest tak że to pompa wtryskowa trzyma to paliwo a po odpięciu one będzie schodzić? Czy montaż zaworka zwrotnego na zasileniu pomoże bo wygląda jakby paliwo cofało się przez filtr??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem odstojnik od filtra paliwa na dole nie jest odkręcony wczoraj przerabiałęm to samo passsacie po wymianie filtra na nowy

a po za tym masz zaworek zwrotny na filtrze paliwa wyjmij go i sprawdz czy nie przepuszcza w drugą stronę ewentualnie wymień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontuj sobie przezroczysty przewód i przed odpaleniem sprawdź czy nie mam tam czasem powietrza.

Jak tak to kup zaworek i wymień.

Cofanie paliwa nie ma nic wspólnego z jego dużym poborem,teraz jest mega zimno i spalanie będzie większe:decayed:

Profilaktycznie dokręć zaworek na dole filtra albo odkręć go zlej 100ml i dokręć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. chciałbym się dowidzieć czy jak odepnę przewód zasilający od pompy i podniosę go za końcówkę bo dalej idzie on do filtra paliwa to czy ropa powinna w kilka sekund zejść do filtra z przewodu. Wydaje mi się, że tu tkwi problem pompa nie nadąż zaciągać paliwa bo ono tak szybko schodzi w dół, tylko dlaczego. Odstojnik miałem poluzowany czyli ok resztę jutro posprawdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak odpowietrzyłem, po bardzo długim kręceniu odpalił trzymałem go na 2200obr. przez jakieś 4-5 minut, to chyba się dostatecznie odpowietrzył, generalnie oddałem auto to zaufanego mechanika bo nie mam teraz warunków żeby samemu dojść o co chodzi. Zastanawiałem się tylko czy możliwe że jak przejeżdżałem przez bardzo duże zaspy tak trochę z "tarana" to mógł się zagiąć albo wgiąć mocno któryś z przewodów idących do baku pod spodem samochodu i dlatego takie cuda się dzieją albo w grę wchodzi jeszcze pompa a raczej jej koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam o jakim zaworze mowa?? gdzie się on znajduje i czy jest wymienny?? Pytam bo dzwonił mechanik i mówi że po założeniu zaworków na powrocie i zasileniu problem troszkę się zmniejszył bo pali lepiej, ale po nocy wciąż jest problem z odpaleniem. Sprawdzili przewody, wymienili uszczelkę na podgrzewaczu , teraz ostatni trop to bak. Jeżeli tam wszystko będzie ok to stwierdził że pompa się domaga regeneracji. No i teraz jeżeli dałbym radę wymienić zaworek o którym wspominasz sam to super, druga sprawa gdzie go kupić i jakie to mogą być koszta? Czy ten zaworek odpowiada za cofanie się paliwa???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz foto

1663_2228_thickbox.jpg

akurat koloru czarnego znalazlem ,sa i biale ,żołte. :

images.jpg

jak nie odpala na zimnych a nacieplyk ok to pompa jest dobra tylko kompresja moze byc slaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam jak kumpel mierzył jakiś czas temu komprechę u mnie to się bardzo zdziwił bo stwierdził że wzorowo, co do odpalania na ciepłym to też nie pali tak samo jak na zimnym, co do tego zaworka w filtrze to mam wymieniony plus uszczelniacze, mechanik odzywał się dziś i mówił coś o jakimś zaworku w baku, mają to wymienić i wtedy zobaczymy.

---------- Post dopisany 31-01-2014 at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2014 at 22:45 ----------

No i pali jak ta lala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mi mówił, że zawór jednokierunkowy jest tu (czerwone).

2s9cfac.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest zle ustawiony ten zawor lub sie przycial bedzie mial ciezko odpalic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wspominał coś o jakimś zaworku ale w baku, mówił też coś o jakimś smoku też w baku ale strasznie się spieszyłem więc długo żeśmy nie pogadali. Generalnie robotę zaczęli od założenia zaworków zwrotnych na zasileniu i powrocie, wymienili kawałki przewodów na przezroczyste, zmienili też zaworek ( ten podgrzewacz) na filtrze paliwa i uszczelki, no i po tych wymianach było lepiej ale wciąż po długim postoju bardzo ciężko palił. Na koniec powiedział że sprawdzą jeszcze co się w baku dzieje, no i tu właśnie mówił o tym smoku i chyba o jakimś zaworze ale nie wiem czy czegoś nie pomyliłem bo jak wspomniałem bardzo się spieszyłem. Koszt całości czyli roboty i części to 200zł. Auto pali od strzała nie ważne czy zimne czy ciepłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowiedz sie co dokładnie było przyczyna i napisz.moze ja mam ten sam problem.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowiedz sie co dokładnie było przyczyna i napisz.moze ja mam ten sam problem.:hi:

Też jestem ciekaw.

Ja wczoraj nurkowałem w bagażniku- smok był za...syfiony totalnie. Wypompowałem paliwo i wytarłem do czysta bak. Przedmuchałem przewody zasilanie i powrót. I paliwo na razie nie schodzi, ale nadal lecą bąble powietrza z przewodu zasilającego. Ręce opadają. Pali lepiej, lecz nadal nie jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...