Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duża dawka paliwa na jeden cylinder


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas normalnej jazdy zaświeciła się kontrolka check ,a że zostało mi jeszcze 30km do domu to jechałem dalej ,nagle kilka razy przerwał silnik na gazie ,przełączyłem na benzynę i znowu przerwał ale tylko przerywał tak powyżej 3tyś obr. na niskich obrotach było ok. Od razu obstawiłem że to cewka. Dziś mechanik podpinał pod kompa i wykluczył problem z cewką , pokazało mu za dużą mieszankę na pierwszy cylinder, wykasował błąd i kazał dalej jeździć, ja myślę że to się powtórzy i tu mam pytanie: czy to świeca może nie domagać i ją zalewa ,czy może to z winy instalacji gazowej bo są tam podpięte jakieś kable od LPG właśnie w okolicy pierwszej cewki i ma to jakiś związek ,mało się na tym znam ,będę wdzięczny za jakieś sugestie. Pozdrawiam.

Opublikowano

Jak masz w okolicy cewki kable od LPG to pewnie sygnał obrotów jest z niej wzięty. VAGi tego rozwiązania nie do końca lubią.

A czym on to sprawdzał? Bo to co mówisz brzmi jak tłumaczenie z polskiego VAGa. Podaj dokładnie nr błędu jaki się pojawia i ewentualnie co do cewek można je podejrzeć podczas jazdy w grupach 015, 016 czy nie wypadają zapłony.

Opublikowano

Nie mam pojęcia jakie te numery błędów są ,sprawdzał mi to właśnie VAG-iem z polskim tłumaczeniem ,ale nie wiem dokładnie jaki to sprzęt ,wiem tylko że miał wgrywane polskie menu i nie wszystko tłumaczy mu na nasz język. Pojeżdżę trochę jak znowu check zaświeci to sprawdzę to wypadanie zapłonu podczas jazdy, bynajmniej tak zasugeruję mechanikowi ,no i te świece mnie jeszcze dręczą bo od czterech lat świec jeszcze nie wykręcałem,silnik na wolnych obrotach pracuje idealnie to nie było potrzeby ale może tu szukać pierwszej przyczyny .Dzięki za info!

Opublikowano

Nie wiem co za gośc odczytywał Ci te błędy ale nie ma takiego błedu za duża mieszanka na jeden cylinder, sprawdz dokładnie numer błedu jaki się wyświetla.

Opublikowano
Podczas normalnej jazdy zaświeciła się kontrolka check ,a że zostało mi jeszcze 30km do domu to jechałem dalej ,nagle kilka razy przerwał silnik na gazie ,przełączyłem na benzynę i znowu przerwał ale tylko przerywał tak powyżej 3tyś obr. na niskich obrotach było ok. Od razu obstawiłem że to cewka. Dziś mechanik podpinał pod kompa i wykluczył problem z cewką , pokazało mu za dużą mieszankę na pierwszy cylinder, wykasował błąd i kazał dalej jeździć, ja myślę że to się powtórzy i tu mam pytanie: czy to świeca może nie domagać i ją zalewa ,czy może to z winy instalacji gazowej bo są tam podpięte jakieś kable od LPG właśnie w okolicy pierwszej cewki i ma to jakiś związek ,mało się na tym znam ,będę wdzięczny za jakieś sugestie. Pozdrawiam.

logi 2 15 16 z jazdy prawdę powiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...