mAti_brd Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 jak długo u was grzeją się świece żarowe i przy jakiej temperaturze? ciekawi mnie to ponieważ jak spada temperatura poniżej -10 to ciężko mi pali 2.0 tdi BRD w b7 kręci bardzo długo zanim złapie a świece grzeją się jak dla mnie zbyt krótko dziś przy -14 około 5sek wiem na pewno że jedna świeca jest niesprawna wyszło po podpięciu pod kompa przy mniejszych temperaturach pali na dotyk nawet przy -5 jakieś sugestie?
thenaturat2 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 U mnie szybko i w miarę normalnie grzeją może jakieś 5 sek
HeresR32 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 poczekaj jak przekaznik pyknie, to ze lampka gasnie nie oznacza ze juz sie wygzaly
thenaturat2 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 poczekaj jak przekaznik pyknie, to ze lampka gasnie nie oznacza ze juz sie wygzaly Będzie słychać na pewno:wink:
mAti_brd Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 poczekaj jak przekaznik pyknie, to ze lampka gasnie nie oznacza ze juz sie wygzaly Będzie słychać na pewno:wink: a co z grzaniem po odpaleniu? będę nasłuchiwał po pracy czy będzie słychać przekaźnik a to że jedna jest przepalona nie ma wpływu na długość grzania?
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 w 2.0 tdi przynajmniej te 16v świece grzeja bardzo krótko i tak ma byc.To ze kontrolka zgasnie wcale nie oznacza ,że swiece nie grzeja.
mAti_brd Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 miałem wcześniej seata altea z BKD i też była świeca spalona dokładnie na tym samym cylindrze ale paliła o niebo lepiej nawet przy ponad -20 paliła prawie na strzała a audik BRD niestety kręci i kręci i nic dopiero po drugiej próbie odpala już przy -14 jest taki problem
SotoM Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 moze to byc tez wina akumulatora.moja tez zapala tak sobie...ale nie przeszkadza mi to.a akume mam w niej ori tak jak auto 07r.
.Pablo. Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Auto powinno zapalić od strzała. U mnie kontrolka świec też gaśnie po jakiś 5 sek auto zapala od strzału nie ważne czy -25 czy -5. Szukaj usterki bo na pewno coś masz nie sprawnego.
mAti_brd Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 podładuję aku zobaczymy czy będzie lepiej nie mam pojęcia jak długo siedzi w sam. -sprawdzę jak długo podaje napięcie na świece i czy w ogóle podaje -zamówię i wymienię świece (jedna na 100% nie działa ale lepiej wymienić komplet) zobaczymy co pomoże jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to chętnie skorzystam
thenaturat2 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 podładuję aku zobaczymy czy będzie lepiej nie mam pojęcia jak długo siedzi w sam. -sprawdzę jak długo podaje napięcie na świece i czy w ogóle podaje -zamówię i wymienię świece (jedna na 100% nie działa ale lepiej wymienić komplet) zobaczymy co pomoże jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to chętnie skorzystam Jeżeli to akumulator to powinieneś słyszeć jak ci zapala. Pewnie jest słaby i przy dużych mrozach już nie daje rady.
SotoM Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 data produkcji Aku jest na biegunie minusowym tydzien.rok (jak na oponie). Sprawdź także poziom elektrolitu w akumulatorze, jeśli jest możliwe- jeśli ori aku to powinien mieć koreczki. poodkręcaj je i zaświeć latarka- nie żywym ogniem bo spłoniesz... jeśli zobaczysz ze w celach jest mało to na najbliżej stacji paliw kup wodę destylowana/demineralizowaną bez problemu z 3zł 1L i tyle ci wystarczy w zupełności i podolewaj do odpowiedniego poziomu zazwyczaj nalewa się do styku z taka wypustką. mi przy -18* bo dalej w szczecinie nie było- po nocy jak zapalał to ewidentnie słyszałem ze to Aku jest cienkie (choć serwis robiłem) no i jak zapalił to przez około 5s była nierówna praca silnika(zimne paliwo-efekt jakby nie na wszystkie gary pracował) takze zrobiłem "test" nakrywając przód auta aż 3ma kocami aby nie było bezposredniego bicia mrozu w pokrywe silnika - uwierzcie mi całkiem inaczej zapalała (nie stosuje żadnych preparatów do paliwa)
Arturoo Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 miałem wcześniej seata altea z BKD i też była świeca spalona dokładnie na tym samym cylindrze ale paliła o niebo lepiej nawet przy ponad -20 paliła prawie na strzała a audik BRD niestety kręci i kręci i nic dopiero po drugiej próbie odpala już przy -14 jest taki problem może świece są po prostu stare i musisz je zmienić .....pewnie są od nowości
thenaturat2 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 data produkcji Aku jest na biegunie minusowym tydzien.rok (jak na oponie).Sprawdź także poziom elektrolitu w akumulatorze, jeśli jest możliwe- jeśli ori aku to powinien mieć koreczki. poodkręcaj je i zaświeć latarka- nie żywym ogniem bo spłoniesz... jeśli zobaczysz ze w celach jest mało to na najbliżej stacji paliw kup wodę destylowana/demineralizowaną bez problemu z 3zł 1L i tyle ci wystarczy w zupełności i podolewaj do odpowiedniego poziomu zazwyczaj nalewa się do styku z taka wypustką. mi przy -18* bo dalej w szczecinie nie było- po nocy jak zapalał to ewidentnie słyszałem ze to Aku jest cienkie (choć serwis robiłem) no i jak zapalił to przez około 5s była nierówna praca silnika(zimne paliwo-efekt jakby nie na wszystkie gary pracował) takze zrobiłem "test" nakrywając przód auta aż 3ma kocami aby nie było bezposredniego bicia mrozu w pokrywe silnika - uwierzcie mi całkiem inaczej zapalała (nie stosuje żadnych preparatów do paliwa) He dobry patent.
Pawelkiwi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Przed wymianą świecy którą wykazała Ci diagnostyka sprawdź połączenia szczególnie przy samej świecy. Miałem parę przypadków że świeca była OK ale zaczep na gnieździe poluzował się i po rozgięciu styków wszytko bangla. Generalnie aby silnik szybko łapał: - świece - jedna spalona nie problem - akumulator - jak jest kiepski wolno kręci, wolno kręci = długo odpala - rozrusznik - jak jest rozwalony będzie wolno kręcił i nawet najnowszy akumulator nie poradzi - olej - jak kiepski, pólsyntetyk a nie daj boże mineralny im zimniej tym będzie gorzej - dobrze ustawiona synchronizacja wałków ( czym bardziej na + tym gorzej zapala ).
mAti_brd Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 niestety co do daty ostatnia cyfra jest zatarta 380X tyle odczytałem pewnie ori mierząc miernikiem po nocy ma 12,25V podjadę zmierzyć bardziej fachowym sprzętem elektrolit dostaje do tych patyczków kontrolnych ogólnie aku dobrze kręci
SotoM Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 no to jak po nocy masz 12.25v to dobrze. elektrolit masz ok.
mAti_brd Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 byłem na pomiarze wyszło 9,52 a aku mam 95A na pewno jest jeszcze ori auto jest z listopada 2007r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się