vp-tdi Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 u mnie ostatnio miałem problem z zapalaniem choć od kiedy posciskałem opaski na przewodach odpalał od strzała zawsze. jechałem sobie po mega zaspach wiocha totalna , odsniezarki chyba tam nie bylo od tamtej zimy .myślałem ze mi starczy ropy ale skazówka szybko uciekała przy takiej jezdzie ( 1,2 bieg max ) musiałem zatankować w sklepie rzepakowego 4x1l po 4.70 ,normalnie jechał . dojechałem do domu. z rana za china pana nie mogłem odpalić , kreciłęm i kreciłem i nic ( na dworze -15 ) po kilku krotnym probowaniu odpalił ,chodził jak czołg. no nic myśle sobie pewnie przez ten rzepak. pojechałem na stacje dotankowałem za 100zl orlenowego verva ,na 2 dzien już lepiej odpalił.widocznie sie wymieszało. nic nie robiłem ,zadnych filtrow nie wymieniałem ,wogole nic nie dotykałem. na 2 i 3 dzien juz odpalał w miare i w 4 dzien ( -8 mrozu ) auto odpaliło z pól obrotu i tak juz zostało ,także poprostu duzo daje dobre paliwo. dodam ze auto gorzej odpalało na ori wtryskach z 1z niby mniejsze dziury to lepiej powinno rozpylać a to nie ,mialem wtryski z afn-a kupilem je kiedyś z angola rozbitka po 60tys mil wie powinny byc ok ,sprawdziłem je w razie czego w boschu na cisnienia i gosciu powiedzial ze sa ok.za***iście rozpylały. od chwili wsadzenia ustawienia kata i dawki auto od razu lepiej odpala ,ma wiekszego kopa i spalanie spadło o 0.8l.
trepek Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Przecież wiadomo, że rzepak zamarza przy -15*C.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się